Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Die met het roostertje is aangepast, die met de verticale stukken is origineel alleen heeft die dan weer wat geplakt over de originele kleeurstikkers (wellicht ivm steenslag of zo) In 2004 had je 3 kleuren; loodgrijs (zoals de foto), rood en zwart.

Wat zijn de km-standen en vraagprijzen of heb je een link naar de verkoper?

ja dat vond ik dus raar, met die neus :+

motoren stonden bij dipi moto te gilzen, alleen van de 4 rsv's in de zaak staan er maar 2 online.
de zilveren die online staat is de rechter op de foto

stomme, of irritante is, in die zaak hangen er nergens kaartjes met km standen, bouwjaar en/of verkoopprijzen... -O-
 
ja dat vond ik dus raar, met die neus :+

motoren stonden bij dipi moto te gilzen, alleen van de 4 rsv's in de zaak staan er maar 2 online.
de zilveren die online staat is de rechter op de foto

stomme, of irritante is, in die zaak hangen er nergens kaartjes met km standen, bouwjaar en/of verkoopprijzen... -O-

Dat komt omdat je z'n prijzen ook niet wil weten... :N

Die '04 moet 6450,- opleveren. Heb de mijne, exact dezelfde in betere conditie en alle issues verholpen al weer meer dan 2 jaar geleden verkocht voor 4000,-...

Die zwarte van 2005 is ook een '04 bouwjaar en die kilometerstand van 8700km is dus niet geloofwaardig of moet met onderhoudsfacturen aantoonbaar zijn. Kost maar 7250,- :X
 
Laatst bewerkt:
Dat komt omdat je z'n prijzen ook niet wil weten... :N

Die '04 moet 6450,- opleveren. Heb de mijne, exact dezelfde in betere conditie en alle issues verholpen al weer meer dan 2 jaar geleden verkocht voor 4000,-...

Die zwarte van 2005 is ook een '04 bouwjaar en die kilometerstand van 8700km is dus niet geloofwaardig of moet met onderhoudsfacturen aantoonbaar zijn. Kost maar 7250,- :X
Kun je beter een maandje wachten en de mijne,een 2007 met 26000km kopen voor €4750 :Y
Hij staat in de O.P op pagina 1 voor 1e indruk.
 
Laatst bewerkt:
Pff. Zou zef nooit een 2004 kooen ivm de km standen. Ik zie zat goede rsv's vanaf 2004 voorbij komen met veel betere prijzen.
 
Zag gisteren een RSV Mille wegrijden bij MCE (motor centrum Eibergen) rond 17:00 uur, Iemand van hier? 8-)

Edit: Was trouwens een nieuw(er) type, aan de dubbele dempers te zien...
 
Laatst bewerkt:
laat ik voorop stellen dat ik zowieso eerst nog een proefrit wil doen op een rsv
de gemiddelde particulier is niet zo happy als je even een rondje komt doen, en weer afzwaait

de gemiddelde motorzaak is dan toch iets flexibeler.
dat is dan ook de reden dat ik bij dipi ben wezen kijken, in eerste instantie voor de tuono
maargoed, dat dipi duur is, of nogal 'boven in de markt' opereert is mij bekend
oplichtingspraktijken geloof ik niet direct, ze hebben ook wel een bepaalde naam hoog te houden
(mbt km standen, die zwarte rsv eigenaar had 5 motoren, dus inderdaad aantoonbaar)

en ja, stiekem ben ik wel enigszins naar een motor aan het kijken die bij een dealer(/motorzaak) staat
in verband met garantie... mijn vriendin's vorige motor hebben we onze neus lelijk gestoten met een particuliere motor. toch een klein stukje zekerheid.

(ja, ik ben mij weldegelijk bewust dat natuurlijk alles kapot kan, en dat het een apparaat blijft, draai inmiddels lang genoeg mee om dat te beseffen)

dat gezegd te hebben, besef ik mij ook dat je particulier altijd meer fiets krijgt voor hetzelfde geldt dan bij een zaak. puur omdat een particulier geen garantie hoeft te geven, en simpel bekeken, geen winst hoeft te draaien

daarom vind ik de rsv van jou ron ook een hele interesante, je woont toevallig niet in de buurt van roosendaal, of wel O-)
 
Laatst bewerkt:
laat ik voorop stellen dat ik zowieso eerst nog een proefrit wil doen op een rsv
de gemiddelde particulier is niet zo happy als je even een rondje komt doen, en weer afzwaait

de gemiddelde motorzaak is dan toch iets flexibeler.
dat is dan ook de reden dat ik bij dipi ben wezen kijken, in eerste instantie voor de tuono
maargoed, dat dipi duur is, of nogal 'boven in de markt' opereert is mij bekend
oplichtingspraktijken geloof ik niet direct, ze hebben ook wel een bepaalde naam hoog te houden
(mbt km standen, die zwarte rsv eigenaar had 5 motoren, dus inderdaad aantoonbaar)

en ja, stiekem ben ik wel enigszins naar een motor aan het kijken die bij een dealer(/motorzaak) staat
in verband met garantie... mijn vriendin's vorige motor hebben we onze neus lelijk gestoten met een particuliere motor. toch een klein stukje zekerheid.

(ja, ik ben mij weldegelijk bewust dat natuurlijk alles kapot kan, en dat het een apparaat blijft, draai inmiddels lang genoeg mee om dat te beseffen)

dat gezegd te hebben, besef ik mij ook dat je particulier altijd meer fiets krijgt voor hetzelfde geldt dan bij een zaak. puur omdat een particulier geen garantie hoeft te geven, en simpel bekeken, geen winst hoeft te draaien

daarom vind ik de rsv van jou ron ook een hele interesante, je woont toevallig niet in de buurt van roosendaal, of wel O-)

Je moet je natuurlijk ook wel blijven afvragen wat die garantie dan mag kosten want ik weet zeker dat je ook een '04 vindt particulier voor tussen de 3500-4000 euro en dat geeft je minimaal zo'n 2500 euro aan speelruimte om een mogelijk probleem op te vangen... lijkt me meer dan genoeg :Y


In het geval van de RSV van i-ron (nee, geen aandelen) hou je 1700 in je zak en is hij nog 3 jaar jonger ook... *O*

Indien je een inruiler hebt kan ik het me weer iets beter voorstellen om naar een dealer te gaan want dan hoef je daar niet zelf particulier mee te leuren maar aan de andere kant begint het seizoen weer dus plenty mogelijkheden.
 
laat ik voorop stellen dat ik zowieso eerst nog een proefrit wil doen op een rsv
de gemiddelde particulier is niet zo happy als je even een rondje komt doen, en weer afzwaait

de gemiddelde motorzaak is dan toch iets flexibeler.
dat is dan ook de reden dat ik bij dipi ben wezen kijken, in eerste instantie voor de tuono
maargoed, dat dipi duur is, of nogal 'boven in de markt' opereert is mij bekend
oplichtingspraktijken geloof ik niet direct, ze hebben ook wel een bepaalde naam hoog te houden
(mbt km standen, die zwarte rsv eigenaar had 5 motoren, dus inderdaad aantoonbaar)

en ja, stiekem ben ik wel enigszins naar een motor aan het kijken die bij een dealer(/motorzaak) staat
in verband met garantie... mijn vriendin's vorige motor hebben we onze neus lelijk gestoten met een particuliere motor. toch een klein stukje zekerheid.

(ja, ik ben mij weldegelijk bewust dat natuurlijk alles kapot kan, en dat het een apparaat blijft, draai inmiddels lang genoeg mee om dat te beseffen)

dat gezegd te hebben, besef ik mij ook dat je particulier altijd meer fiets krijgt voor hetzelfde geldt dan bij een zaak. puur omdat een particulier geen garantie hoeft te geven, en simpel bekeken, geen winst hoeft te draaien

daarom vind ik de rsv van jou ron ook een hele interesante, je woont toevallig niet in de buurt van roosendaal, of wel O-)
in de Achterhoek, is de moeite waard heb de verkoop foto's vorige week vast gemaakt. Kan ze wel mailen als je wilt.
 
Misschien de moeite om bij Roké te kijken. Die hebben werkelijk verstand van aprilia. En heb je zeker een goede. Ook wel goed geprijsd voor een dealer. Maar ligt wel uit de buurt van jou.
 
Wut 7250 voor een non factory RSV uit 2004.... Zou dan liever doorsparen voor een RSV4 of een S1000RR.
 
wat is een gemiddelde actieradius van een rsv? van 2007 O-)


geen nood, ben wel wat gewend met slurpers, vriendin heeft een corsaro 1200 en mijn oude vtr deed gemiddeld een 1op12 (bij 175/180km ging daar de reservelamp branden)
 
wat is een gemiddelde actieradius van een rsv? van 2007 O-)


geen nood, ben wel wat gewend met slurpers, vriendin heeft een corsaro 1200 en mijn oude vtr deed gemiddeld een 1op12 (bij 175/180km ging daar de reservelamp branden)

Mijn rsv uit 2007 doet ongeveer 1 op 17. Bij ongeveer 220km gaat het lampje branden.
 
Iemand non een originele Topkuip nodig? Bijvoorbeeld om aan te passen? Ik ga verhuizen, heb geen RSV meer, en wil hem eigenlijk niet mee verhuizen.
 
Of een pakking, dynamo zijde (ook van een aprilia rsv1000r 2004 of nieuwer
 
Aloha. Sinds begin vorige week ben ik in het bezit van een OerTuono, rood/brons. *O* Afgelopen weekend setje MPP3 besteld met een nieuwe yuasa en ook al een bagster tankhoes in een rode kleur. Als oud Mille rijder moest ik het hier ook maar ff mleden. Daarnaast ben ik nog op zoek naar een knappe demper. Nu is de standaard raketwerper nog gemonteerd. -O-
full
 
Aloha. Sinds begin vorige week ben ik in het bezit van een OerTuono, rood/brons. *O* Afgelopen weekend setje MPP3 besteld met een nieuwe yuasa en ook al een bagster tankhoes in een rode kleur. Als oud Mille rijder moest ik het hier ook maar ff mleden. Daarnaast ben ik nog op zoek naar een knappe demper. Nu is de standaard raketwerper nog gemonteerd. -O-
Wat een beaut!
 
Terug
Bovenaan Onderaan