Triumph Street Triple topic deel 24

Gefeliciteerd met je aankoop.
Op Ebay.co.uk en Ebay.de staan veel (gebruikte) onderdelen.
Als je nieuwe originele onderdelen wilt hebben is triumphworld.de erg handig.


Bedankt!! Rijdt als een maniac!

Op ebay staan er eigenlijk geen te koop... buiten eentje van in litouwen ... Hoever mogen we die vertrouwen?

De site van triumph duitsland lijkt beter maar ook leveringtermijn onbekend.

Kennen jullie deze site?

T2050171 CHAIN GUARD, MOULDING Triumph Bikes | Triumph Motorcycles | Triumph Parts Number Seach | Triumph Parts | Triumph Clothing | Triumph Accessories

Hier zou de shipping drie dagen zijn...

Groeten,
 
world of triumph heb ik twee keer dingen besteld nu, ook wat vragen via de mail gesteld. Ben wel tevreden over hun.
 
24 uur later en de Optimate geeft alweer een volledig groen resultaat. Misschien toch nog gered!
 
Ik heb vandaag mijn nieuwe aanwinst opgehaald.
Een zwarte Street triple 675 uit 2007 met leovince dempers.
Rijdt super!! En het geluid nog beter👌👍🏻
Vermogen zat.
 
Bedankt!! Rijdt als een maniac!

Op ebay staan er eigenlijk geen te koop... buiten eentje van in litouwen ... Hoever mogen we die vertrouwen?

De site van triumph duitsland lijkt beter maar ook leveringtermijn onbekend.

Kennen jullie deze site?

T2050171 CHAIN GUARD, MOULDING Triumph Bikes | Triumph Motorcycles | Triumph Parts Number Seach | Triumph Parts | Triumph Clothing | Triumph Accessories

Hier zou de shipping drie dagen zijn...

Groeten,
"die in Litouwen" zit gewoon in London. Heb er al regelmatig wat gekocht.
 
Goedenavond!
Is er hier toevallig iemand die van zijn GRIJZE Street Triple R afwil? Bouwjaar '08-'10?
Eigenlijk kan ik het me niet voorstellen... maar je weet maar nooit 8-)
Zo ja, graag PB bericht!

Leeke, zie 2 posts hierboven!
 
-O- Mooie fiets, succes met de verkoop!

Niet getreurd hoor, we hebben heel lang kunnen genieten van het samen motor rijden en hebben in 10 jaar tijd heel wat van Europa kunnen zien. Een tijd om nooit te vergeten. Maar met een kleintje er bij is het gewoon toch anders.
En hoewel ik het af en toe wel mis om samen te rijden, komt die tijd over een jaar of 15 vast wel terug. En tot die tijd ga ik er fijn met de maten op uit.

En wellicht straks met de nieuwe generatie? Ze is er nu al gek van *D
360.jpg
 
kan je mij dan evt een richtprijs sturen wat je er voor zou willen mocht je ze losnemen? Dan weet ik ook of dat in mn budget past :+
 
Niet getreurd hoor, we hebben heel lang kunnen genieten van het samen motor rijden en hebben in 10 jaar tijd heel wat van Europa kunnen zien. Een tijd om nooit te vergeten. Maar met een kleintje er bij is het gewoon toch anders.
En hoewel ik het af en toe wel mis om samen te rijden, komt die tijd over een jaar of 15 vast wel terug. En tot die tijd ga ik er fijn met de maten op uit.

En wellicht straks met de nieuwe generatie? Ze is er nu al gek van *D
[afbeelding]

Ik snap het wel hoor, heb hier twee kleine druktemakers rondlopen en dan schiet samen motorrijden er echt bij in.

Hopelijk snel iemand blij met een super mooie Street :)
 
uG3aNb9.png


Bekende plek voor velen :+

Kreeg al een "welkom in Zwitserland"-berichtje gisteren, maar van die regionen heb ik eigenlijk geen foto's gemaakt :$

Nou ja, alleen deze, op zoek naar een plekje in de schaduw voor een pauze.

Ik stop daar, "oh, een gedenkteken"

Ik lees de naam, "WTF ... ben ik dood?"

9vGJSqa.jpg


*heet ook Stefan
 
[afbeelding]

Bekende plek voor velen :+

Kreeg al een "welkom in Zwitserland"-berichtje gisteren, maar van die regionen heb ik eigenlijk geen foto's gemaakt :$

Nou ja, alleen deze, op zoek naar een plekje in de schaduw voor een pauze.

Ik stop daar, "oh, een gedenkteken"

Ik lees de naam, "WTF ... ben ik dood?"

[afbeelding]

*heet ook Stefan

Bevalt de RS goed op langere afstanden? Gave fiets :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan