Brembo imitatie rempomp ervaringen

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
Iemand die dit spul heeft en zijn ervaring wil delen met dit Chinese spul.
Uiteraard is echt beter maar is het echt bagger of is het wel prima werkend spul?
Tuurlijk is echt beter maar is ook tig keer zo duur.......... :+
 
Zal ik nog wat onzinnigs zeggen dan: rvs omvlochten leidingen zijn onzin!

full

full
 
Da's geheel juist opgemerkt }) , daarom heb ik ook op alle 4 de motoren rvs omvlochten HEL remleidingen gemonteerd O-)

Omdat ik er niets van af weet , vond de kleurtjes gewoon erg mooi :+
Ik zeg niet dat die leidingen van jou niet beter zijn of niet minder uitzetten.
Ik zeg dat die rvs mantel daar niks aan bijdraagt. |Dat die leiding minder uitzet komt doordat er teflon is gebruikt i.p.v. rubber.
 
Nee inderdaad, maar iedereen weet wel waarover we het hebben als we zeggen "rubberen" leiding op een motor net zoals iedereen weet wat het grootste deel van de bevolking bedoelt met velg wanneer het eigenlijk een wiel is.
Jij zegt dat er een rubberen kern in de rvs leiding zit en wat iedereen daaruit op maakt moeten ze zelf weten maar er klopt geen zak van. Rubber zet namelijk erg veel uit onder druk en teflon doet dat niet.
 
Ik zeg niet dat die leidingen van jou niet beter zijn of niet minder uitzetten.
Ik zeg dat die rvs mantel daar niks aan bijdraagt. |Dat die leiding minder uitzet komt doordat er teflon is gebruikt i.p.v. rubber.


Ik heb ze erop zitten omdat ik graag meteen met een constante druk rem.Rubber kan ook prettig zijn het is maar net wat de rijder wil. ;)

EN vind de kleurtjes die je allemaal kan uitkiezen erg mooi :9
 
als zelfs de auto knakkers remleiding gebruiken ipv een slang lijkt me bovenstaande discussie nutteloos.

dat iemand nu staalomvlochten anders opvat (vandaar ook mijn vraag met foto eerder).
de vergelijking met een velg slaat nergens op en de remleidingen die de rubber slangen vervangen op motorfietsen zijn (horen te zijn) van metaal.

simpel he :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan