Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
.

full
 
Volgens mij heb ik het over de wintertesten hoor ?!
Trouwens de beste allertijden is niet echt iets wat elkaar opvolgt ;) je bent de beste allertijden of je bent het niet.

ja het punt is dat het een titel is die pas vergeven kan worden als de sport gestopt word. ;-)

dus we moeten spreken over de beste sinds het ontstaan van de sport. dat was tot nu toe uiteraard Agostini. maar we zullen zien of die verslagen gaat worden.
 
dus we moeten spreken over de beste sinds het ontstaan van de sport. dat was tot nu toe uiteraard Agostini. maar we zullen zien of die verslagen gaat worden.
Klopt, maar de beste is altijd generatie afhankelijk, wat je zelf mee maakt. _O-
We hadden vorig jaar een stageloper van 17, die kende alleen Lorenzo toen ik over de MotoGP begon. "Die gast wint toch alles? " :?

:') :')
 
Hij heeft alle 3 de dagen ongeveer dezelfde tijd gereden.

1.29.xx was goed voor de 2e, 8e en nu dus 11e tijd.

1.29 was zo'n beetje de racepace van afgelopen jaar. Kwalificatie tijd (pole) is 1.28 laag... Rossi deed in 2015 een 1.29.014 in Q2... (2016 waren volgens mij slechte omstandigheden gezien de tijden).

Dus.... de dokter stagneert, of heeft nog niet alles laten zien.
 
Hij heeft alle 3 de dagen ongeveer dezelfde tijd gereden.

1.29.xx was goed voor de 2e, 8e en nu dus 11e tijd.

1.29 was zo'n beetje de racepace van afgelopen jaar. Kwalificatie tijd (pole) is 1.28 laag... Rossi deed in 2015 een 1.29.014 in Q2... (2016 waren volgens mij slechte omstandigheden gezien de tijden).

Dus.... de dokter stagneert, of heeft nog niet alles laten zien.


Voorlopig gaat het duimpje nog omhoog......dus no worries!! O-)

16707351_1362433620479976_733286976908405999_o.jpg
 
“Today we worked a lot on the pace for the second half of the race, because we suffered in that area last year. We tried something quite different, but in the end we didn‘t improve a lot, so we‘ll have to try something else. I think the bike has good aspects, especially the engine, but for sure this test was more difficult for me than the one in Sepang. I‘m not very happy and we need to try to do better.”

Made even worse for Rossi by teammate Maverick Viñales blitzing the field to finish well clear at the top, team boss Massimo Meregalli was understandably more pleased with the test – and concluded that while it might not have been as successful as hoped, it gave them valuable data.

“Today we had the opportunity to attempt two race simulations with Maverick and we also tried some new settings with Valentino. The fast pace that Maverick was able to keep up during the long runs proves that we have improved the rear tyre life, which was one of our main objectives for this season.

“Though we couldn‘t fully decide which chassis we will use, we accomplished most of what we had set out to do here and we leave Phillip Island topping today‘s and the combined timesheets thanks to Maverick‘s impressive 1‘28.549s lap. We secured a lot of interesting information, which will allow our engineers to prepare another step for the test in Qatar in March.”

MotoGP: Rossi improving, but not fast enough
 
Laatst bewerkt:
Ik snap 1 ding niet ( en dat ligt geheel aan mij natuurlijk :Y ) maar waarom geven de teams zoveel informatie vrij aan de journalisten enz enz

Je zou zeggen dat de tegenstander daardoor meer inzicht krijgt in de mogelijkheden van hun concurrentie.

Ik zou regelmatig de tegenstander op een dwaalspoor brengen.

Uiteraard laten ze nergens het achterste van hun tong zien, maar in mijn ogen geven ze teveel info weg of lijkt het maar zo wat ik denk?

( als eerste gezegd heb ik nergens verstand van :+ )
 
Laatst bewerkt:
Ik snap 1 ding niet ( en dat ligt geheel aan mij natuurlijk :Y ) maar waarom geven de teams zoveel informatie vrij aan de journalisten enz enz

Je zou zeggen dat de tegenstander daardoor meer inzicht krijgt in de mogelijkheden van hun concurrentie.

Ik zou regelmatig de tegenstander op een dwaalspoor brengen.

Uiteraard laten ze nergens het achterste van hun tong zien, maar in mijn ogen geven ze teveel info weg of lijkt het maar zo wat ik denk?

( als eerste gezegd heb ik nergens verstand van :+ )
Wat voor info geven ze weg waar andere teams wat mee kunnen dan?
 
Ik snap 1 ding niet ( en dat ligt geheel aan mij natuurlijk :Y ) maar waarom geven de teams zoveel informatie vrij aan de journalisten enz enz

Je zou zeggen dat de tegenstander daardoor meer inzicht krijgt in de mogelijkheden van hun concurrentie.

Ik zou regelmatig de tegenstander op een dwaalspoor brengen.

Uiteraard laten ze nergens het achterste van hun tong zien, maar in mijn ogen geven ze teveel info weg of lijkt het maar zo wat ik denk?

( als eerste gezegd heb ik nergens verstand van :+ )
doen ze toch ook zeggen dat ze met versleten banden reden en eigenlijk nieuwe hadden gebruikt 8-)
 
Ja en marquez zegt dat ze wat gevonden hebben in het motormanagement maar eigenlijk heeft ie gewoon 5 rondjes afgekeken bij Vinales ;) :9
 
Trouwens, waarom is eigenlijk die sticker van z'n helm verdwenen met de tekst: tribu dei chihuahua :?
 
Ik snap 1 ding niet ( en dat ligt geheel aan mij natuurlijk :Y ) maar waarom geven de teams zoveel informatie vrij aan de journalisten enz enz

Je zou zeggen dat de tegenstander daardoor meer inzicht krijgt in de mogelijkheden van hun concurrentie.

Ik zou regelmatig de tegenstander op een dwaalspoor brengen.

Uiteraard laten ze nergens het achterste van hun tong zien, maar in mijn ogen geven ze teveel info weg of lijkt het maar zo wat ik denk?

( als eerste gezegd heb ik nergens verstand van :+ )

Misschien kon Rossi wel een seconde sneller maar om zand in de ogen te strooien doet die dat niet dus je weet nooit wat er van de informatie waar is.(weet het,beetje overdreven)
 
Vroeger deden ze de concurrentie expres zand in de ogen strooien door met versleten 'speciale' cilinders en zuigers te lopen, en dan bij de buurman te vragen naar een zuigerveer o.id.
Barry Sheene wees voor de start wel eens naar het voorwiel van een concurrent, net alsof er een defect was.

Ja, we helpen elkaar. _O-
 
Laatst bewerkt:
Vinales heeft al lang door wie zijn concurrent is en rossi is op dit moment niet de grootste.
 
indrukwekkend wat Vinales laat zien. ik denk echt dat hij voor de titel gaat strijden.
de titel zal gaan tussen nr 25, nr 93 en nr 46!!!.
nr 99 gaat het niet waar maken met zijn filmsterrenstatus bij Ducati.

ik hoop gewoon weer op een super spannend seizoen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan