Triumph Street Triple topic deel 24

Van de Street R (bouwjaar 2011) die ik vorige week heb gekocht is precies een jaar geleden (ok, het is alleen precies een jaar geleden als je dit morgen pas leest...) de olie vervangen door Motul vol synthetisch. Kilometerstand was toen 14600, intussen 17000. Is het dan al nodig om de olie te vervangen of kan ik het nog even laten zitten tot ik aan de 20.000 km beurt toe ben?
 
Van de Street R (bouwjaar 2011) die ik vorige week heb gekocht is precies een jaar geleden (ok, het is alleen precies een jaar geleden als je dit morgen pas leest...) de olie vervangen door Motul vol synthetisch. Kilometerstand was toen 14600, intussen 17000. Is het dan al nodig om de olie te vervangen of kan ik het nog even laten zitten tot ik aan de 20.000 km beurt toe ben?

Ik zou het lekker laten zitten.
 
Heren,

Ik heb afgelopen week proefgereden op een street triple.
Wat een heerlijke fiets. Direct ontzettend veel vetrouwen. En dan dat geluid: Oorstrelend.

Nu ben ik dus in de markt voor een Street triple R > 2012. Het liefst een witte. Als iemand eentje weet te staan; of zelf overweegt te verkopen.. Ik houd mij aanbevolen.

Groeten,
Knudde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan