Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Hey, zijn dat mijn bandjes? :P
Haha, nee helaas....

Die zaten hier op;
13925795_1100302536750312_4344280623734320107_o.jpg

Je kan ze goed zien zitten.
Toch niet helemaal de ideale band voor circuit, vandaar dat ik ze vervangen had... :P
 
Heeft iemand hier snelsluiters op zijn Gen2 zitten? Ik heb van Probolt een set gehaald maar ik krijg ze niet goed vast geklikt zoals de OEM bouten wel vastklikken.

Heeft iemand daarnaast nog een nette rechter spiegel liggen met wit knipperlicht glaasje?
 
Laatst bewerkt:
Iemand toevallig nog 2 keerringen over voor de naaldlagers van het linksysteem? had de originele gekocht(metaal) maar die in de swingarm niet goed ingekregen en stuk gegaan.. Ga nu denk ik de NBR versies kopen, maar die komen dinsdag pas.
 
Nou, ivm de aankoop van een huis heeft mijn RSV1000r Factory plaats moeten maken voor een beter gevulde portemonnee. B|

Hopen dat ik snel weer wat op de kop kan tikken, het word sowieso weer een Aprilia, maar dan waarschijnlijk een Tuono of iets dergelijks.

Ik heb nog een topkuip liggen, iemand interesse? (Factory 2004)
 
Hallo,

Ik ben opzoek naar de knipperlicht kapjes voor de spiegels van een aprilia rsv 1000-r factory.
Ik kan ze nergens op internet vinden.

Alvast bedankt.

Groeten,

Niels.
 
Laatst bewerkt:
full

Rimstriping binnen onderhand. Ga ik van de week plakken (netjes hoop ik).
BT Headset/Intercom ook binnen. Vanavond op mijn helm monteren en kijken of ik het allemaal aan de praat krijg.
 
Iemand ervaring met het monteren van Valblokken op de RSV 1000 R (Factory)?
Ik ben sinds eind vorig jaar eigenaar van deze mooie fiets en wil er graag valblokken op zetten.
Nu heb ik een setje binnen en zit er een mooie handleiding bij, zelfs met een overlay die mooi aangeeft waar er een gat in de kuip moet komen, maar ik ben benieuwd naar de ervaringen van leden hier.

Ik zag nog een horror verhaal van iemand die zijn bouten niet meer terugkreeg het blok in bijvoorbeeld. Nu ben ik redelijk handig zelf maar zoiets wil ik voorkomen.

Bedankt!
 
Nou, ivm de aankoop van een huis heeft mijn RSV1000r Factory plaats moeten maken voor een beter gevulde portemonnee. B|

Hopen dat ik snel weer wat op de kop kan tikken, het word sowieso weer een Aprilia, maar dan waarschijnlijk een Tuono of iets dergelijks.

Ik heb nog een topkuip liggen, iemand interesse? (Factory 2004)

Wat vraag je voor zo'n topkuip (zonder schade neem ik aan)...?
 
kan iemand mij helpen

vandaag wezen kijken bij een tuono, maar direct daarnaast stonden een 4tal rsv's geparkeerd, die ook direct mijn aandacht hadden

de eerste 2 zouden eventueel interessant kunnen zijn



nu mijn vraag, en zal wel onzettend stom klinken oid, maar de verkoper had het erover dat de linkse een 2004 rsv mille r was, de rechtse een 2005 model

dat van die rechtse wil ik geloven, maar als ik zoek kom ik die snuit van de linkse nergens tegen
nu zag ik in de OP dat 2004 zo ongeveer het jaar was dat het nieuwe model erin ging, met de bijbehorende make-over

maar is dit dan een rsv mille (r?) van 2004? of de andere juist een 1000r ?
hij staat niet op de website van de verkopende partij, op 1 of andere manier blijft deze door mijn hoofd spoken, ergens klopt er niet niet... ben ik nu zo argwanend bezig? of wordt er mij iets voorgespiegeld wat niet klopt?


an passant... mocht ik gaan uitwijken naar een 2004 model rsv, is er nog iets waar ik op moet letten?
 
Laatst bewerkt:
kan iemand mij helpen

vandaag wezen kijken bij een tuono, maar direct daarnaast stonden een 4tal rsv's geparkeerd, die ook direct mijn aandacht hadden

de eerste 2 zouden eventueel interessant kunnen zijn

[~[url="http://i5.photobucket.com/albums/y197/remond/DSC_0316.jpg"]afbeelding~][/URL]

nu mijn vraag, en zal wel onzettend stom klinken oid, maar de verkoper had het erover dat de linkse een 2004 rsv mille r was, de rechtse een 2005 model

dat van die rechtse wil ik geloven, maar als ik zoek kom ik die snuit van de linkse nergens tegen
nu zag ik in de OP dat 2004 zo ongeveer het jaar was dat het nieuwe model erin ging, met de bijbehorende make-over

maar is dit dan een rsv mille (r?) van 2004? of de andere juist een 1000r ?
hij staat niet op de website van de verkopende partij, op 1 of andere manier blijft deze door mijn hoofd spoken, ergens klopt er niet niet... ben ik nu zo argwanend bezig? of wordt er mij iets voorgespiegeld wat niet klopt?


an passant... mocht ik gaan uitwijken naar een 2004 model rsv, is er nog iets waar ik op moet letten?

Zijn beide bouwjaar en kleurstelling 2004. Kan natuurlijk zijn dat er een pas in 2005 op kenteken is gezet.

Het 2004 model (eerste jaargang RSV1000R) heeft wel wat issues (zie ook de beginpost); er is een terugroepactie geweest voor de achterbrug die vervangen moest worden, er zijn problemen met de dynamo en stekkers die kunnen smelten bij corrosie, en de kilometerstand is niet betrouwbaar omdat deze bij stroomuitval gereset kon worden. Lees je eerst even in op bv. aprilia-riders.nl. Verder wel een fijne stuurfiets en super geluid.
 
kan iemand mij helpen

vandaag wezen kijken bij een tuono, maar direct daarnaast stonden een 4tal rsv's geparkeerd, die ook direct mijn aandacht hadden

de eerste 2 zouden eventueel interessant kunnen zijn

[~[url="http://i5.photobucket.com/albums/y197/remond/DSC_0316.jpg"]afbeelding~][/URL]

nu mijn vraag, en zal wel onzettend stom klinken oid, maar de verkoper had het erover dat de linkse een 2004 rsv mille r was, de rechtse een 2005 model

dat van die rechtse wil ik geloven, maar als ik zoek kom ik die snuit van de linkse nergens tegen
nu zag ik in de OP dat 2004 zo ongeveer het jaar was dat het nieuwe model erin ging, met de bijbehorende make-over

maar is dit dan een rsv mille (r?) van 2004? of de andere juist een 1000r ?
hij staat niet op de website van de verkopende partij, op 1 of andere manier blijft deze door mijn hoofd spoken, ergens klopt er niet niet... ben ik nu zo argwanend bezig? of wordt er mij iets voorgespiegeld wat niet klopt?


an passant... mocht ik gaan uitwijken naar een 2004 model rsv, is er nog iets waar ik op moet letten?

Het "R" verhaal wbt deze modellen is niet hetzelfde als de modellen ervoor. Toen betekende de "R" variant een uitvoering met Ohlins / Carbon / OZ wielen. Vanaf 2004 heten ze eigenlijk allemaal "RSV 1000R" en is de uitvoering met Ohlins / OZ etc een Factory.

Zoals ik nu kan zien zijn dit beide de gewone varianten.

2004 model had wel wat 'probleempjes', moet je ff in OP kijken.
 
Zijn beide bouwjaar en kleurstelling 2004. Kan natuurlijk zijn dat er een pas in 2005 op kenteken is gezet.

Het 2004 model (eerste jaargang RSV1000R) heeft wel wat issues (zie ook de beginpost); er is een terugroepactie geweest voor de achterbrug die vervangen moest worden, er zijn problemen met de dynamo en stekkers die kunnen smelten bij corrosie, en de kilometerstand is niet betrouwbaar omdat deze bij stroomuitval gereset kon worden. Lees je eerst even in op bv. aprilia-riders.nl. Verder wel een fijne stuurfiets en super geluid.

wat is dat dan met die snuit? links mist die 2 verticale stukjes kuipwerk in die neus?

gisteravond nog ff gegoogled naar wat rsv motoren, maar kom wel heel veel verschillende kleurstellingen tegen... klopt dat allemaal? is er ergens een overzicht te vinden van alle kleurstellingen van dat jaar?
op aprilliaforum wel zo'n topic gevonden, maar 80% van de afbeeldingen doet het daar niet :o
 
wat is dat dan met die snuit? links mist die 2 verticale stukjes kuipwerk in die neus?

gisteravond nog ff gegoogled naar wat rsv motoren, maar kom wel heel veel verschillende kleurstellingen tegen... klopt dat allemaal? is er ergens een overzicht te vinden van alle kleurstellingen van dat jaar?
op aprilliaforum wel zo'n topic gevonden, maar 80% van de afbeeldingen doet het daar niet :o

Aprilia motorcycles ever made.

Bikez geeft vaak wel een mooi overzicht.
 
wat is dat dan met die snuit? links mist die 2 verticale stukjes kuipwerk in die neus?

gisteravond nog ff gegoogled naar wat rsv motoren, maar kom wel heel veel verschillende kleurstellingen tegen... klopt dat allemaal? is er ergens een overzicht te vinden van alle kleurstellingen van dat jaar?
op aprilliaforum wel zo'n topic gevonden, maar 80% van de afbeeldingen doet het daar niet :o

Die met het roostertje is aangepast, die met de verticale stukken is origineel alleen heeft die dan weer wat geplakt over de originele kleeurstikkers (wellicht ivm steenslag of zo) In 2004 had je 3 kleuren; loodgrijs (zoals de foto), rood en zwart.

Wat zijn de km-standen en vraagprijzen of heb je een link naar de verkoper?
 
Laatst bewerkt:
wat is dat dan met die snuit? links mist die 2 verticale stukjes kuipwerk in die neus?

gisteravond nog ff gegoogled naar wat rsv motoren, maar kom wel heel veel verschillende kleurstellingen tegen... klopt dat allemaal? is er ergens een overzicht te vinden van alle kleurstellingen van dat jaar?
op aprilliaforum wel zo'n topic gevonden, maar 80% van de afbeeldingen doet het daar niet :o

Die RSV liep van 2004 tot 2008, daar waar andere merken elk 1,5 jaar een nieuw model op de markt brengen, deed Aprilia elk jaar een nieuwe kleur en minimale kuip wijzigingen, voor zowel de RSV als de Factory. Daarom zijn er voor jou gevoel zoveel verschillende kleurencombinaties. Daarnaast worden ze ook nog wel eens in puin gereden, of handige hobbiesten die kuipen van andere modellen overzetten.

Belangrijkste is; Bij alles van voor 2007 is de factory uitgevoerd met Ohlins vering, dikke Brembo remmerij, carbon kuipdeeltjes links en rechts en OZ wielen. De "gewone" zoals bij jou op het plaatje hebben dit allemaal niet. De >2007 hebben OZ look wielen, Ohlinns voorpoten en Brembo remmerij. Stuurdempert is van Sachs, evenals de achterveer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan