Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
En die was zeer terecht. Hij had voordeel van het afsnijden van de bocht, meteen daarna zat hij er veel dichter op. Of het nu 0,2 of 0,3 seconden had moeten zijn weten wij natuurlijk ook niet. Uiteindelijk maakte het geen verschil.
:^

Ongewild uiteraard, maar dit was de beste oplossing. :Y

Olie op het vuur:
Lorenzo is ook op die uitloop gedwongen en kreeg geen penalty. :P
 
Neej dat hebben ze precies uitgerekend _O- ma ook vreemd dat zarco dan ook geen straff krijgt vald klein beetje op
 
Potverdikke die Rossi was er op uit met dat duwtje van die verse Motogprijder dichter bij zijn voorganger te komen :Y ,ik zeg :} :} meesterlijk *D
 
Kvond het maar een saaie race eigenlijk...
Wél weer knap van die ouwe maar evengoed saai.
 
Uccio pakte Vale na afloop zo stevig bij zijn kont dat ik even vreesde dat zijn airbag op zou blazen.

Ik hou daar ( kontje klap) allemaal niet zo van :o Marquez moto 2 spoot champagne tegen de fluit vd pitspoes aan meisje helemaal nat :?

:+
 
Laatst bewerkt:
ik vind het nog steeds een belachelijke oplossing,je ziet dat rossi na de aanvaring zelfs even rechtop gaat zitten en naar zarco kijkt zo van wat doe jij nou en dat doe je niet om tijd te winnen.
we moeten uitkijken dat we geen F1 taferelen krijgen je weet wat daar van komt,saaie wedstrijden omdat je niet meer in durft te halen met het risico dat je een penalty aan je broek krijgt(ze zijn er in de F1 ook al van teruggekomen).

:^

Ongewild uiteraard, maar dit was de beste oplossing. :Y

Olie op het vuur:
Lorenzo is ook op die uitloop gedwongen en kreeg geen penalty. :P
 
ik vind het nog steeds een belachelijke oplossing,je ziet dat rossi na de aanvaring zelfs even rechtop gaat zitten en naar zarco kijkt zo van wat doe jij nou en dat doe je niet om tijd te winnen.
we moeten uitkijken dat we geen F1 taferelen krijgen je weet wat daar van komt,saaie wedstrijden omdat je niet meer in durft te halen met het risico dat je een penalty aan je broek krijgt(ze zijn er in de F1 ook al van teruggekomen).

En zelfs met kijken en rechtop zitten dicht hij het gat naar z'n voorgangers met 50m...
Waarschijnlijk hield hij dezelfde snelheid als in de bocht, maar nu over een rechte lijn = korter.

Sja.. kun je veel van vinden, maar het staat in de data en was visueel ook direct op te merken.
 
JE kunt je afvragen hoe het gegaan was als hij het voordeeltje niet gepakt had. Dan had hij het gevecht met Zarco aan moeten gaan. Dan had hij niet zijn eigen tempo kunnen rijden en was de uitslag anders geweest. We zullen het nooit weten. Vind die drietiende straf nietszeggend. Het hoort bij racen. Rossi is zo sluw dat hij vol gas door gaat, waar een ander misschien het gas een stukje dicht draait....
 
JE kunt je afvragen hoe het gegaan was als hij het voordeeltje niet gepakt had. Dan had hij het gevecht met Zarco aan moeten gaan. Dan had hij niet zijn eigen tempo kunnen rijden en was de uitslag anders geweest. We zullen het nooit weten. Vind die drietiende straf nietszeggend. Het hoort bij racen. Rossi is zo sluw dat hij vol gas door gaat, waar een ander misschien het gas een stukje dicht draait....


Zarco de achterste dus,die moet altijd opletten of wat hij wil het ook kan da's de gouden regel in het racen.De voorste , dus Rossi in dit geval die heeft geen spiegels ;)

Misschien een toeter invoeren "toettoet" ik wil er langs zodat de voorste ruimte maakt :P :+
 
21b0pkg.jpg
 
Valentino Rossi: “Het probleem is niet de racedirectie, het probleem is Zarco. Hij is altijd erg snel en doet het goed op deze motor. Hij heeft zeker potentie. Maar dit is geen Moto2 race en als je wilt inhalen moet je dat op een andere manier doen. Hij plaatst de aanval altijd veel te laat. En wat mij betreft moet je in dit soort situatie rustiger blijven.”

Wat een jankerd 😁
 
Is voor het eerst dat Rossi commentaar heeft op een inhaalactie volgens mij. De jonkies moeten even in toom worden gehouden natuurlijk anders worden ze te overmoedig😜
 
Laatst bewerkt:
Valentino Rossi: “Het probleem is niet de racedirectie, het probleem is Zarco. Hij is altijd erg snel en doet het goed op deze motor. Hij heeft zeker potentie. Maar dit is geen Moto2 race en als je wilt inhalen moet je dat op een andere manier doen. Hij plaatst de aanval altijd veel te laat. En wat mij betreft moet je in dit soort situatie rustiger blijven.”

Wat een jankerd 😁

Die ken ik er nog 1: Nog geen 3 races in je nieuwe team zitten waarvan je wist dat het een uitdaging zou worden. En dan toch al met een zuur gezicht rond lopen en je nieuwe motor neerplempen. Nee dan geef je een goed voorbeeld af. En je straks weer verongelijkt afvragen waarom je uitgejouwd wordt.
 
Tevens bijzonder dat het nog steeds om die straf gaat van een paar seconden. Heb het idee dat men er hier meer mee zit dan de racehelden zelf.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan