Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoooo....

Was er straks ff goed stil van. Maar even zelf gaan toeren bij de oosterburen om af te koelen. Heerlijk weer en niet te veel verkeer :]

Terugkijkend op de race: Ze hebben met een paar man een racepace gehad van heb ik me jou daar. Ronderecord na ronderecord. Ze zaten echt op de grens en Rossi ging er helaas voor hemzelf en ook voor ons, overheen. Maar we hebben we een heerlijk 1 op 1 duel gezien voor P1. Dat zie je niet elk raceweekend meer. Hij heeft wel laten zien dat het kan. (hoop ik, weet ik wel zeker, denk ik). Het kwartje moet toch een keer de goede kant op vallen, zou je zeggen. Op naar de volgende!
 
Zarco op dubbel soft .....had nooit verwacht dat hij het zolang vol kon houden op die banden :}
Wilco zei nog dat Zarco als een van weinigen in staat is om met dubbel soft te rijden omdat hij niet zo veel stress legt op de banden. Hoop niet dat die nieuwe voorband hem parten gaat spelen, maar dat zien we in Mugello wel weer.
 
Fantastisch prachtige race met een giga anticlimax. Alle toprijders hebben nu tenminste één DNF gehad, wat dat betreft is Rossi's fout wel een 'acceptabele' correctie in de titelstrijd. Maar wat zuur zeg, wat zuur!
 
rossi zo slim gereden en dan een alles of nikspoging die eigenlijk niet kon slagen geeft zo zijn kampioenschap weg k#t.
hij was compleet kapot die ouwe wat een kerel!!!! :} :} :} ;( ;( ;(

Ja mooi.. spannend... dramatisch einde etc.... maar wat een stommerik... P2 was goed genoeg geweest :( .
 
dat is precies waarom rossi nog steeds gemotiveerd is, de wil om te winnen.
hij wilde deze gewoon winnen en dacht niet aan het kampioenschap.


Dat is toch juist het mooie van sport!!! niets rationeel denken, maar rijden met passie en je hart. dat maakt deze sport zo mooi en dat is waarvoor je komt kijken en wilt kijken. waarom denk je dat Kevin Schwantz bv.nog steeds zoveel aanhangers heeft en zo geliefd is? dat is niet vanwege het rationele denken van Schwantz. Helaas vandaag niets voor onze held, maar wat kan hij nog goed mee met de jonge garde. Alleen dat is al genieten elke race weer. Moet de rest nog maar zien of zij dat nog gaan presteren op die leeftijd.
 
Kudt kudt kudt!!!

Maar tot dat moment, was het wel een mooie race!
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad mooie spannende race en als niet Rossi fan zeg ik; die ouwe heeft een geweldige race gereden. In plaats van te kiezen voor de 20 punten ging ie er vol voor. Jammer dat het zo moest aflopen.
 
rossi zo slim gereden en dan een alles of nikspoging die eigenlijk niet kon slagen geeft zo zijn kampioenschap weg k#t.
hij was compleet kapot die ouwe wat een kerel!!!! :} :} :} ;( ;( ;(

Om te zeggen dat hij het kampioenschap weggeeft is nog wat te vroeg, er kan nog van alles gebeuren.....
 
Kampioenschap is nog jong, kan nog genoeg gebeuren.

Een van de kandidaten hoeft maar te vallen en dan kan het kampioenschap weer totaal anders uitzien.

Hij ligt niet heel ver achter en heeft laten zien altijd vooraan te kunnen strijden.

Op naar het vuurwerk in Mugello!
 
Ook onzin, Rossi reed in een paar ronden het gat dicht naar Vinalez en ging er voorbij.
Vinalez moest de bocht afsnijden om weer aan te pikken bij Rossi...
Door Rossi's eigen fout kon Vinalez er weer voorbij.
Ik moet nog zien of Vinalez in de laatste ronde, Rossi nog voorbij was gekomen.

Overigens wel verschrikkelijk knap van Vinales om in de laatste ronde nog even het ronderecord aan te scherpen.


Het feit dat hij de fout maakte en er af ging geeft dus aan dat hij op en over de rand ging...

dus hij moest er alles aan doen. Gezien hij het ronde record neer zet in de laatste ronde had hij duidelijk de pace om als eerste te eindigen.


hij was inderdaad snel met er naar toe rijden maar dus TE snel..
 
Wat een anti climax,..

Van de andere kant belooft het veel voor de rest van het seizoen... Mooie race gereden en lekker competief op deze fout na..

Vechten op het einde op het randje,.. soms heb je dan een anti climax, soms heb je dan een actie zoals Catalunya 2009.. mooi toch..
 
Laatst bewerkt:
Kon wel janken! Ik lees veel terug dat mensen schrijven dat íe had moet settlen voor de 2e plaats, maar laten we eerlijk zijn, 2e worden was 3 pt. achter Vinales, winnen was 7 pt. voor op Vinales. Een marge van 10 punten. Om kampioen te worden moet je naast podiums ook af en toe een overwinning pakken en in Le Mans waar íe altijd 2e is geworden recent, had dit ook een enorme moraal boost geweest.

Nu heeft íe niets en dat is fucking zuur, maar dat hij het probeerde zie ik niet als ondoordacht of adreline ofzo. Winnen was het plan. Of íe uberhaupt nog langs Vinales was gekomen weet ik nog net zo niet natuurlijk, maar toch. Hij moest het proberen.
 
Kon wel janken! Ik lees veel terug dat mensen schrijven dat íe had moet settlen voor de 2e plaats, maar laten we eerlijk zijn, 2e worden was 3 pt. achter Vinales, winnen was 7 pt. voor op Vinales. Een marge van 10 punten. Om kampioen te worden moet je naast podiums ook af en toe een overwinning pakken en in Le Mans waar íe altijd 2e is geworden recent, had dit ook een enorme moraal boost geweest.

Nu heeft íe niets en dat is fucking zuur, maar dat hij het probeerde zie ik niet als ondoordacht of adreline ofzo. Winnen was het plan. Of íe uberhaupt nog langs Vinales was gekomen weet ik nog net zo niet natuurlijk, maar toch. Hij moest het proberen.

:^

En de mensen die zeggen dat hij voor de 2e plek had moeten gaan: Moet je de reacties eens lezen als hij dat gedaan had. Dan was het ook weer niet goed geweest. In zijn positie na 3 jaar 2e te zijn geworden, heeft hij geen andere keuze dan voor die 1ste plek gaan. En achteraf vanaf het bankje oordelen is het zo makkelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan