VMAXlijst van het MF deel 5

Mooi voor de club. Ook nog even langs geweest. Pelle's Vmax stond er wel. Pelle zelf niet. Zag ik later wel rondlopen.
Jammer dat jij of Ron er niet stonden op zondag. Ach ja, da's war einmal
 
full
 
Heeft er iemand wel eens koppelingplaten vervangen van een eerste gen Vmax? Op you tube kan ik geen video vinden waar iemand dat voordoet. Mijn koppeling slipt bij fel optrekken.
Lijkt mij makkelijk. Kap los schroeven. Moer opdraaien. Veer er af. Platen er uit nieuwe er voor in de plaats na ze in de olie gelegd te hebben. Veer er op en kap er op.
Werkt dat zo?
Of komt daar meer bij kijken? Of gewoon naar de Vmax winkel? :?
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand wel eens koppelingplaten vervangen van een eerste gen Vmax? Op you tube kan ik geen video vinden waar iemand dat voordoet. Mijn koppeling slipt bij fel optrekken.
Lijkt mij makkelijk. Kap los schroeven. Moer opdraaien. Veer er af. Platen er uit nieuwe er voor in de plaats na ze in de olie gelegd te hebben. Veer er op en kap er op.
Werkt dat zo?
:Y

Eventueel gelijk Double D aanpassing doen: http://vmaxoutlaw.com/tech/double-d.htm
 
Gisteren weer mijn tijd verspild, wat een afgeneukte Vmax was dat weer zeg. En dan zie je een kasteel van een huis op de fotos dan denk je dat het wel goed zit en er een keurige motor staat, 1996 volgens kenteken eerste eigenaar in 15 jaar en eerste orginele 145pk. 36000km. Het was inderdaad een kasteelhuis maar het leek wel een bij elkaar geraapt nooit gepoetst zooitje, het stuur stond scheef en met handjes los begon hij dan ook na 3 seconde lekker te klapperen.

Sorry jongens maar in 15jaar dat ik voor de lol veel motoren gekocht en bereden heb zitten er tussen de V-max aanbieders de grootste droeftoeters met afgeneukte gebakjes, en ze weten allemaal van niks. Het zou kunnen dat je na 15 jaar niet merkt dat je stuur scheef staat, erg snugger ben je dan niet lijkt mij. Dan kan ik precies telkens de verkeerde bekeken hebben maar ik ga er dan ook nooit meer naar kijken helaas tenzij vlakbij aangeboden.
 
Ik zou een Vmax alleen kopen van een liefhebber, of bij een motorzaak die achter zijn occasions staat d.m.v. no nonsense garantie. Dan maar wat meer betalen.
 
Ik zou een Vmax alleen kopen van een liefhebber, of bij een motorzaak die achter zijn occasions staat d.m.v. no nonsense garantie. Dan maar wat meer betalen.
Mijn broer kocht zijn Vmax bij een motorzaak.(Kruisinga) Die max was in 10 jaar nooit olie ververst. Daar zat berenstrond in. En is dus kort na de aanschaf uit elkaar geklapt. Gelukkig bestaat die zaak niet meer. Kruisinga was in Gouda.
Daar moest je je bestelling vooruit betalen maar bij het ophalen nog een keer. Oplichters.
Bij van Veen in Kwintsheul ben ik genaaid.
 
Laatst bewerkt:
Zit gewoon heel veel prut tussen. Maar ook bij andere soorten motoren.

En wie zegt dat je van een liefhebber koopt? Het is gewoon altijd lastig. Zeg maar of iemand echt een liefhebber is? Ik zie het er niet aan af
 
Het blijft altijd en overal een gok, maar bij de een verwacht ik een betere koop dan bij de ander. Is geen garantie.
 
Gisteren weer mijn tijd verspild, wat een afgeneukte Vmax was dat weer zeg...... bij elkaar geraapt nooit gepoetst zooitje, het stuur stond scheef en met handjes los begon hij dan ook na 3 seconde lekker te klapperen.
......maar ik ga er dan ook nooit meer naar kijken helaas tenzij vlakbij aangeboden.
Okay, dus het probleem was: Nooit gepoetst, stuurtje scheef en de welbekende 'wobble'. Klinkt mij nog niet zo schokkend...., zeker niet als de prijs daarmee overeenstemt.
 
Ik zou een Vmax alleen kopen van een liefhebber, of bij een motorzaak die achter zijn occasions staat d.m.v. no nonsense garantie. Dan maar wat meer betalen.
Hier kan je niet belazerd worden :N Een gele Vmax, goed op de bandjes, altijd rustig bereden, niet veel op de teller, van een oud opaatje geweest, jaren stil gestaan, veel extra assezwaaris.
Wat de gek er voor geeft :)
 
Ik ben gek en wil er wel een kratje bier voor geven. Zijn wel twee flesjes leeg, is dat een probleem? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan