Triumph Street Triple topic deel 24

Oh man, ik ben al maanden de aankoop van een nieuwe motor aan het overpijnzen. Al een tijdje terug uit het buitenland, kort in loondienst gewerkt met een mooie bedrijfswagen, nu zelfstandige. Heb in eerste instantie geen motor of auto nodig. Ja, het is handig, maar geraak met het OV overal en financieel is het een no-brainer.

Maar ja, dat moet ik hier niet vertellen. Het kriebelt toch een beetje. Zit me al sinds begin dit jaar op de STR te verlekkeren. Ik hoop op een goede deal op het autosalon in Brussel, dan is het nieuwe model misschien uit, en kan ik voor een mooi prijsje een leuke motor ophalen. Tweedehands zijn ze relatief duur.
 
Gezien de teasers die lang voor de lanceringen gelost worden, verwacht ik niet snel een nieuwe Street.
Maar ik sta er om bekend het aan het verkeerde eind te hebben. ;)
 
Gezien de teasers die lang voor de lanceringen gelost worden, verwacht ik niet snel een nieuwe Street.
Maar ik sta er om bekend het aan het verkeerde eind te hebben. ;)

Sprak vandaag iemand van Triumph op het Bonneville event. Een nieuwe Street wordt toch wel binnenkort verwacht. Trouwens ze hebben de Bonneville Bobber ook in Engeland geintroduceerd en niet op de Intermot of Eicma. Dus wie weet nog voor het nieuwe motorseizoen.
 
Iemand een idee hoe de prijzen van de dealer zich verhouden tot prijzen in engeland met betrekking tot losse onderdelen?
 
Lees dit eens:

Motorfreaks


Dan weet je gelijk wat we waarschijnlijk wat we motorisch van de nieuwe Street kunnen verwachten!

Wat zegt jou dit verhaal dan? Behalve dat de goede man WELLICHT beschikking heeft over 1 of meer onderdelen van het nieuwe ST blok?

Mijns inziens niets over hoeveelheid cc's, configuratie of output.
 
Hallo allemaal,

Ik dacht ik zal mezelf even voorstellen. Sinds een week of 3 ben ik de zeer gelukkige eigenaar van een gloednieuwe Street Triple. Het is de RX versie geworden. Al het hele jaar zitten dubben maar na een proefrit was de keuze snel gemaakt: wat een fun. Ik heb hem eerlijk gezegd nog niet in mijn bezit, dat zal pas eind januari worden. Voorlopig moet ik het doen met een foto :)

Hij wordt afgeleverd met Arrow demper, zwarte alu-rempotjes en, durf het bijna niet te bekennen, handvatverwarming: ik ben nou eenmaal iemand die snel kouwe klauwen heeft. Ik hoop dat ik net zoveel plezier ga beleven als mijn vorige motor (KTM Duke 3).
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik dacht ik zal mezelf even voorstellen. Sinds een week of 3 ben ik de zeer gelukkige eigenaar van een gloednieuwe Street Triple. Het is de RX versie geworden. Al het hele jaar zitten dubben maar na een proefrit was de keuze snel gemaakt: wat een fun. Ik heb hem eerlijk gezegd nog niet in mijn bezit, dat zal pas eind januari worden. Voorlopig moet ik het doen met een foto :)

Hij wordt afgeleverd met Arrow demper, zwarte alu-rempotjes en, durf het bijna niet te bekennen, handvatverwarming: ik ben nou eenmaal iemand die snel kouwe klauwen heeft. Ik hoop dat ik net zoveel plezier ga beleven als mijn vorige motor (KTM Duke 3).


Slimme aankoop, heb dezelfde 5 weken geleden gekocht (in jet black). Mijn eerste motor. Goed over na moeten denken maar tijdens het rijden, voelde hij zo vertrouwd en soepel, meer dan de lesmotor ooit had gevoeld dat ik daarna geen seconde meer twijfelde.

Veel plezier ermee :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Hij wordt afgeleverd met Arrow demper, zwarte alu-rempotjes en, durf het bijna niet te bekennen, handvatverwarming: ik ben nou eenmaal iemand die snel kouwe klauwen heeft. Ik hoop dat ik net zoveel plezier ga beleven als mijn vorige motor (KTM Duke 3).
Hoef je je helemaal niet voor te schamen hoor. Ik ken niemand die graag met dode of pijnlijke vingers rijdt.
Voordeel van handvatverwarming is dat je veel langer met zomerhandschoenen kunt rijden.
 
Goeiesavonds! Hoeveel is een street uit 2009-2010 nog ongeveer waard?
Heeft wel flink wat extras zoals arrow uitlaten, bellypan, tail tidy, maar van wat ik heb gehoord mag je dat eigenlijk niet bij de tweedehands prijs rekenen toch?

Alvast bedankt!
 
En, jawel. Tis alleen zo dat je het er bij eventuele inruil bij een dealer niks voor terug ziet. Particulier is anders
 
Tweedehands is altijd kijken en inschatten.
Als je stock kan zetten en denkt de extra's apart verkocht te krijen...doen.
 
Welkom Duke3.
Handvatverwarming, alleen maar fijn. Heb het er zelf ook op gezet :)
 
Goeiesavonds! Hoeveel is een street uit 2009-2010 nog ongeveer waard?
Heeft wel flink wat extras zoals arrow uitlaten, bellypan, tail tidy, maar van wat ik heb gehoord mag je dat eigenlijk niet bij de tweedehands prijs rekenen toch?

Alvast bedankt!

De inruilprijs kan behoorlijk omhoog schieten wanneer je bij een dealer aangeeft dat je op zoek bent naar een nieuwe motor. In mijn geval bood de dealer EUR1000,= boven het hoogste bod. Ik heb ook ikwilvanmijnmotorfietsaf.nl geprobeerd maar daar kreeg ik echt belachelijk weinig geboden. Maak mooie foto's en stuur ze naar een dealer en vraag wat hij ervoor wilt geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan