Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Rossi barges over woman in Valencia GP paddock -->

Perhaps Valentino Rossi was desperate to end the 2016 MotoGP season in Valencia this weekend, with one fan finding herself in the way of the Italian.Riding a motorcycle through the paddock crowds at Circuit Ricardo Tormo, the Yamaha veteran barged through a woman while she posed for a selfie with a friend.Rossi seemed less than repentant after the incident, escaping the scene and zooming off into the distance.

In mijn ogen een domme koe die gewoon een foto wil maken met Rossi.
Al heb je het recht om in het paddock te komen (wat bijna onmogelijk is) dat weet je dat er allerlei rijders en teamleden zich op scooters door de paddock verplaatsen.
Anders komt Rossi e.d. nooit op tijd aan in zijn box of bij andere verplichtingen.
En als je een scooter hoort aankomen dan ga je toch even aan de kant.
Omdat die koe zo graag een foto wil maken waar ze dan samen met Rossi opstaat wordt ze daardoor geraakt door de scooter.
En dan de wereld op z'n kop gaat die koe Rossi hiervoor aanklagen, terwijl die koe hersenloos bezig is!
Maar ja, dat is mijn mening.
full
 
In mijn ogen een domme koe die gewoon een foto wil maken met Rossi.
Al heb je het recht om in het paddock te komen (wat bijna onmogelijk is) dat weet je dat er allerlei rijders en teamleden zich op scooters door de paddock verplaatsen.
Anders komt Rossi e.d. nooit op tijd aan in zijn box of bij andere verplichtingen.
En als je een scooter hoort aankomen dan ga je toch even aan de kant.
Omdat die koe zo graag een foto wil maken waar ze dan samen met Rossi opstaat wordt ze daardoor geraakt door de scooter.
En dan de wereld op z'n kop gaat die koe Rossi hiervoor aanklagen, terwijl die koe hersenloos bezig is!
Maar ja, dat is mijn mening.[afbeelding]

haar direct als domme koe neerzetten is nogal bot vind ik. de geirriteerde reactie van Rossi vond ik des te erger.

Het is druk op het paddock. ik weet best dat dit voor coureurs vervelend is maar dan moet je bij Dorna gaan klagen en niet iemand met een chagerijnige kop gaan duwen en schoppen.
heeft ook met professionaliteit te maken.

Toch weer frapant dat alle schuld bij deze dame word gelegd terwijl uit het filmpje blijkt dat Rossi zich ook niet gedraagd.

Moet toch even weer aan de uitspraken denken die iemand anders hier op het forum heeft gedaan dat ene V Rossi echt niet zo'charmante persoonlijkheid is off camera.

Ik heb in Assen ook gemerkt hoe druk het daar is. je vraagt je ook af wat al die mensen in het paddock moeten. Dorna moet er gewoon voor zorgen dat er minder volk binnenkomt. maar geod men verdient weer leuk aan al die paddock passen.

Ligt een taak bij de organisatie in mijn ogen.
 
Laatst bewerkt:
haar direct als domme koe neerzetten is nogal bot vind ik. de geirriteerde reactie van Rossi vond ik des te erger.

Het is druk op het paddock. ik weet best dat dit voor coureurs vervelend is maar dan moet je bij Dorna gaan klagen en niet iemand met een chagerijnige kop gaan duwen en schoppen.
heeft ook met professionaliteit te maken.

Toch weer frapant dat alle schuld bij deze dame word gelegd terwijl uit het filmpje blijkt dat Rossi zich ook niet gedraagd.

Moet toch even weer aan de uitspraken denken die iemand anders hier op het forum heeft gedaan dat ene V Rossi echt niet zo'charmante persoonlijkheid is off camera.

Ik heb in Assen ook gemerkt hoe druk het daar is. je vraagt je ook af wat al die mensen in het paddock moeten. Dorna moet er gewoon voor zorgen dat er minder volk binnenkomt. maar geod men verdient weer leuk aan al die paddock passen.

Ligt een taak bij de organisatie in mijn ogen.

Beste Fuzzy heb je beide foto's bekeken die ik heb gepost?
Het spijt mij zeer, maar ik noem dit gedrag alles behalve slim!
 
haar direct als domme koe neerzetten is nogal bot vind ik. de geirriteerde reactie van Rossi vond ik des te erger.

ze loopt met d'r vette hol achteruit zonder te kijken, hoe moeten we haar dan noemen :? Sleeping beauty :+

En als je dan al zo suf bent, aanvaard het excuses er daarmee over, maar onze walrus wil er blijkbaar een slaatje uit slaan.
 
Voor het bedrag zou je het meteen doen. Maar ben ik de enige die het horloge niet mooi vind?
Zeker niet *D Moet ook je ding zijn, zo 'druk' zeg maar. Ik rij rond met een MT-09 met neon gele velgen, dus zoals je begrijpt valt dit wel aardig in mijn straatje *O* _O- _O-
 

semi-objectief lopen te doen.....

En jij ben helemaal niet bevoordeeld?
Als Rossi een kind voor een aanstormende truck zou wegtrekken zou jij het nog weg kunnen zetten als iets slechts of georganiseerds.....

Mens loopt in de weg, krijgt een beuk en moet niet zeiken.

edit; is dit trouwens dezelfde als toen die "dikke BMW" koe mevrouw? met die staatssecretaris
 
Laatst bewerkt:
In mijn ogen een domme koe die gewoon een foto wil maken met Rossi.
Al heb je het recht om in het paddock te komen (wat bijna onmogelijk is) dat weet je dat er allerlei rijders en teamleden zich op scooters door de paddock verplaatsen.
Anders komt Rossi e.d. nooit op tijd aan in zijn box of bij andere verplichtingen.
En als je een scooter hoort aankomen dan ga je toch even aan de kant.
Omdat die koe zo graag een foto wil maken waar ze dan samen met Rossi opstaat wordt ze daardoor geraakt door de scooter.
En dan de wereld op z'n kop gaat die koe Rossi hiervoor aanklagen, terwijl die koe hersenloos bezig is!
Maar ja, dat is mijn mening.[afbeelding]

Is dat zo ?,ik zou vale ook gelijk aanklagen :Y
Die gast heeft 7 8 nullen op de bank,voor 5 nullen zou ik "settelen" :Y

zo dom is ze niet :P
 
Laatst bewerkt:
Adviesprijs is €99,95

En het is een kwalitatief prutsding. No way TW Steel kwaliteit.
Ik kan het weten want heb hm gehad. En meteen weer retour gestuurd.
Ik heb de klok van Yamaha factory racing ook TW Steel , en heb nou ruim 2 jaar en gewoon een goed klokje , beter dan m'n Breitling die ik voor hoop centjes heb gekocht ....dan zijn nou prutsdingen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan