Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Ja de eprom zou ik wel vervangen. Afhankelijk van wat er nu in zit. Gelijk even daarna de gaskelphuis laten synchroniseren en co afstellen.
 
Dag heren, ik ben zondag door een maat van mij van achter aangereden, hierdoor is mijn motor omgevallen naar rechts.

Ik heb dus nu volgende onderdelen nodig:
Clipon recht
stuurgewicht rechts
voor remhendel
achter rem pedaal
rechts voor en achter knippers

gelukkig zijn kappen etc niet beschadigd, mocht iemand iets hebben liggen laat me aub weten.

Umit
 
Dag heren, ik ben zondag door een maat van mij van achter aangereden, hierdoor is mijn motor omgevallen naar rechts.

Ik heb dus nu volgende onderdelen nodig:
Clipon recht
stuurgewicht rechts
voor remhendel
achter rem pedaal
rechts voor en achter knippers

gelukkig zijn kappen etc niet beschadigd, mocht iemand iets hebben liggen laat me aub weten.

Umit
Fijne vriend :)
 
Maandag en dinsdag lekker wezen rijden met de maatjes :] (dat was mijn 'weekend') Afgesloten op Scheveningen met een vette hap :)
33329319120_345425e105_b.jpg
 
Ik krijg altijd argwaan als ik dit soort dingen zie. Is een makkelijke manier om schade te verbergen ;-) Het ziet er wel mooi uit.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog mooiere gevonden bij Pro-fiber. Als het nou wat is is het een makkelijkere manier om mijn brug "zwart" te krijgen. Als ik hem naar de poedercoater breng mag ik lagertjes tikken en ben ik hem een weekje? kwijt.
 
2 vraagjes:

- ik zou een RSV Mille willen kopen (2001) als eerste circuit moto. Ga ik het zoveel moeilijker hebben om met dit monster te beginnen ipv met een 600cctje?

- De RSV Mille is zelfs met een standaard uitlaat al wat aan de luide kant. Ga ik zelfs met deze setup geen problemen hebben met de decibel controles op circuits als Mettet, Croix, etc?
 
Terug
Bovenaan Onderaan