Triumph Street Triple topic deel 24

Over weinig initiatief gesproken om achter zaken te komen... staat in de eerste zin. :)

Shit _O-


Foto van paasritje 8-)
zuAxFex.jpg
 
Heren,

Ik heb afgelopen week proefgereden op een street triple.
Wat een heerlijke fiets. Direct ontzettend veel vetrouwen. En dan dat geluid: Oorstrelend.

Nu ben ik dus in de markt voor een Street triple R > 2012. Het liefst een witte. Als iemand eentje weet te staan; of zelf overweegt te verkopen.. Ik houd mij aanbevolen.

Groeten,
Knudde.

Staat een nette witte 2013 R bij Roké in Mijdrecht. Met de mooie rempotjes, korte kentekenplaathouder.
 
Hallo,

mag ik hier even melden dat mijn Triple te koop staat:

Te koop: Triumph Street Triple 675 Fusion white - Motor-Forum


moest er iemand interesse hebben...

mijn motor staat ondertussen meer dan een maand te koop op oa kapaza en ik krijg eerlijk gezegd bitter weinig reacties of biedingen (tot nu toe max 3500 van handelaren).
nochtans meer dan genoeg views op het zoekertje (400+ op 1 week op kapaza)

heeft er hier iemand een verklaring voor of tips of dergelijke ? mijn arrow uitlaten zijn ondertussen al apart verkocht.
 
mijn motor staat ondertussen meer dan een maand te koop op oa kapaza en ik krijg eerlijk gezegd bitter weinig reacties of biedingen (tot nu toe max 3500 van handelaren).
nochtans meer dan genoeg views op het zoekertje (400+ op 1 week op kapaza)

heeft er hier iemand een verklaring voor of tips of dergelijke ? mijn arrow uitlaten zijn ondertussen al apart verkocht.

Niet verkopen, zonde! Zijn maar weinig fietsen die zo leuk zijn en eenmaal weg komt er niet zo makkelijk weer een nieuwe van hetzelfde kaliber.
 
Zit al een tijdje op dit forum, maar dan bij het Scrambler topic.

Gisteren mijn RS opgehaald... *O*
Wat een fiets...
De hele dag niet meer vanaf te slaan...
 
Laatst bewerkt:
Vandaag weer een ritje van 109 km op de Street. Blijft een feestje. Binnenkort toch maar eens een proefrit op de 765 RS maken, al is het voor de portemonnee misschien beter van niet :+
 
SC uitlaat:
Geluid top, uiterlijk flop.

@ Aartsie: Geduld is een schone zaak... :)
Maar geloof me, het wachten wordt beloond.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand een idee wat voor spul ik het beste zou kunnen gebruiken om mijn uitlaatbochten weer mooi te krijgen? Ik lees erg veel verschillende meningen over de verschillende merken RVS polijst etc.

Ze zien er nu zo uit:
cDrchUU.jpg


De foto is met flits gemaakt, dus lijkt op de foto een stuk erger. Is dit nog haalbaar om het mooi te maken?
 
Jawel. Gewoon RVS poets halen bij de supermarkt. Dat spul waar je je aanrecht/fornuis mee mooi maakt.
 
Goedemiddag allemaal,

Sinds kort (3 dagen) ben ik een trotse eigenaar van mijn eerste motor, een Street Triple 2009 Roulette green.

Gisterenavond bij het tanken kreeg ik t voor mekaar om een flink stuk te morsen wat over de tank heen naar beneden druipte. Vandaag zag ik dat de mat zwarte frame vlekken heeft en niet meer egaal is van kleur door de benzine volgens mij. Een nat doekje heeft niet geholpen om dit er af te krijgen. Heeft iemand een tip hoe ik de frame weer mooi schoon en mat zwart krijg?
 
busje cockpitspray in zijdeglans variant is wat je misschien kan proberen. Maar ik vrees wel dat de lak is aangetast..
 
Heb net wd 40 op een doekje gespoten en daarme de ijzeren delen gepoetst. Helpt zeer goed. Reinigt en beschermd. Hij ziet er weer als nieuw uit :)
 
Heeft iemand een idee wat voor spul ik het beste zou kunnen gebruiken om mijn uitlaatbochten weer mooi te krijgen? Ik lees erg veel verschillende meningen over de verschillende merken RVS polijst etc.

Ze zien er nu zo uit:
[afbeelding]

De foto is met flits gemaakt, dus lijkt op de foto een stuk erger. Is dit nog haalbaar om het mooi te maken?
Laatst veel filmpjes langs zien komen waarin men Harpic gebruikt, gewoon wc reiniger.
Werkt als een malle!
 
@ Timson --> AutoSol Metalpolish. Er staan diverse filmpjes op YouTube over en ik gebruik het zelf op de uitlaat van mijn Ducati Scrambler. Topspul.

@ Indewegrijder --> Thx. Dat lukt prima :)
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand een idee wat voor spul ik het beste zou kunnen gebruiken om mijn uitlaatbochten weer mooi te krijgen? Ik lees erg veel verschillende meningen over de verschillende merken RVS polijst etc.

Ze zien er nu zo uit:
[afbeelding]

De foto is met flits gemaakt, dus lijkt op de foto een stuk erger. Is dit nog haalbaar om het mooi te maken?

Belgom en dan zo'n poetskop op je boormachine zetten anders ben je na 3 uur helemaal lam van het poetsen. Nadeel is, na 3-4 ritjes ziet de uitlaat er precies weer zo uit.
 
Ik heb mijn uitlaatbochten laten superfinishen, omdat het voor niks kon _O-

blijft tot nu toe nog mooi en glanzen :)

3zRX0KI.jpg
 
Heeft iemand ervaring met de zadeltassen/zijtassen shad e48? Ik vond ze en zr lijken onwijs mooi en gaaf, alleen zag ik dat ik gaten moet boren voor de houder ervan.. het is wel een specifieke houder voor een striple maar volgens de handleiding moet er alsnog geboort worden.

https://www.motorkledingstore.nl/mo...17unOkBZEQN4eIv6rMrBeV8Vw_P5VeoewWBoCnU3w_wcB

T0ST65SE-950x950_0.jpg


T0ST65SE-01-950x950_0.jpg


T0ST65SE-02-950x950_0.jpg


T0ST65SE-03-950x950_0.jpg


STREET%20TRIPLE%20675%20-%2013%2016-1.jpg


Ik twijfel nu vanwege het boren.. wat is jullie idee?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan