Motor-Forum

Select Forum

Yamaha XSR 700 900 FASTER SONS

Reg. datum:
23 mei. 2017
Is er iemand die zijn ecu heeft laten ''flashen"?
Dit ivm met o.a. fabrieksrestricties, minder arme brandstofafstelling en betere gasresponse?
Vr. Gr. John
JNY.64

Wolves in sheeps clothing

Reg. datum:
12 mrt. 2009
Nee daar ben ik even nieuwsgierig naar. In je vorige post schreef je nog ´pruttelt lekker na´ Maar dat is juist iets wat je niet teveel wilt, hetgeen deels veroorzaakt wordt door de injectiestop bij een bepaald toerental en te arme afstelling. Ik ben er wel benieuwd naar, misschien als meerdere dit willen dat we een goede korting kunnen regelen ofzo.
Honda Magna vf750c, Yamaha XSR700, XSR900

Reg. datum:
23 mei. 2017
Goed idee.
Ik zie op internet vooral bedrijven in usa en uk.
Weet iemand of het consequenties voor de garantie heeft? Dealers geven meestal niet thuis als je met vragen komt.
JNY.64

Wolves in sheeps clothing

Reg. datum:
12 mrt. 2009
http://www.unlimitedtunin...g-yamaha-mt-09-117pk.html
Honda Magna vf750c, Yamaha XSR700, XSR900

Reg. datum:
23 mei. 2017
Ervaring hiermee?
JNY.64

genieten

Reg. datum:
28 aug. 2011
XSR gepoetst winterstalling nu, na de aanschaf goed bevallen fijne motor echter om met duo te rijden is het niet prettig zithouding achterop benen te hoog via de voetsteunen en de buddy te smal ook jammer dat je weinig mee kan nemen bv een slot regenbroek onder de buddyseat.

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.