VMAXlijst van het MF deel 5

Vrees dat er toch wel verschil is hoor. Als een 150 (of 170) / 80 / 15 band dezelfde performance heeft als bijv een 200 / 50 / 17, waarom rijdt de Moto GP of de Superbikes dan niet met zo'n type band.

Ja enorm verschil, maar een vmax en de straat hebben niets met motogp te maken. Voorlopig rij ik met de Magna op K555 150 banden 95% van alle supersportnerdies weg vooral als er bochten aankomen dus die banden volstaan ook.

Het is maar wat je wilt, ik denk dat ik tevreden zou zijn met die Avon 170 banden met karkas en loopvlak als een sportband.
 
Laatst bewerkt:
Ja enorm verschil, maar een vmax en de straat hebben niets met motogp te maken. Voorlopig rij ik met de Magna op K555 150 banden 95% van alle supersportnerdies weg vooral als er bochten aankomen dus die banden volstaan ook.

Het is maar wat je wilt, ik denk dat ik tevreden zou zijn met die Avon 170 banden met karkas en loopvlak als een sportband.


Rijdt verder ook wel goed, kleeft zat in bochten ..loopt ook de snellere bochten wel goed door. De rechtuitstabiliteit
boven 180 iets minder , dan gaat ie wat pendelen.
Maar dat kan ook komen omdat ik er op zit (wind vangen), ik ben klein duimpje.. :X
 
Ik ben inmiddels ook de trotse eigenaar van een mooie vmax. *O*
full
 
Aha.. Uit de buurt blijven van ex-loodgieters dus. Heb wel een ex-timmerman als kameraad die inmiddels visboer is. Toffe gast. _O-
 
Het blijft toch jammer dat iedereen de vmax customised richting streetfighter musclebike. Waarom niet meer richting chopper? Radicaal of subtiel.

8a77f2403e775943c044bef4dfb1fe46.jpg


V-Max-static-005.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan