Brembo imitatie rempomp ervaringen

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
Iemand die dit spul heeft en zijn ervaring wil delen met dit Chinese spul.
Uiteraard is echt beter maar is het echt bagger of is het wel prima werkend spul?
Tuurlijk is echt beter maar is ook tig keer zo duur.......... :+
 
Worldbeater heeft er 1, maar nog niet gemonteerd.

Ik wacht ook met smart af naar de bevindingen.

Eigenlijk.... als je naar de prijs kijkt kan het nooit goed zijn :)
Of Brembo vraagt gewoon buiten proporties veel geld voor hun spullen (doen ze sowieso naar mijn mening).

Het is soms 10x zo goedkoop in China. Letterlijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er geen ervaring mee maar zoals met alle Chinese imitatiespulletjes zal er onderling ook wel een groot kwaliteitsverschil zijn.
Ik twijfel er niet aan dat er goeie replica's zijn maar ben er ook zeker van dat er exemplaren verkocht worden waar ik mijn leven niet aan zou toevertrouwen. Waarschijnlijk ga je dan ook iets specifieker moeten zijn qua merk en/of leverancier.
 
Doe het a.u.b. niet.
Voor de grap een 'rizoma' potje gekocht bij de chinezen. Zat netjes in een Rizoma doosje.
Ding lekte als een mand :) Remvloeistof lekte er aan de onderkant gewoon uit. Heb nog wel ergens een foto.


Over de rempompen. Is het verschil in prijs tussen imitatie tussen een echte je leven waard?
Heb een imitatie bekeken en daar zat royaal speling op.
Iemand uit de UK heeft de pomp uit elkaar gehaald en de interne onderdelen bekeken.
- Bramen op de boring waar de zuiger inzit
- speling
- speling in de pomp wordt opgevangen door een simpel metalen ringetje
En nog wat zaken. Zou ik even moeten terug zoeken.

Dingen worden ook royaal aangeboden op Marktplaats als zijnde echte Rizoma of Brembo
 
Laatst bewerkt:
Worldbeater heeft er 1, maar nog niet gemonteerd.

Ik wacht ook met smart af naar de bevindingen.

Eigenlijk.... als je naar de prijs kijkt kan het nooit goed zijn :)