VMAXlijst van het MF deel 5

Wie weet hoe dit ding heet.
Is van mijn koppeling en moet een nieuwe afdichtingen voor hebben
full
 
Vrijdagavond de bike weer ff opgehaald,ook nog op de rollerbank geweest. 204 pk
Heb er wat deksels en zo op laten zetten ,en onderspoiler.
full
 
Dik! Ecu flash ook? Nog steeds weleens benieuwd wat ik mis. Orginele mapping is zwaar begrenst zoals bij elk beest valt me dat tegen.
 
Idd geflasht door Carmo,resultaat viel me iets tegen.
Hij had al 198 pk ook op het achterwiel met Powercommander filter enz.
 
Idd geflasht door Carmo,resultaat viel me iets tegen.
Hij had al 198 pk ook op het achterwiel met Powercommander filter enz.

Topvermogen veranderd ook nauwelijks bij ecu tuning, het is vooral zijn 1,2 en 3 die gewoon volvermogen lopen vanuit de lagere toeren en de topsnelheidsbegrenzing als het goed is. Op mijn zzr1400 destijds eerst zwaar teleurgesteld rondgereden totdat ik een Atre opzette die de ecu continu in onbegrensde versnelling doet laten staan, supersimpel die oplossing maar helaas niet voor de vmax beschikbaar. Enorm verschil in vermogen vanaf onderuit +21nm 12pk in zijn 3 rond 3500tpm, in 1 en 2 was volgens mij nog groter verschil.
 
b455534a41bcbe61992a9f74759ae29c.jpg


Aangezien ik yamaha geel geil ben denk ik er weleens aan de magna weg te doen en een vmax1200 te kopen en zoveel mogelijk choppy retro te maken. Misschien wel met XSR700 koplamp en 60th anni kleuren. Zoiets van op de foto vind ik cool.
 
Zelf vind ik het orginele uiterlijk ook gewoon mooi. Zou graag een orginele gele willen een ups voorvork en betere achtervering vind ik nog het belangrijkste. Met Cobra slashcuts dempers lijkt het ineens vooral een chopper op steroïden daar hou ik van.
 
Zelf vind ik het orginele uiterlijk ook gewoon mooi. Zou graag een orginele gele willen een ups voorvork en betere achtervering vind ik nog het belangrijkste. Met Cobra slashcuts dempers lijkt het ineens vooral een chopper op steroïden daar hou ik van.
Max heeft nog een mooie gele tekoop staan.
En die uitlaten van hem doen we dan wel ff slashcutten.
;)
 
Zelf vind ik het orginele uiterlijk ook gewoon mooi. Zou graag een orginele gele willen een ups voorvork en betere achtervering vind ik nog het belangrijkste. Met Cobra slashcuts dempers lijkt het ineens vooral een chopper op steroïden daar hou ik van.
Hier staat er ook nog 1 tekoop :t
 
Laatst bewerkt:
Thanx voor de tip maar ik wil een 96+. De oude is ook levensgevaarlijk voor mij met die ondermaatse voorvork en rempartij. Is een gele kekke '95 Magna niks voor jou? 😉
 
Zo is hij al naar mijn smaak, Hagon schokbrekers erop en liefst USD vork of betere veren en klaar. Nouja stage7 getuned mag ook best natuurlijk.

51L1HL4RdCL.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan