Ontgrenzing!

weetje hoeveel mensen hun begrenzing eruit halen voordat ze eigenlijk mogen?
en was niet van plan brokken te gaan maken maar als je mij niet kan helpen met mijn probleem reageer er dan ook niet op ;)
 
Nou tis niet voldoende, en iemand op een 11kw heeft dan helemaal een zwaar leven ja...
Maar zo te horen niemand die wat kan regelen?

Technisch gezien vraag je aan mensen om je te helpen met een overtreding. Meestal zijn mensen dan wat minder geneigd te helpen. Maar wat zegt de dealer die de begrenzing erin heeft gedaan?
 
ja die doen het dus niet omdat hij er wettelijk gezien nog niet uit mag, pas over 8 maanden maar duurt me allemaal te lang:P
bs. hij mag er best uit. Jij mag er dan alleen niet meer mee op de openbare weg rijden. Daar is een motorzaak niet voor verantwoordelijk. Haal hem op met een aanhanger als het erge moraalridders zijn.
 
Hij zegt toch ook dat hij niet van plan is om brokken te maken?

Net zoals mijn vriend die de ABS module eruit gehaald heeft om de achterband te kunnen blokkeren.
3 dagen later is hij gevallen omdat zijn voorrem blokkeerde.
Hij was natuurlijk wel van plan om brokken te maken.
 
Hij zegt toch ook dat hij niet van plan is om brokken te maken?

Net zoals mijn vriend die de ABS module eruit gehaald heeft om de achterband te kunnen blokkeren.
3 dagen later is hij gevallen omdat zijn voorrem blokkeerde.
Hij was natuurlijk wel van plan om brokken te maken.
Zo zie je maar. Die vriend had jou en zijn moeder voorgelogen over zijn snode plannen. :P
 
Hij zegt toch ook dat hij niet van plan is om brokken te maken?

Net zoals mijn vriend die de ABS module eruit gehaald heeft om de achterband te kunnen blokkeren.
3 dagen later is hij gevallen omdat zijn voorrem blokkeerde.
Hij was natuurlijk wel van plan om brokken te maken.

dat klinkt ook als een verrekte goed plan.. :')

Tenzij hij stunter is, dan snap ik z'n idee wel ergens :9
 
Uit het MF profiel;
Echte naam: victor nagel

Van zijn faceboek;
Studeerde aan School voor hele speciale hoogbegaafden mensen


We hoeven ons dus geen zorgen te maken want het komt helemaal goed met deze jongeman.
 
Terug
Bovenaan Onderaan