Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kon wel janken toen ik 'm ineens zag vallen op het grote scherm... De titel wordt 'm niet meer dit jaar :( Hij kan 'm alleen nog pakken als Marquez 2 DNF's haalt, JL 1 DNF en ze vervolgens iedere race beiden achter Rossi eindigen... Dat gaat echt niet gebeuren ga ik vanuit.
 
ik heb weinig meegekregen van die ouwe tijd.
Was die eddy ook zo' n lul dan ? altijd een smoes als het niet lukte, anderen onderuit halen of zwart maken ?

Lawson was geen lul maar wel een beetje afstandelijk. Niet echt een publiekslieveling. Maar wel een ontzettend tallentvolle coureur, die ook nog hard ging met een motor die niet goed voor elkaar was. :}
Gewoon altijd willen winnen. *D


En wat betreft Miller :} :} Helemaal te gek voor die gozer. Ik had niet helemaal verwacht dat hij erop zou blijven zitten. Maar erg knap. :Y
 
Laatst bewerkt:
Lawson was geen lul maar wel een beetje afstandelijk. Niet echt een publiekslieveling. Maar wel een ontzettend tallentvolle coureur, die ook nog hard ging met een motor die niet goed voor elkaar was. :}
Gewoon altijd willen winnen. *D

De Honda dus,maar wel WK worden.
Heb alles meegekregen uit die tijd en voor die tijd,was machtig mooi.
 
ja ontzettend zuur voor Rossi. Ik had het niet verwacht van de grootmeester. Hij maakt bijzonder weinig fouten en dit was er wel een. en ook een hele dure. Je kan zeggen dat hij mazzel had met die herstart maar goed dat was gewoon de situatie. In het eerste deel had hij ook waarschijnlijk buiten het podium gestaan.

voor het wedstrijd verloop was het wel weer mooi. Een hele bijzondere uitslag zo. #Jackass
 
Jammer dat het besluit van de wedstrijdleiding uiteindelijk in alleen maar meer slachtoffers heeft geresulteerd.
Uiteraard is het altijd de fout van de scheidsrechter dat een goal afgekeurd wordt. :+

Twee rondjes te vroeg afgevlagd, waardoor een herstart, maar er konden wel doden vallen zo erg regende het. :X

Cl5Z2VZXIAAEp8j.jpg


Meerdere rijders ging aquaplannen.
En dat is toch een hele andere tak van sport. ;)
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat dit jaar ook bijzonder word of eigenlijk al is met het aantal uitvallers bij de top3,dus we zijn er nog lang niet en een blessure is zo opgelopen.
in deze sport is alles nog mogelijk en rossi zal moeten blijven strijden tot de laatste wedstrijd.het is nog niet voorbij.
 
Heb wel geweldig zitten genieten van onder mijn ponco .
Jammer voor Rossi .
Maar geweldig van miller.
Marques liet hem lekker gaan.
En heeft zo slim zijn voorsprong uit gebouwd.
En lorenzo ach ja.
 
ja ontzettend zuur voor Rossi. Ik had het niet verwacht van de grootmeester. Hij maakt bijzonder weinig fouten en dit was er wel een. en ook een hele dure. Je kan zeggen dat hij mazzel had met die herstart maar goed dat was gewoon de situatie. In het eerste deel had hij ook waarschijnlijk buiten het podium gestaan.

voor het wedstrijd verloop was het wel weer mooi. Een hele bijzondere uitslag zo. #Jackass
Ja maar wel voor MM en ver voor JL, dus voor Rossi's kampioenschap had het best geweest zo ;)
 
Klein foutje, grote gevolgen. Nam toch te veel risico. Marquez neemt tegenwoordig ook veel vaker genoeg met podiumplek dus het gaat een lastig verhaal worden om nog terug te komen. Is het al eerder voorgekomen dat iemand met 3 DNF kampioen werd?

De laatste was Doohan in 1998 volgens Dr. Martin Raines...
 
Uiteraard is het altijd de fout van de scheidsrechter dat een goal afgekeurd wordt. :+

Twee rondjes te vroeg afgevlagd, waardoor een herstart, maar er konden wel doden vallen zo erg regende het. :X

[afbeelding]

Meerdere rijders ging aquaplannen.
En dat is toch een hele andere tak van sport. ;)
Ik volg geen voetbal, ik zou dat niet weten.

Ik had het er niet over dat ik het niet eens was met het stil leggen van de wedstrijd, daar was ik het volkomen mee eens.
Ik had het persoonlijk, in het kader van veiligheid, een betere beslissing gevonden als er geen herstart had geweest. Daar doelde ik meer op eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik volg geen voetbal, ik zou dat niet weten.

Ik had het er niet over dat ik het niet eens was met het stil leggen van de wedstrijd, daar was ik het volkomen mee eens.
Ik had het persoonlijk, in het kader van veiligheid, een betere beslissing gevonden als er geen herstart had geweest. Daar doelde ik meer op eigenlijk.
Ok, dan was het dus punten delen. ;)
Maar ik denk dat de vele valpartijen niet perse kwamen door een verkeerde beslissing; een korte wedstrijd wil iedereen vlammen.
(behalve Dani en Lorenzo :+ )
Ik heb in ieder geval genoten van het spektakel. :$
 
Laatst bewerkt:
Moderator: kan de titel van dit topic even worden aangepast in "Na regen komt valpartij"?

_O- _O- :P :P
 
Ok, dan was het dus punten delen. ;)
Maar ik denk dat de vele valpartijen niet perse kwamen door een verkeerde beslissing; een korte wedstrijd wil iedereen vlammen.
(behalve Dani en Lorenzo :+ )
Ik heb in ieder geval genoten van het spektakel. :$
Lorenzo kon niet vlammen _O- Die voelde zich als een pasgeboren hert op een bevroren meer.
Eens, dat is inderdaad van tevoren al te verwachten. En dus ook te voorkomen voor een wedstrijdleiding. Alhoewel ik betwijfel dat zij zo ver hadden willen gaan daar in. Los van dat; Ik had het gedaan.

Ik ook. De Rossi pet kon af, dan maar de Marquez pet weer op.
 
Het was een bijzondere race met bijzonder (slecht) weer. Deze gaat de boeken in. Zo ontzettend ***^& voor Rossi, bah. Ik gun het Miller van harte, leuk voor hem ! Maar er lagen zulke dikke plassen water op de baan, ik vind het een goed besluit dat de race is stil gelegd, better safe than sorry. De herstart leek me niet zo'n goed idee maar is wel gebeurt. In totaal zijn er toch wel erg veel rijders onderuit gegaan..

Ik heb in totaal 4 poncho's versleten en toch nog een verbrand koppie ! :+ Want er was grotendeels ook nog zon !
 
Kon wel janken toen ik 'm ineens zag vallen op het grote scherm... De titel wordt 'm niet meer dit jaar :( Hij kan 'm alleen nog pakken als Marquez 2 DNF's haalt, JL 1 DNF en ze vervolgens iedere race beiden achter Rossi eindigen... Dat gaat echt niet gebeuren ga ik vanuit.

Even rekenen dan zul je zien dat het nog wel mogelijk is. Er is dan wel 1 DNF gewenst voor Mm. Hij mag dan zelfs nog 3x winnen als Rossi nog 4 overwinningen pakt. Die andere 3 mag Lorenzo hebben. Maarrr.... Lorenzo moet wel zijn best blijven doen en in die 10 races wel een paar keer voor Mm eindigen. Dan komt ie nog heel dicht in de buurt. Jongens kop in de wind... :Y *O* ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan