JAWA MENGSMERING & PLZEŇSKÝ PRAZDROJ, ČÁST DEVÁTÁ

Status
Niet open voor verdere reacties.
..zoals je ziet klopt je laatste bewering niet..(hoe komt al dat vuil er op??)
De rubber ringen zijn voor de afdichting van de uitlaatbocht in de demper.
En misschien moet je nog even in de cylinders kijken of er echt geen ring in de uitlaatpoorten zit. ;)
 
Laatst bewerkt:
de uitlaat bochten zitten zonder pakking in de cilinders de bocht heeft een ronding
en sluit zo de boel af als je de moeren aan draait bij een 638/640
als die nog goed is , de o ringen zijn voor tussen de bocht en de uitlaat in
de uitlaat zit een ronding waar de ring in kan,
deze rubber ring heeft een aparte maat die is zo niet te vinden in de handel,
 
ja geen idee hoe al dat vuil erop is gekomen. maar die 2 zwarte stukken zijn vloeibare pakking om de één of andere reden :? echter zie ik het verkeerd dan? zoals op de foto gaan de gaten al een stukje over het buitenste deel van de labyrinth dinges heen. aan de binnenzijde zouden ze mss 1 mm opgeboord kunnen worden maar daarna komen ze ook tegen het metaal van het labyrinth dinges aan.

@ agb
ja zo'n idee had ik al want die ronding van de uitlaatbocht valt er idd precies in waardoor een pakking overbodig zou zijn. echter ben ik zo gewend dat er gewoon een pakking tussen moet.
en idd vreemd dat er bij sammie zijn 638 wel pakkingen tussen zitten dan. geen ronding op de uitlaatbocht?

zojuist even nagekeken. de pakkingen die ik heb is voor de 638 volgens de site en de o ring die ik heb voor de 634. niks aan de pakking van de uitlaatbocht naar demper doen dus als ze niet zomaar te krijgen zijn :+

weer bedankt voor de reacties ! :)
 
ha leuk lance03 zie dat je al een 638 tank erop hebt zitten. vindt die meer bij de cafe racer look horen 8-)

ja dat betwijfel ik ook maarja nooit geschoten is altijd mis toch muahahah. zoeizo alle begrenzingen eruit en de hemden breder slijpen als ie dan nog niet goed loop komt er een mikuni op (jammer van de gepolijste carb maarja moet wel goed lopen natuurlijk)
 
Gaaf hoor, succes!

Ik heb gisteren eindelijk weer op dw Jawa gereden. Hij is zo goed als af!

Fijne kerstdagen!
 
Hij starte na 4 maanden stilstand na 5 trappen met de k&n.
ik moet er nog wel mee rijden maar heb er voor de zekerheid een 120 sproeier in gedaan. We zien wel.
nog fijne dagen en een gezond en goed jawa jaar
 
Vanmiddag nog even heerlijk(zon!!) met de 559 rondgeknort.. maar.. er moet wel iets met de remtrommel voor gebeuren- zie techniek dinges-..
 
Kom je dan met de Enfield? :)

Als ik de bak vol kan gooien wel ja ;) Met een lege bak rijden vind ik nog wat spannend, zeker de hogere snelheden. Moet dat wat meer gaan doen voor de gewenning... Maar alleen rijden is ook maar zo alleen :+
 
Als ik de bak vol kan gooien wel ja ;) Met een lege bak rijden vind ik nog wat spannend, zeker de hogere snelheden. Moet dat wat meer gaan doen voor de gewenning... Maar alleen rijden is ook maar zo alleen :+
Beetje bewegen op de motor. :+ ;)

Ik vond indertijd deze achter het zitje..





Dat was in mijn zoektocht naar de kortsluiting. _O-
Ben nog wel een dagje Rotterdam- Duitsland geweest zonder duo en tegels. *O*
 
Als ik de bak vol kan gooien wel ja ;) Met een lege bak rijden vind ik nog wat spannend, zeker de hogere snelheden. Moet dat wat meer gaan doen voor de gewenning... Maar alleen rijden is ook maar zo alleen :+

Dusss.
hoeveel kratten bier passen er in het span? :P
 
(enige nadeel van die koplamp is dat het glas van plastic is.)

heeft iemand misschien enig idee waar dit onderdeel thuishoort op de jawa?
een veerkrachtig golvende ring. niet van een lager in ieder geval. ook niet het contactslot en het balhoofd ik dacht even het achterwiel dus even gekeken bij de jawa van mijn pa maar daar zit ie ook niet. hij lag bij mijn voortandwiel in opslag maar als ik hem om die as doe dan klopt de rest weer niet.
youtube,internet en de handleiding doorgespit maar niets te vinden.

2j2vvyg.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan