Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Haa ja ik ook! Hij reed toen op een babyblauwe Soes 1000, z'n maatje die andere schaatser op een Duc 999 dacht ik.
Hadden we het toen maar doorgezet het racen :+
Ja, Gerard van Velde *O* .. die had volgens mij trouwens een babyblauwe Duc. ;)
leuk dat je er ook was. _O- _O-
 
Je hebt gelijk!
Een blauwe 999 in de TVM sponsor kleuren.
Reed jij ook ZAC?
Die dag was toen vrij rijden bij MSL hè?
Nee, ik reed geen ZAC, wel een enkele MSL cup wedstrijd en was daar derde op Zandvoort.
Sinds 2010 is de snelheid er nu helemaal uit. :+

federer-kagum-dengan-semangat-valentino-rossi-INd.jpg
 
Rossi is goed bezig..........Marquez gaf al aan dat Rossi gevaarlijk is in het eind van de race als de banden hun beste tijd gehad hebben. Ik hoop dat Rossi mooi kan inlopen op het kampioenschap want Lorenzo zal niet zo veel punten gaan halen denk ik. Maarja je weet het nooit. Vorige race had hij ook nog punten omdat het halve veld in het grind lag
 
Rossi is goed bezig..........Marquez gaf al aan dat Rossi gevaarlijk is in het eind van de race als de banden hun beste tijd gehad hebben. Ik hoop dat Rossi mooi kan inlopen op het kampioenschap want Lorenzo zal niet zo veel punten gaan halen denk ik. Maarja je weet het nooit. Vorige race had hij ook nog punten omdat het halve veld in het grind lag


Lorenzo weet sinds vandaag ook de grindbak te vinden _O- :+
 
Grote kans op een regenrace vandaag. Denk dat Rossi het dan een beetje rustiger aan zal doen en hopen op een fout van de concurrentie.
 
Mijn hemel...
Slechte keuze van de crew (intermediates i.p.v. slicks) maar al he-le-maaaaal van Vale zelf!
Heb hem de pits ingeschreeeeuwd maar het mocht niet baten...
 
Laatst bewerkt:
Mijn hemel...
Slechte keuze van de crew (intermediates i.p.v. slicks) maar al he-le-maaaaal van Vale zelf!
Heb hem de pits ingeschreeeeuwd maar het mocht niet baten...

Inderdaad.

Geprutst van Yamaha, gepruts van Rossi.

Wat een teleurstelling weer voor de zoveelste keer dit seizoen.
 
Als we nu met z'n allen op facetube gaan roepen dat ie naar z'n team moet luisteren...?
 
Maar ze team geeft hem de verkeerde banden gezien wat Marques presteerde met slicks.

:(
 
Marquez laat even zien wie de echte kampioen is....
Zeer zwakke prestatie van zowel Yamaha als ook de Yamaha-rijders. Rossi was redelijk (op zijn stomme beslissing na om niet binnen te komen), Lorenzo was bijna zielig......
Pedrosa viel mij een beetje tegen.
 
Marquez laat even zien wie de echte kampioen is....
Zeer zwakke prestatie van zowel Yamaha als ook de Yamaha-rijders. Rossi was redelijk (op zijn stomme beslissing na om niet binnen te komen), Lorenzo was bijna zielig......
Pedrosa viel mij een beetje tegen.
Lijkt wel of ik 3x achter elkaar t zelfde topic open..... :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan