Triumph Street Triple topic deel 24

Ik hoop stiekem op een Street Triple 900 met 130pk of zo.

Helaas zou dat de Speed teveel in de weg zitten waarschijnlijk.

Exclusive: Triumph To Launch All-New Street Triple - NDTV CarAndBike

Four Variants of new Street Triple

1.110bhp base version with Kayaba suspension

2.115bhp 'R' version with adjustable Showa suspension, Nissin brakes

3.125bhp touring model named 'RT'

4.125bhp 'RS' model featuring Ohlins suspension and Brembo brakes
 
http://auto.ndtv.com/news/exclusive-triumph-to-launch-all-new-street-triple-1395804

Ja ik ken deze berichten ook.

Ik ben alleen nog in een soort van ontkenning dat dat het gaat worden. Ik vind het namelijk jammer dat er dalijk een duizenden euro's duurdere RS moet komen om de 125pk te hebben. Ik heb helemaal geen behoefte aan Öhlins en Brembo, die instelbare KYB en radiale Nissins zijn al perfect, zo weten de meesten van ons.

Dus nogmaals: doe mij maar een Street Triple 900 met 130pk. R of niet zie ik dan wel weer.
 
hallo,

iemand interesse in een street triple R van 2013 met 13000km ?
stuur gerust bericht of mail me.
is een belgische motor. prima staat, kras en ongevalvrij
heeft een givi topkofferrekje, valblokken. volgend onderhoud op 20000km, banden pas 1/4 gebruikt

full
 
Ja ik ken deze berichten ook.

Ik ben alleen nog in een soort van ontkenning dat dat het gaat worden. Ik vind het namelijk jammer dat er dalijk een duizenden euro's duurdere RS moet komen om de 125pk te hebben. Ik heb helemaal geen behoefte aan Öhlins en Brembo, die instelbare KYB en radiale Nissins zijn al perfect, zo weten de meesten van ons.

Dus nogmaals: doe mij maar een Street Triple 900 met 130pk. R of niet zie ik dan wel weer.

Wat maakt dat een street 900 beter is dan een speed triple volgens jou ?
 
Ik had hiervoor een Street Triple R uit 2013, en heb nu een Speed, ook 2013.. En ja een Street stuurt veel lichter, een Speed vergt wat meer overtuiging en gewenning, maar ook de Speed stuurt gewoon licht, en dat vermogen en koppel is gewoon vet :Y *D
 
Hey allemaal. Zijn er hier mensen die lange afstanden hebben gereden met een Street, in de zin van verre reizen, zowel met als zonder duo? Ik vraag me of dit een beetje te doen is, of dat je er al snel klaar mee bent..
 
Ik ben met de Street Triple ( bouwjaar 2008 ) in Spanje, Frankrijk, Oostenrijk, enz. geweest. Is prima te doen, zelfs op de originele buddyseat. We reden de eerste dagen soms 700 á 800 km, snelweg. Ik heb er nooit last van gehad. Heb nog nooit met iemand achterop gereden, dus daar kan ik niets over zeggen. Verder gewoon een tas achterop de buddy en een tanktas, en gaan!!! :]


Hey allemaal. Zijn er hier mensen die lange afstanden hebben gereden met een Street, in de zin van verre reizen, zowel met als zonder duo? Ik vraag me of dit een beetje te doen is, of dat je er al snel klaar mee bent..
 
Laatst bewerkt:
Qua looks niks extreem anders. Voor zover je dat kon zien.
Maar 't gaat meer over 't blok zeker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan