Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed gedaan van Rossi, meer zat er niet in.
Jammer van al die kinderachtige fanboys langs de baan die de concurrentie moesten uitjoelen en fluiten.
 
Een week na een pijnlijke val en dan onder dergelijke omstandigheden nog 4e worden: petje af.
 
gejuich toen mm door de grindbak vloog in de wup weeink zei onsportief gedrag ik zeg koekje van eigen deeg onsportief gedrag lokt nu eenmaal onsportief gedrag uit.zeker in italie!! :}
rossi toch nog goeie zaken gedaan in het kampioenschap.
 
gejuich toen mm door de grindbak vloog in de wup weeink zei onsportief gedrag ik zeg koekje van eigen deeg onsportief gedrag lokt nu eenmaal onsportief gedrag uit.zeker in italie!! :}
rossi toch nog goeie zaken gedaan in het kampioenschap.

Jij bent dus net zo kinderachtig als die zogenaamde motorsport liefhebbers op de tribune daar, als je zo reageert kom je niet vooe de sport
 
Volgens mij gaf Dovi een compliment aan het publiek vanaf het podium..

Iets met: ik zie veel geel, maar ik zie toch respect voor elkaar/een ander.
Maar die commentator zat er doorheen te lullen.
 
Laatst bewerkt:
Eerst hoopte ik op deelname, toen op een top 10 en na de kwalificatie op het podium. Bij de start van de race had ik het gevoel dat een overwinning er nog wel in zat, en uiteindelijk toch wat de balen in van een P4 - en dat terwijl deze raceheld nog niet zo lang geleden in het ziekenhuis overnachtte.

13 welverdiende punten meegenomen naar Catalunya. Jammer dat een podium er voor zijn thuispubliek niet in zat, maar dan moet 'ie die winst maar op Misano pakken (en ook nog even in Assen, als het kan!). :)
 
Laatst bewerkt:
hij houdt nog steeds zicht op de titel ik zie vinales ook nog wel een keer uitvallen of een mindere wedstrijd rijden.komt goed denk (hoop) ik.

Eerst hoopte ik op deelname, toen op een top 10 en na de kwalificatie op het podium. Bij de start van de race had ik het gevoel dat een overwinning er nog wel in zat, en uiteindelijk toch wat de balen in van een P4 - en dat terwijl deze raceheld nog niet zo lang geleden in het ziekenhuis overnachtte.

13 welverdiende punten meegenomen naar Catalunya. Jammer dat een podium er voor zijn thuispubliek niet in zat, maar dan moet 'ie die winst maar op Misano pakken (en ook nog even in Assen, als het kan!). :)
 
Ach dan maar weer 2e. Over 5 jaar gezien is hij dan weer nummer 1 met ieder jaar als 2e eindigen
 
hij houdt nog steeds zicht op de titel ik zie vinales ook nog wel een keer uitvallen of een mindere wedstrijd rijden.komt goed denk (hoop) ik.
Vinales heeft zijn slechte race eigenlijk al gehad, in Texas. Rossi maakte eenzelfde fout in Le Mans, maar toen won Vinales en ook in Jerez kwam Rossi slechts als 10e over de meet. Vinales presteerde ook niet veel beter dan Rossi, maar wel wat beter en zo wordt een verschil van meer dan 30 punten snel uitgebouwd.

Niet onoverkomelijk, maar voor Rossi's titelaspiraties is het te hopen dat Vinales inderdaad nog een race of twee slecht presteert of een probleem kent. Vooral als de tweede helft van dit seizoen weer zo gek verloopt als vorig jaar, met veel verschillende winnaars, wordt het lastig om consistent 25 - 20 punten binnen te harken en om op Vinales in te lopen.
 
Laatst bewerkt:
En als Vinales hem niet pakt zijn er genoeg andere kapers op de kust. Rossi moet gewoon gaan winnen.
 
Dat hele blessure verhaal van Rossi was ook duidelijk weer aangedikt. Als je ziet hoe wild hij aan het knuffelen was met de moto3 winnaar dan had hij niet zoveel last.
 
ben je gek was allemaal aanstellerij en om het aan te dikken had hij gevraagd om hem wat langer in het ziekenhuis te houden,je kent hem toch!?heeft iedereen op het verkeerde been gezet en ze zijn er ingetrapt leverde hem toch mooi een 4e plaats op. |( |( _O-

Dat hele blessure verhaal van Rossi was ook duidelijk weer aangedikt. Als je ziet hoe wild hij aan het knuffelen was met de moto3 winnaar dan had hij niet zoveel last.
 
ben je gek was allemaal aanstellerij en om het aan te dikken had hij gevraagd om hem wat langer in het ziekenhuis te houden,je kent hem toch!?heeft iedereen op het verkeerde been gezet en ze zijn er ingetrapt leverde hem toch mooi een 4e plaats op. |( |( _O-
Hij had de huur van zijn huis niet betaald en probeerde op slinkse wijze in het ziekenhuis te overnachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan