Ontgrenzing!

bs. hij mag er best uit. Jij mag er dan alleen niet meer mee op de openbare weg rijden. Daar is een motorzaak niet voor verantwoordelijk. Haal hem op met een aanhanger als het erge moraalridders zijn.
Mag uiteraard best, heb alleen het vage vermoeden dat TS zijn fiets wil laten ontgrenzen zonder aanpassing op kenteken, kan me voorstellen dat een dealer hier weinig zin heeft (kan het mis hebben uiteraard).
 
weetje hoeveel mensen hun begrenzing eruit halen voordat ze eigenlijk mogen?
en was niet van plan brokken te gaan maken maar als je mij niet kan helpen met mijn probleem reageer er dan ook niet op ;)

Dus jij rijdt ook zonder helm en pak neem ik aan? Als je toch geen brokken maakt hoeft dat ook allemaal niet :+
Scheelt toch serieus geld als je dat niet hoeft te kopen.

Ohja, en als je iemand vindt die de boel kan ontgrenzen, plaats hier ff foto's van hoe het gedaan is graag met kenteken van de motor op de afbeelding erbij })
Dat is makkelijker met terug bouwen/afhandelen van de schade als je brokken gemaakt hebt of een mede MFer aangereden hebt }) })
 
Laatst bewerkt:
Ohja, en als je iemand vindt die de boel kan ontgrenzen, plaats hier ff foto's van hoe het gedaan is graag met kenteken van de motor op de afbeelding erbij

Je bedoelt deze? 49-MD-TL

13315627_1114496131939827_4643463995755916168_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Waarom bemoeien jullie je niet lekker met je eigen zaken??? :?

Als die jongen dat wilt moet hij dat lekker zelf weten.

Als hij iemand de kreukels in rijdt en moet betalen is dat zijn probleem met de verzekering van die andere en niet jullie probleem.


:z :z :z
 
Op zijn leeftijd (21) mochten 'wij' allemaal legaal vol vermogen rijden, dus zo gek is het niet ;)


Ik weet nog dat ik een motor kocht en nog moest gaan lessen. Ik wist zeker dat ik er niet mee zou gaan rijden voor ik het felbegeerde papiertje had maar er kwam toch een rondje door de straat, toen door de wijk, door m'n woonplaats en een enkele keer de polder in. Verstandig? Eehh nee.
 
Als 12 jarige schoepte ik de vespa ciao van mijn zus uit de schuur, en reed mijn eerste rondjes zonder te hoeven trappen, als 14 jarige had ik een crossbrommer waar ik netjes mee naar het bos liep ( niet dus) om daar te crossen, als 16 jarige voerde ik mijn yamaha FS1 op, en ik geloof niet dat ik sinds ik mijn motor heb, ooit een rit heb gemaakt waarbij ik de maximum snelheid niet fors overschreden heb, wie ben ik dan om over iemand te oordelen dat hij zijn begrenzing er niet uit mag halen, was het eerste wat ik deed met de FZR600 van mijn zoon nadat hij gekeurd was
 
Waarom bemoeien jullie je niet lekker met je eigen zaken??? :?

Als die jongen dat wilt moet hij dat lekker zelf weten.

Als hij iemand de kreukels in rijdt en moet betalen is dat zijn probleem met de verzekering van die andere en niet jullie probleem.

Als je het op een openbaar forum plaatst dan vraag je om reacties, hij vraagt dus om reacties dus maakt hij het onze zaak.

Dat is vrij logisch toch dus waarom bemoei jij je met onze reacties ??? :?


ALs hij iemand in de kreukels rijdt, is dat idd het probleem van degene die in de kreukels ligt.
Om de kans wat kleiner te maken dat hij iemand in de kreukels rijdt is die regeling die hij nu wil omzeilen er.

De kans dat hij iemand in de kreukels rijdt die ik ken word dus groter en daarmee mag ik er ook iets van vinden, vind ik.

En er gaat niets harder als je die begrenzing eruit haalt hoor, wel sneller :Z
 
Waarom bemoeien jullie je niet lekker met je eigen zaken??? :?

Als die jongen dat wilt moet hij dat lekker zelf weten.

Als hij iemand de kreukels in rijdt en moet betalen is dat zijn probleem met de verzekering van die andere en niet jullie probleem.


:z :z :z

En als hij jou in de kreukels rijd?
Of iemand anders die niet verzekert is. Vindt je dan nog steeds zijn probleem?
 
Als je het op een openbaar forum plaatst dan vraag je om reacties, hij vraagt dus om reacties dus maakt hij het onze zaak.

Dat is vrij logisch toch dus waarom bemoei jij je met onze reacties ??? :?


ALs hij iemand in de kreukels rijdt, is dat idd het probleem van degene die in de kreukels ligt.
Om de kans wat kleiner te maken dat hij iemand in de kreukels rijdt is die regeling die hij nu wil omzeilen er.

De kans dat hij iemand in de kreukels rijdt die ik ken word dus groter en daarmee mag ik er ook iets van vinden, vind ik.

En er gaat niets harder als je die begrenzing eruit haalt hoor, wel sneller :Z

Ik zie hem nergens vragen of het wel verstandig is. Hij vraagt of iemand het voor hem kan doen.

Dat men het vervolgens nodig vindt om over iemand heen te zeiken (wat inherent is aan MF) maakt nog niet dat dit gewoon "normaal" is op een openbaar forum. Wellicht hier op MF, maar als dat zo is dan gedraag ik mij wel abnormaal. :z

En ook hier geldt... Wat als, wat als.... wat als de aarde plat was? :z
 
Laatst bewerkt:
Ik zie hem nergens vragen of het wel verstandig is. Hij vraagt of iemand het voor hem kan doen.

Dat men het vervolgens nodig vindt om over iemand heen te zeiken (wat inherent is aan MF) maakt nog niet dat dit gewoon "normaal" is op een openbaar forum. Wellicht hier op MF, maar als dat zo is dan gedraag ik mij wel abnormaal. :z

En ook hier geldt... Wat als, wat als.... wat als de aarde plat was? :z


Ik heb ook nergens gezegd dat hij vraagt of het verstandig is of niet.



Dat zeiken...dat gaat jou anders ook bijzonder goed af *D

Zeiken over zeikers, hoeveel erger kan t nog :+ ;)
 
Laatst bewerkt:
Om de kans wat kleiner te maken dat hij iemand in de kreukels rijdt is die regeling die hij nu wil omzeilen er.

De kans dat hij iemand in de kreukels rijdt die ik ken word dus groter en daarmee mag ik er ook iets van vinden, vind ik.


Ik wil de discussie niet ombuigen naar een rijbewijzen discussie maar heel dat systeem van A1,2 en 3 rijbewijzen is natuurlijk grote flauwekul en draagt NIETS bij aan de verkeersveiligheid als je bedenkt dat vermogen bij meer dan 90% van de ongevallen met motorrijders GEEN factor was.
En dat je wel zo in een Ferrari mag stappen dat steekt natuurlijk ook.

Dit zit me hoog omdat mijn zoon, die ik zorgvuldig gecultiveerd heb zodat'ie tegen de tijd dat hij 18 word HEEL GRAAG wil gaan motorrijden, nu gedwongen word met een 125cc brommer de snelweg op te gaan. Veilig? I don't think so. Nog een paar jaar wachten? Niet realistisch.

Deze onzin word bedacht door grijze mannetjes die in hun dienstauto af en toe een motorrijder zin inhalen en denken "verdulleme, dat ziet er gevaerlijck uit"


Maar goed, andere discussie.
 
Laatst bewerkt:
Dit zit me hoog omdat mijn zoon, die ik zorgvuldig gecultiveerd heb zodat'ie tegen de tijd dat hij 18 word HEEL GRAAG wil gaan motorrijden, nu gedwongen word met een 125cc brommer de snelweg op te gaan. Veilig? I don't think so. Nog een paar jaar wachten? Niet realistisch.

Hoezo is dat niet realistisch? Krijgt ie op zijn 18e spontaan een hartaanval omdat hij geen echte motor mag rijden? Krijgt hij een zenuwinzinking omdat je hem zo vaak hebt verteld dat je op je 18e een echte motor moet rijden of dat hij in een diepe depressie terecht komt omdat het niet mag?
Ik vind een paar jaar wachten best wel realistisch. Je hoeft er letterlijk niets voor te doen.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo is dat niet realistisch? Krijgt ie op zijn 18e spontaan een hartaanval omdat hij geen echte motor mag rijden? Krijgt hij een zenuwinzinking omdat je hem zo vaak hebt verteld dat je op je 18e een echte motor moet rijden dat hij in een diepe depressie terecht komt omdat het niet mag?
Ik vind een paar jaar wachten best wel realistisch. Je hoeft er letterlijk niets voor te doen.

Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik zooooooo graag 16 wilde zijn, want dan mocht ik eindelijk een brommer.... Mijn zoon wilde dat ook graag maar ik overtuigde hem twee jaartjes te wachten want ik zou in deze tijd echt niet de moeite nemen en het geld erin steken om een brommerrijbewijs te gaan halen.... dus hij wacht al twee jaar. Nog langer wachten? Ik snap wel dat dat niet gaat!
 
Laatst bewerkt:
Ik zie het probleem nog steeds niet echt. Nu kan hij op zijn 18e zijn groot-brommer rijbewijs halen. Komt die wens van zijn 16e verjaardag nog steeds uit. Good things come to those who wait ja toch :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan