Triumph Street Triple topic deel 24

Inderdaad tijdens draaien 3000 tp/m moet hij 14 a14.5 volt zijn.
Heb hetzelfde als jou gehad alleen kon ik hem na 10 minuten gewoon weer starten.
Bleek de accu te zijn, nieuwe ingezet en geen problemen meer gehad(is nu 3 maanden geleden).
De accu was 4 jaar oud en ik heb er geloof ik on line €50.- voor betaald.

ik kom hem wat later ook gewoon weer starten, wel na 2km rijden (maar daar kan een platte accu niet van opgeladen zijn) zit ondertussen nieuwe in en heb 51 betaald . accu was maar 3 jaar
 
Weet niet of jullie het al weten, maar ik was gisteren bij een triumph dealer voor info over een streettriple r en rx.

Deze vertelde mij dat ze de voorraad streettriple aan het opmaken zijn en de 675 er uit gaat. In plaats van de 675 komt er een streettriple 800. Nieuwe Daytona 's werden al niet meer geleverd..

De rede was om dat de concurrentie ook allemaal naar de 800+cc gaan (z800, brutale, mt09 etcetera)

Ik kreeg een uitnodiging voor de triumph live op 18 september in Leusden, ben benieuwd of daar de nieuwe 800 al staat...

Ik stel iig de keuze om voor ducati 848 streetfighter of een streettriple r/rx te gaan even uit tot volgend jaar.
 
Toevallig, ik wilde net vragen of iemand enig idee had wanneer de Street 800 komt. Ik heb er al een tijdje niets meer over gelezen, en ben eigenlijk vooral benieuwd naar de tourversie met kuipje.
 
Weet niet of jullie het al weten, maar ik was gisteren bij een triumph dealer voor info over een streettriple r en rx.

Deze vertelde mij dat ze de voorraad streettriple aan het opmaken zijn en de 675 er uit gaat. In plaats van de 675 komt er een streettriple 800. Nieuwe Daytona 's werden al niet meer geleverd..

De rede was om dat de concurrentie ook allemaal naar de 800+cc gaan (z800, brutale, mt09 etcetera)

Ik kreeg een uitnodiging voor de triumph live op 18 september in Leusden, ben benieuwd of daar de nieuwe 800 al staat...

Ik stel iig de keuze om voor ducati 848 streetfighter of een streettriple r/rx te gaan even uit tot volgend jaar.

Ik verwacht niet dat ie 18 september al in Leusden staat aangezien hij nog niet eens officieel gepresenteerd is.
Dat ie komt is wel bijna zeker aangezien we al spyshots van MCN hebben gezien en specificaties van de 4 modellen (ik meen ST, STR, STRT en STRS).

Ben zelf ook wel heel benieuwd, vooral hoe die RS rijdt!
 
Mag deze in het OP? Alvast bedankt.

full
 
nette fiets! groen is een van de betere kleuren, alleen even de bochten poetsen ;-)
 
RVS poets, gewoon wat je bij de supermarkt kan vinden.

en een lange strook poetsdoek.
 
Dank je, en ja, wat betreft het poetsen van de uitlaatbochten daar had ik al eens aan zitten denken. Waar kan ik dat het beste mee doen?
Harpic Powerplus max toiletreiniger original , even laten intrekken en afspoelen.

geen grapje ;)

ps: wel ff je onderkuipje demonteren
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

2 jaar geleden heb ik hier eens een waardeschatting gevraagd van mijn Street.
Uiteindelijk toch beslist hem te houden.
Maar nu is het toch tijd hem te koop te zetten, ik ben van plan een Tiger te kopen.
Dus dezelfde vraag:
wat zou ik nog kunnen vragen voor mijn Street?

street triple uit 2010
24.000 km

opties:
belly pan
flyscreen (met extra opzetstuk) ( is wit maar met zwarte vinyl gewrapt)
arrow slipon uitlaten + originele uitlaten.
rizoma crash pads
valblokken op beide wielassen
beschermingsgrill voor de radiator
bewegings en contactalarm
rear hugger
instelbare rem en koppelingshendel. (zwart met rode switch) + originele hendels
tankpad
techspec tank grip
witte gp style wheelstriping

 
Hoe zit het met het olieverbruik van de Street Triple, het nieuwere model? Aangezien de Speed en de Tiger nogal willen vebruiken vraag ik me af hoe dit met de 675 zit?
 
Hallo,

2 jaar geleden heb ik hier eens een waardeschatting gevraagd van mijn Street.
Uiteindelijk toch beslist hem te houden.
Maar nu is het toch tijd hem te koop te zetten, ik ben van plan een Tiger te kopen.
Dus dezelfde vraag:
wat zou ik nog kunnen vragen voor mijn Street?

street triple uit 2010
24.000 km

opties:
belly pan
flyscreen (met extra opzetstuk) ( is wit maar met zwarte vinyl gewrapt)
arrow slipon uitlaten + originele uitlaten.
rizoma crash pads
valblokken op beide wielassen
beschermingsgrill voor de radiator
bewegings en contactalarm
rear hugger
instelbare rem en koppelingshendel. (zwart met rode switch) + originele hendels
tankpad
techspec tank grip
witte gp style wheelstriping

[~[url="https://s10.postimg.org/iwjot6i2d/IMG_5068.jpg"]afbeelding~][/url]
Veel van die extra's doen weinig met de waarde... ik denk dat het vergelijkbaar is wat ik vorig jaar heb betaald voor mijn street. Die was toen even oud als de jouwe nu, wel met minder km's en vergelijkbare extra's. 5000 euro bij inruil van mn andere motor. Dus niet particulier. Maar dan heb je vast een idee
 
Veel van die extra's doen weinig met de waarde... ik denk dat het vergelijkbaar is wat ik vorig jaar heb betaald voor mijn street. Die was toen even oud als de jouwe nu, wel met minder km's en vergelijkbare extra's. 5000 euro bij inruil van mn andere motor. Dus niet particulier. Maar dan heb je vast een idee
Is een Belgische motor hé.
Ik zou zeggen, kijk op de verkoopsites in België naar vergelijkbare motoren, trek daar gemiddeld 10% van de vraagprijs af en je weet wat ongeveer de waarde is.
 
Hallo,

2 jaar geleden heb ik hier eens een waardeschatting gevraagd van mijn Street.
Uiteindelijk toch beslist hem te houden.
Maar nu is het toch tijd hem te koop te zetten, ik ben van plan een Tiger te kopen.
Dus dezelfde vraag:
wat zou ik nog kunnen vragen voor mijn Street?

street triple uit 2010
24.000 km

opties:
belly pan
flyscreen (met extra opzetstuk) ( is wit maar met zwarte vinyl gewrapt)
arrow slipon uitlaten + originele uitlaten.
rizoma crash pads
valblokken op beide wielassen
beschermingsgrill voor de radiator
bewegings en contactalarm
rear hugger
instelbare rem en koppelingshendel. (zwart met rode switch) + originele hendels
tankpad
techspec tank grip
witte gp style wheelstriping

[~[url="https://s10.postimg.org/iwjot6i2d/IMG_5068.jpg"]afbeelding~][/url]


Dat is lastige , hoge km, verkeers bouwjaar.
Kleur is niet perfect, veel tuning spul.
Weet je ik mats je voor 3500 haal ik hem morgen op
 
5000 euro denk ik dan ongeveer, of is dat optimistisch? :) verkoop ik de arrows beter apart of niet?
Accessoires kun je inderdaad beter apart verkopen.
5000 Euro is in mijn ogen veeeeel te optimistisch, 4000 - 4250 lijkt me realistisch.
Ik heb een 2012 R versie 3 jaar geleden in België gekocht, ik schrijf hier niet wat ik betaald heb, maar op basis van die prijs is 5000 Euro echt veel te duur.
 
Hallo,

2 jaar geleden heb ik hier eens een waardeschatting gevraagd van mijn Street.
Uiteindelijk toch beslist hem te houden.
Maar nu is het toch tijd hem te koop te zetten, ik ben van plan een Tiger te kopen.
Dus dezelfde vraag:
wat zou ik nog kunnen vragen voor mijn Street?

street triple uit 2010
24.000 km

opties:
belly pan
flyscreen (met extra opzetstuk) ( is wit maar met zwarte vinyl gewrapt)
arrow slipon uitlaten + originele uitlaten.
rizoma crash pads
valblokken op beide wielassen
beschermingsgrill voor de radiator
bewegings en contactalarm
rear hugger
instelbare rem en koppelingshendel. (zwart met rode switch) + originele hendels
tankpad
techspec tank grip
witte gp style wheelstriping

[~[url="https://s10.postimg.org/iwjot6i2d/IMG_5068.jpg"]afbeelding~][/url]
check hier de prijzen die de dealers er voor vragen :o
de grootste in nieuwe en tweedehands motoren

dit zijn niet de prijzen die jij er voor krijgt als je hem inruil :N :? . reken op 1500 tot 2500 minder afhankelijk van de dealer en onderhoudshistorie van je street
 
Terug
Bovenaan Onderaan