Gewoon skai of speciaal motorzadel skai?

HugoW

Die hard MF'er
12 okt 2015
252
1
Wijk bij Duurstede
Hoi,

ik heb een webwinkel gevonden met schuim en skai voor mijn motorzadel. Nou hebben ze daar speciaal skai voor motorzadels, anti-slip en UV bestendig, en gewoon. Die speciale voor zadels klinkt dus aantrekkelijk, maar die is niet in de bruine kleur te krijgen die ik graag wil. Is gewoon skai zoveel slechter voor een motorzadel? Wie heeft ervaring?

Dank,

Hugo
 
Ik heb in IJmuiden bij een schuimhandel skai gekocht, speciaal voor motorzadels en dat soort toepassingen. Het is dikker en rekbaarder dan gewoon skai. Ik zou er niet op bezuinigen. Helemaal omdat je het over tientjes hebt.
 
Ik zit inderdaad op die webwinkel van de zaak in IJmuiden te kijken. Maar ik wil bruin, en dat hebben ze niet. Ik zit ook al naar verf voor skai te kijken, maar dat lijkt me niet de goede oplossing. Een ander adres met die speciale motorzadelskai heb ik nog niet gevonden...

Hugo
 
Ik zit inderdaad op die webwinkel van de zaak in IJmuiden te kijken. Maar ik wil bruin, en dat hebben ze niet. Ik zit ook al naar verf voor skai te kijken, maar dat lijkt me niet de goede oplossing. Een ander adres met die speciale motorzadelskai heb ik nog niet gevonden...

Hugo
Vraag eens aan die zaak of ze nog iets hebben, of binnen krijgen, of kunnen regelen voor je.
 
Mijn zadel wordt helemaal zelfgemaakt, dus een kant en klare hoes bestellen zal het niet worden. Ik heb inmiddels besloten de gewone skai te gebruiken. Als het echt te glad is kan er later misschien iets anders overheen, of ik laat wat scherpe piercings in mijn achterwerk plaatsen en koop zo'n lederen broek zonder achterkant. Opties te over...

Hugo
 
Terug
Bovenaan Onderaan