Brembo imitatie rempomp ervaringen

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
Iemand die dit spul heeft en zijn ervaring wil delen met dit Chinese spul.
Uiteraard is echt beter maar is het echt bagger of is het wel prima werkend spul?
Tuurlijk is echt beter maar is ook tig keer zo duur.......... :+
 
Wij hebben hier op het werk een GMX-R 1000 staan!

[afbeelding]

Wel een ORIGINELE GMX-R1000 zie ik :Y

Over Kopie gesproken: zoek de verschillen (wel off-topic, maal ik gok dat el Blembo-Lemklauwen gemonteeld zijn)
full


:}
 
Wel een ORIGINELE GMX-R1000 zie ik :Y

Over Kopie gesproken: zoek de verschillen (wel off-topic, maal ik gok dat el Blembo-Lemklauwen gemonteeld zijn)
[afbeelding]

:}

Hier is volgens mij ook een rechtzaak over vanwege het schaamteloze kopieergedrag.

Ik moet zeggen. Zo vanaf de zijkant.... kopiëren kunnen ze wel! :Y

Vrij | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl

Je zou er bijna 1 bestellen op Ali als je die prijs ziet. _O-
Als je niet beter weet zou je denken dat het een dochterbedrijf van Range Rover is (zo iets als Lexus, Acura Infinity).
 
Laatst bewerkt:
Hier is volgens mij ook een rechtzaak over vanwege het schaamteloze kopieergedrag.

Ik moet zeggen. Zo vanaf de zijkant.... kopiëren kunnen ze wel! :Y

Vrij | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl

Je zou er bijna 1 bestellen op Ali als je die prijs ziet. _O-
Als je niet beter weet zou je denken dat het een dochterbedrijf van Range Rover is (zo iets als Lexus, Acura Infinity).

Had wel iets voor top gear geweest met de oude garde om deze 2 tegen elkaar te testen.Misschien wat zweetpareltjes op voorhoofd van Landrover?
 
Laatst bewerkt:
Er staat nog een neppert op.Wat mij opvalt is dat de dichtingsringen die erbij geleverd worden iets van een soort rubbrtje in het midden hebben.Dat is bij al dat spul wat via Aliexpress geleverd wordt.Ben benieuwd als dat rubber is of dat wel remvloeistof bestendig is.
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...e270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=30

Hoe krijg je zo'n ding op een 16mm stuur gemonteerd zoals vermeld.Alle sturen zijn 22mm en klemming van die pompen zijn alleen maar geschikt voor 22mm.
 
Laatst bewerkt:
Er staat nog een neppert op.Wat mij opvalt is dat de dichtingsringen die erbij geleverd worden iets van een soort rubbrtje in het midden hebben.Dat is bij al dat spul wat via Aliexpress geleverd wordt.Ben benieuwd als dat rubber is of dat wel remvloeistof bestendig is.
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...e270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=30

Mijn straatlegale pitbike van de Guangzhou Panyu Huanan Motors Group CO., LTD had ze ook, die dichtringen met rubber. Ik moet zeggen dat ik in de 2 jaar dat ik 'm gehad heb nooit problemen met de remmen heb gehad, maar dat kan ook komen omdat het ding verder zo vaak stuk was dat er weinig te remmen viel :+ De tank (2,5l) leeg rijden voelde ongeveer als het uitrijden van de Dakar, daarna moest er weer vele uren gesleuteld worden... (smeltende snelheidssensoren, los trillende kettingwielen, scheurende achterbrug, los trillende krukwangen, brekende spaken, dolle aluminium draadgaten overal, kapotte versnellingsbak, 'gooi'passingen op de wiellagers, enz. enz.)
 
Laatst bewerkt:
Das ook weer gelul,heb genoeg materiaal(pers/heftafel/engels wiel e.d.) in de werkplaats staan wat al jaren prima voldoet en wat echt wel intensief gebruikt word,je moet gewoon wat selectief zijn met wat je daar weg haalt. O-)
Het blijft altijd een prijs/kwaliteit verhaal maar niet alles is meuk. :+
 
Laatst bewerkt:
Das ook weer gelul,heb genoeg materiaal(pers/heftafel/engels wiel e.d.) in de werkplaats staan wat al jaren prima voldoet en wat echt wel intensief gebruikt word,je moet gewoon wat selectief zijn met wat je daar weg haalt. O-)
Het blijft altijd een prijs/kwaliteit verhaal maar niet alles is meuk. :+

Doelde meer op de fake motoronderdelen ;)

fake Chinese Brembo copies
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan