Triumph Street Triple topic deel 24

Ja inderdaad, maar ik ben toch bang dat de 'R' een vééél verstandigere prijs gaat krijgen ;(

EDIT: en trouwens kost de 'S' al €10.900, terwijl je de MT-09 voor €10.699 meeneemt, MET instelbare vering.
 
Laatst bewerkt:
Warning: mysqli_real_connect(): (HY000/1040): Too many connections in /Library/Server/Web/Data/Sites/fortheride.com/wp-includes/wp-db.php on line 1488

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /Library/Server/Web/Data/Sites/fortheride.com/wp-includes/wp-db.php on line 1518

De servers lopen vast..
 
Opmerkelijk dat de A2 versie een kleinere cilinderinhoud heeft.
Verder is de R nu veel rijker uitgerust dan de S. Prijsverschil zal ook wel hoger worden.

Overzicht.jpg
 
En dus geen RT met windscherm, geen Öhlins voorvork op de RS, iets andere vermogenscijfers...

Mijn rode stift omcirkelt een zwarte of zilvere R. Ben alleen een beetje bang voor de prijs...
 
Ja inderdaad, maar ik ben toch bang dat de 'R' een vééél verstandigere prijs gaat krijgen ;(

EDIT: en trouwens kost de 'S' al €10.900, terwijl je de MT-09 voor €10.699 meeneemt, MET instelbare vering.

11k voor de basisversie? Waar heb je dat vandaan? Dat is nogal een verschil met de huidige |(
 
Hier nog meer details.. Officiële presentatie filmpje..


Ik ben heel benieuwd wat die R en RS moeten gaan kosten.. Ga zeker proefrijden :Y
 
Een R zal voor mij genoeg zijn maar dan wil ik er natuurlijk wel een bellypan, duoseat cover en quickshifter bij. Erg benieuwd hoeveel meer de RS gaat kosten dan de R.
 
Ik ben er qua design nog niet kapot van, eerst maar eens in het echt zien en er vooral mee rijden. De cijfers zijn in ieder geval veelbelovend :)
 
Als je de powercurves erbij houd zou de R op de openbare weg de betere keuze zijn, meer power in het middengebied dan de RS.

2T8f12X.jpg


MEO9Byt.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan