Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
indrukwekkend wat Vinales laat zien. ik denk echt dat hij voor de titel gaat strijden.
de titel zal gaan tussen nr 25, nr 93 en nr 46!!!.
nr 99 gaat het niet waar maken met zijn filmsterrenstatus bij Ducati.

ik hoop gewoon weer op een super spannend seizoen

voorlopig weet Lorenzo nog geen indruk te maken op de Ducati, in interviews probeert hij positief te blijven maar hij loopt tever achter voor iemand met zijn status en qatar komt dichterbij.
 
voorlopig weet Lorenzo nog geen indruk te maken op de Ducati, in interviews probeert hij positief te blijven maar hij loopt tever achter voor iemand met zijn status en qatar komt dichterbij.

Dat komt wel goed . :+
Gigi verzint of heeft al wat verzonnen wat betreft de spoilers , die komt in Qatar ineens met een verrassing . *D ;)
 
Laatst bewerkt:
Jij denkt dat het door de (of beter gezegd het gebrek aan) spoilers komt dat Lorenzo niet mee kan komen met de top?

Ja dat denk ik niet alleen ,heb er ook het een en ander over gehoord en gelezen , ze hebben minder druk op de voorkant bij hoge snelheid bochten .....en niet mee komen met de top , 7 tiende vind ik bij testen niet alarmerends ook ene Yamaha staat er niet lekker voor ...maar dat kwam misschien wel omdat ze een kater hadden van het feestje de avond ervoor :+ _O-
 
Laatst bewerkt:
Ducati en problemen aan de voorkant.... Sounds familiar :X
 
C6kvWxbWsAMlp2c
 
FF weer over der Rossi, ik vind toch wel dat hij niet echt lekker bij de rest zit.

Derde Yamaha wederom Vinales en Folger op de tech3 boven hem.
Misschien is hij gewoon niet bezig met snellere tijden rijden maar vind toch dat hij net als in australie ver achter Vinales zit.
 
~
FF weer over der Rossi, ik vind toch wel dat hij niet echt lekker bij de rest zit.

Derde Yamaha wederom Vinales en Folger op de tech3 boven hem.
Misschien is hij gewoon niet bezig met snellere tijden rijden maar vind toch dat hij net als in australie ver achter Vinales zit.[/quote]


Zie dit ook niet veranderen dit seizoen P4 aan het eind van het seizoen ,.....en dan mag hij de handjes dicht knijpen .
Bedoel dit niet hatelijk , maar wees eerlijk hij is gewoon op z'n eind ook al gaat hij als een kogel , maar tegen de jongere gasten is hij niet meer opgewassen .
Zelf Jorge zie ik nog beter presteren .....maar dat is meer de hoop !!!! ;) :+
 
Hij is gewoon echt aan het testen. Rossi is niet aan het pushen voor een top ronde. Geloof me maar... als het moet,staat hij er en perst er de laatste ronden van de kwalifictie er een top ronde uit...

En met de race is hij er weer bij 100% *O*
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft nog een aantal dingen niet beslist zei Meregalli tijdens de test.

Hij zal dit weekend als het goed is over een aantal dingen een besluit nemen.
 
Hij is aan zn eind hahaha gerrit... waar praat je over. Laatste 3 jaar 2e kom op man

Precies :Y

Nummer 10 gaat hij denk ik niet meer halen maar hij is aan zijn eind... :N ....ben ik benieuwd wat je Lorenzo vindt Gerrit, die zelfs achter Rossi is geëindigd afgelopen 2 jaar.
 
Zie dit ook niet veranderen dit seizoen P4 aan het eind van het seizoen ,.....en dan mag hij de handjes dicht knijpen .
Bedoel dit niet hatelijk , maar wees eerlijk hij is gewoon op z'n eind ook al gaat hij als een kogel , maar tegen de jongere gasten is hij niet meer opgewassen .
Zelf Jorge zie ik nog beter presteren .....maar dat is meer de hoop !!!! ;) :+

Marquez en Viñales 1 en 2 (of andersom), wie denk jij dat daarna gaat komen, Gerrit? Ik denk dat Rossi op grond van constant presteren alleen al best die plek kan gaan pakken. Dovizioso gaat niet constant genoeg zijn, Lorenzo niet snel genoeg, en Pedrosa en Crutchlow moeten wel een héél goed seizoen hebben om voor p3 te strijden.
 
\
FF weer over der Rossi, ik vind toch wel dat hij niet echt lekker bij de rest zit.

Derde Yamaha wederom Vinales en Folger op de tech3 boven hem.
Misschien is hij gewoon niet bezig met snellere tijden rijden maar vind toch dat hij net als in australie ver achter Vinales zit.[/quote]


Zie dit ook niet veranderen dit seizoen P4 aan het eind van het seizoen ,.....en dan mag hij de handjes dicht knijpen .
Bedoel dit niet hatelijk , maar wees eerlijk hij is gewoon op z'n eind ook al gaat hij als een kogel , maar tegen de jongere gasten is hij niet meer opgewassen .
Zelf Jorge zie ik nog beter presteren .....maar dat is meer de hoop !!!! ;) :+


zo bedoelde ik het ook weer niet.......aan zen einde NEEN maar ik vind wel dat hij dit seizoen met de winter testen er minder bij zit als voorgaande jaren. Maar zoals altijd testen zijn testen we moeten maar afwachten. Marquez ligt tot op heden alleen maar in de grindbak...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan