JAWA MENGSMERING & PLZEŇSKÝ PRAZDROJ, ČÁST DEVÁTÁ

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeer bedankt sammie, werdt er al helemaal gek van. :}

Dropbox - Link not found

hierbij een filmpje van de koplamp (verklikkerlampjes zijn zelf geintregeerd) alu busjes moeten maken om de koplamp oren recht te houden ten opzichte van de voorvork. parkers die er in zitten zijn te klein en moeten vervangen worden.
al met al tevreden met de koplamp. (ik had hem voor 8 euro ofzo van ebay)
 
Weet ik niet,heb wel het WPHB ervandaan...heb alleen geen printer,dus doorgestuurd naar mijn werk,en daar uitgeprint.Ik ben nu eenmaal old-school,heb liever de echte boekjes.... :Y
 
Dropbox - Link not found

hierbij een filmpje van de koplamp (verklikkerlampjes zijn zelf geintregeerd) alu busjes moeten maken om de koplamp oren recht te houden ten opzichte van de voorvork. parkers die er in zitten zijn te klein en moeten vervangen worden.
al met al tevreden met de koplamp. (ik had hem voor 8 euro ofzo van ebay)
Kicken. :t
 
Weet ik niet,heb wel het WPHB ervandaan...heb alleen geen printer,dus doorgestuurd naar mijn werk,en daar uitgeprint.Ik ben nu eenmaal old-school,heb liever de echte boekjes.... :Y

Yup, een whp zonder zwarte vingerafdrukken is niet echt... :t
 
full

full

full

Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels weer een jawa motor, dit keer een jawa 90 classic racer. Ik ben nog naar onderdelen voor deze machine op zoek en als het kan een compleet motorblok en een WPHB. Weet iemand adressen of heeft iemand nog wat liggen voor deze machine?

Alvast bedankt. Mvg Rob

??(hoe krijg ik hier een foto gezet)??
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,en welkom hier, :t Het plaatsen is best makkelijk hoor,ga naar de menu-balk,bovenaan de pagina,en klik "meer"aan,het meest rechtse.Ga naar documentenlijst,en klik dat aan,daarna document toevoegen,en dan kun je je foto's zo vanuit je PC toevoegen.Dan staan ze hier,op MF,en kun je ze toevoegen aan je berichten,het wijst zichzelf een beetje...succes iig. :)
 
Mooi zo! :) Leuke Jawa,zag hem al op MP staan, :9~ Wat zijn je snode plannen ermee,klassiek racen? Zelf heb ik weinig kaas gegeten van de 1 cylinder modellen,maar hier zit genoeg kennis om je verder te helpen! :t
 
Ik wil inderdaad met de classic races mee gaan rijden, aanmelden bij SAM. Moet hem nog even nalopen, tank moet opnieuw behandeld en gespoten worden, blazen in de lak door het doorslaan van de benzine icm een polyester tank.
Koppeling opnieuw de platen bestellen, 1 koppelingsplaat is gebroken. Mis volgens mij ook een koppelingsstang in het blok, dus ook daar even naar op zoek.
 
Rob,dat is erg leuk om te doen.Over die tank,ik weet niet of je daar en tank-cure voor kan kopen,anders word het een andere.Ik ken wel iemand die die dingen maakt.Voor onderdelen kun je ook kijken in de Openings-post hier,staan flink wat tips. Ben net terug van een ritje,heb 2 handboeken gescoort,maar alleen die van de 634 nodig,heb dus een origineel handboek voor de 638 over,als iemand hier interesse er in heeft laat maar weten dan. Coert :)
 
Ik wil inderdaad met de classic races mee gaan rijden, aanmelden bij SAM. Moet hem nog even nalopen, tank moet opnieuw behandeld en gespoten worden, blazen in de lak door het doorslaan van de benzine icm een polyester tank.
Koppeling opnieuw de platen bestellen, 1 koppelingsplaat is gebroken. Mis volgens mij ook een koppelingsstang in het blok, dus ook daar even naar op zoek.
Hi Rob,
Ik kom graag een keer bij jouw kijken. En kom 18 maart naar "De Edelzanger" in Bennekom. Dan is Rinie van de Wetering er ook met zijn racers :)

full
 
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels weer een jawa motor, dit keer een jawa 90 classic racer. Ik ben nog naar onderdelen voor deze machine op zoek en als het kan een compleet motorblok en een WPHB. Weet iemand adressen of heeft iemand nog wat liggen voor deze machine?

Alvast bedankt. Mvg Rob

??(hoe krijg ik hier een foto gezet)??

Leuk hobbyding.
Ik ben benieuwd of je een beetje met de concurrentie in dezelfde klasse meekomt, en wat je er nog allemaal aan moet/kan doen om dit te bereiken?
 
Zo..
Het schijnt dat het busje voor de Dellorto phbh, die je nodig hebt om de AV naaldbuizen te kunnen monteren, onderweg is.
Er zit nu een bus in voor een DT buis, die niet bestaat.. _O-

Dan kan ik daar t.z.t. mee aan de slag.
 
Ik denk dat ik erachter ben waarom mijn voorwiel niet lekker in de vork past. De spaker van mijn wielen heeft de voor- en achternaaf omgewisseld.

Als ik het aluminium deksel losklik, zie ik hetzelfde gatenpatroon wat gebruikt wordt om het achtertandwiel te monteren... ( ik denk dus dat de naaf voor+achter gelijk is)
full


Mogelijk is het achterwiel wat breder a.g.v. vulbussen o.i.d.

Weten jullie wat het precieze verschil is tussen een voor- en achterwiel? Ik kom dat op het internet nergens tegen.

Als ik dit nummer google, kom ik informatie tegen over Jawa 638 achterwielen....
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan