Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat 'ie, geheel off-topic overigens, Jonathan Rea bedoeld..

Wie ...Fuzzy ???.....JMB klopt hoor .

Marc Marquez heeft trouwens ook een keuze moeten maken tussen cross en wegrace ,...was een wereldtopper geworden ook in de cross ....btw Wilco Zeelenberg was toen der tijd ook een top crosser ,....zelfs ooit Nederlands kampioen geweest.
 
Laatst bewerkt:
Jullie hebben het allebei goed , wereldkampioen 500c motocross en winnaar in de USA van diverse klassen en toen wegracen met wisselend succes.
 
Laatst bewerkt:
GO ROSSI GO
full
 
goed gereden van iannonne alleen een beetje dom om in het begin constant het tempo te verstoren en Lorenzo weg te laten rijden waardoor je hooguit nog 2e kan worden,moet nog leren racen zullen we maar zeggen.
 
goed gereden van iannonne alleen een beetje dom om in het begin constant het tempo te verstoren en Lorenzo weg te laten rijden waardoor je hooguit nog 2e kan worden,moet nog leren racen zullen we maar zeggen.
_O-

Iannone had de pace helemaal niet voor p1 of p2, en Rossi had hem ook kunnen verslaan. Verstoren is dan juist een uitstekende strategie en kijk aan: hij werd er netjes derde mee en hield Rossi achter zich. Hoger zal het doel niet geweest zijn.
 
_O-

Iannone had de pace helemaal niet voor p1 of p2, en Rossi had hem ook kunnen verslaan. Verstoren is dan juist een uitstekende strategie en kijk aan: hij werd er netjes derde mee en hield Rossi achter zich. Hoger zal het doel niet geweest zijn.

Bij Ducati zochten ze vandaag sowieso naar een "hoger" doel, als je de tekst op hun shirts mag geloven.
 
goed gereden van iannonne alleen een beetje dom om in het begin constant het tempo te verstoren en Lorenzo weg te laten rijden waardoor je hooguit nog 2e kan worden,moet nog leren racen zullen we maar zeggen.

Moet nog leren racen _O-
gewoon bekeken en fair gereden,strakke overwinning van Lorenzo, MM met een goed opgebouwde race keurig 2e en Iannone bekeken 3e :Y
 
Mooie race ongeacht de uitkomst maar VR had wat mij betreft best hoger mogen eindigen.. lol
 
ik bedoelde als iannone rossi zijn tempo had laten rijden hadden ze het gat misschien kunnen verkleinen en iannone is heel goed in lijnen volgen en had hij mee kunnen liften en in de laatste paar ronden rossi voorbij kunnen gaan opweg naar Lorenzo.

_O-

Iannone had de pace helemaal niet voor p1 of p2, en Rossi had hem ook kunnen verslaan. Verstoren is dan juist een uitstekende strategie en kijk aan: hij werd er netjes derde mee en hield Rossi achter zich. Hoger zal het doel niet geweest zijn.
 
Zo dacht ik het ook Rinus,Iannone had even moeten kijken of Rossi eventueel het gat kon dicht rijden ja. Maar de adrenaline was m de baas denk ik. Ach het is m gegund. Moet volgend jaar wel een stapje bij van zo wel Yamaha als van Rossi...
 
ik bedoelde als iannone rossi zijn tempo had laten rijden hadden ze het gat misschien kunnen verkleinen en iannone is heel goed in lijnen volgen en had hij mee kunnen liften en in de laatste paar ronden rossi voorbij kunnen gaan opweg naar Lorenzo.

Rossi zou dat gat nooit dichtgereden hebben, en dat weet Iannone ook. Als hij iemand had moeten volgen was het Marquez, maar ook dat zou Iannone niet gelukt zijn. Heb je de vrije trainingen een beetje gevolgd, of baseer je je strategie puur op de race van vanmiddag?
 
Nou zeg..

Disclaimer: ik heb het filmpje niet gezien..
Van beide kanten snap ik het opzich wel. Van de vrouw's kant, die ineens een "schop" krijgt, maar van Vale's kant ook. Die moet regelmatig met dat soort omstandigheden omgaan, dus je zal er een keertje klaar mee zijn. Dat het -eigenlijk- niet zo zou moeten moge duidelijk zijn.

Ik zou me bijna vereerd voelen als ik een schop had gekregen van de GOAT :+ O-)
 
Laatst bewerkt:

Hij had beter even kunnen stoppen, maar hij kan verder ook geen kant op nadat zij ineens achteruitloopt, zijn handen zijn niet van zijn stuur geweest en met zijn voeten houdt hij zich overeind terwijl hij door die groep heen probeert te komen, leek me niet express, paddock is in de eerste plaats bedoeld voor de teams om te werken/leven tijdens een GP, kijk gewoon uit waar je loopt. Zullen met een beetje pech weer beperkingen van komen voor fans op het paddock, misschien wel terecht ook.
 
Rossi barges over woman in Valencia GP paddock -->

Perhaps Valentino Rossi was desperate to end the 2016 MotoGP season in Valencia this weekend, with one fan finding herself in the way of the Italian.Riding a motorcycle through the paddock crowds at Circuit Ricardo Tormo, the Yamaha veteran barged through a woman while she posed for a selfie with a friend.Rossi seemed less than repentant after the incident, escaping the scene and zooming off into the distance.
 
Laatst bewerkt:
Hij had beter even kunnen stoppen, maar hij kan verder ook geen kant op nadat zij ineens achteruitloopt, zijn handen zijn niet van zijn stuur geweest en met zijn voeten houdt hij zich overeind terwijl hij door die groep heen probeert te komen, leek me niet express, paddock is in de eerste plaats bedoeld voor de teams om te werken/leven tijdens een GP, kijk gewoon uit waar je loopt. Zullen met een beetje pech weer beperkingen van komen voor fans op het paddock, misschien wel terecht ook.

Zo is het :Y ,alleen als lorenzo zoiets doet is het met opzet :) O-)

:+
 
Zo is het :Y ,alleen als lorenzo zoiets doet is het met opzet :) O-)

:+

Dat sowieso *D

Maar zie het zelfs op amateur evenementen gebeuren dat rijders amper bij hun pitbox kunnen komen doordat mensen niet uitkijken en alleen met zichzelf bezig zijn, waarom ben je dan op het paddock denk ik dan, als je zoals in dit geval iemand als Rossi al niet aan ziet komen kan je interesse in de sport niet echt heel groot zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan