VMAXlijst van het MF deel 5

En een ander achterwiel zodat er een fatsoenlijke achterband op kan zodat je niet alle kanten opgaat als je hard optrekt met zo'n 15" chopperband :o

Iedereen gaat voor een 17", ik heb gekozen voor een 18" omdat anders m'n versnellingen wel erg kort zouden worden met al die power die mijn VMax heeft 8-)
Keuze in banden is dan wel weer wat beperkter..........en doe er maar zo'n 2500 km mee :o
 
Laatst bewerkt:
tja zo wordt het alsnog een lange lijst ... en zo'n lager zadel lijkt me wel wat:

2007-Yamaha-Vmax-1200-1200---Motorcycles-For-Sale-14624.jpg
 
Wat is er toch mis met het orginele achterlicht ? Mensen die elkaar wijs maken dat het niet mooi is ofzo. Ditzelfde gebeurd bij de Yamaha XSR vaker, het juist zo karakteristieke achterlicht wordt er gewoon vanaf gerukt en een of ander LED puntje of stripje in de plaats. Geen gezicht meestal... maargoed smaken verschillen gelukkig.
 
VMax9.jpg


De Vmax is ook gewoon een wolf in schaapkleren voor als er bochten aankomen. Dat hij de bocht niet om gaat is gewoon een mythe ontstaan uit alle jaloerse mensen op de V-max eigenaren, dat is natuurlijk nog steeds zo. De meeste supersport nerds kunnen zowieso niet eens uit de startblokken lanceren laat staan bochten nemen. Zo snappen ze op hun beurt niet dat er ook gewoon mensen zijn die een motor hebben om te toeren, ik snap dan weer nooit waarom mensen een supersport nemen als ze niet eens de helft van het vermogen durven aanspreken en zeker nooit de circuitcapaciteiten benutten al omdat de weg geen circuit is.
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik kan je vertellen dat'ie na het monteren van een USD vork met goede veren, Hyperpro achterschokdempers, vaste blokmontage, ingelaste driehoeken in het achterframe, achterbrugversteviging ( of zoals nu: de uit één stuk gefreesde achterbrug ) en een fatsoenlijke achterband zelfs supersporters binnendoor steekt 8-) :+
 
Hallo V-Maxxers :]

ik wil mij toch even melden op dit forum daar ik de `gelukkige`bezitter geworden ben van een ´86 vmax.
Ben al langer lid van het motorforum maar niet zo´n regelmatig bezoeker.

Omdat ik toch wat issues had met de `max`dacht ik , ik ga eens bij de kenners neuzen en vond jullie onder naked bikes :Y
hier en daar toch al wat opgestoken en bevestigd gezien en ben nu de ouder MF deeltjes aan het lezen.

Oei ik zie net dat mijn zoon in mijn gegevens heb zitten klooien RF900 :?
 
Laatst bewerkt:
Hallo V-Maxxers :]

ik wil mij toch even melden op dit forum daar ik de `gelukkige`bezitter geworden ben van een ´86 vmax.
Ben al langer lid van het motorforum maar niet zo´n regelmatig bezoeker.

Omdat ik toch wat issues had met de `max`dacht ik , ik ga eens bij de kenners neuzen en vond jullie onder naked bikes :Y
hier en daar toch al wat opgestoken en bevestigd gezien en ben nu de ouder MF deeltjes aan het lezen.

Oei ik zie net dat mijn zoon in mijn gegevens heb zitten klooien RF900 :?
:W Welkom frutsel Je staat al in de O.P. :)
 
Nee vanaf 1993 is sowieso al dikkere poten en betere remmen... maar wellicht andere verschillen de 1996+of2008+ pas?
 
Na 13 jaar V-MAX eens tijd voor wat anders....maar het blijft bij een V-4.
full


Dus de V-Max is te koop:145 pk versie (2we) bwj 1991. Heeft 220.000 km maar dat wil niks zeggen want loopt nog steeds goed. Frame grijs gepowdercoat,andere koplamp,nieuwe AVON banden(500km oud),gel accu van 2014 is nog prima,ingekort kontje,led rem/achterlicht, ECB koppelingdiafragmaveer,K&N luchtfilter,doorkijkkoppelings huis,andere knippers,enz,...
Recent alle vloeistoffen en pakkingen vervangen. In 2011 is het blok gereviseerd. Alle rekeningen aanwezig.
UPDATE 11-5: Van de week 43 mm poten gemonteerd met HYPRO progessive veren en nieuwe olie.Tevens nieuwe FERODO remblokken erop.Ook nieuwe startmotor gemonteerd.
Je krijgt erbij:Werkplaatshandboek,extra spanningsregelaar met nog wat meer reserve spul.
Dingen dat nog aangepakt moet worden:
Motor houd wat in bij 6000 RPM. Kwestie van afstellen door een kenner.
Gebruikersporen in de lak, maar na 26 jaar.... :')
Prijs: €2950,=
full
 
Laatst bewerkt:
Tja,je moet verder,hè. Dan maar op een Honda. Maar ik zal jullie niet vergeten. Kaarten voor TT zijn al binnen. Misschien zie ik je weer op tankstation. :W
Moet wel ff mijn nickname veranderen in.... Vampireinterceptor? _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan