Ontgrenzing!

Ik geloof niet dat je daar invloed op hebt :?

Dit is iets waar je wel invloed op hebt, een bewuste keuze. Je reactie slaat dus niet echt op de kop van de spijker.

Ik denk dat jij jezelf nogal overschat.

Ik denk namelijk dat de TS 0 waarde hecht aan jouw mening op dit forum en jij daarmee dus 0 invloed hebt.
 
Ik zie het probleem nog steeds niet echt. Nu kan hij op zijn 18e zijn groot-brommer rijbewijs halen. Komt die wens van zijn 16e verjaardag nog steeds uit. Good things come to those who wait ja toch :+


'tuurlijk, ik zou ook niet meer wachten en inderdaad een grote brommer gaan rijden, en dat zal best ok zijn maar ik vind het op de snelweg niet echt een veilige gedachte. Soms heb je JUIST een beetje power nodig om uit de problemen te komen. Een auto maakte een domme manoeuvre? Heb beetje gas en wegwezen. Bijvoorbeeld. Ik weet zeker dat iemand dat herkent.
 
Soms heb je JUIST een beetje power nodig om uit de problemen te komen. Een auto maakte een domme manoeuvre? Heb beetje gas en wegwezen. Bijvoorbeeld. Ik weet zeker dat iemand dat herkent.

Ja klopt, heb het vege lijf pasgeleden nog gered toen de 3 baans snelweg overging in 2 baans, er 2 vrachtwagens in het midden reden en een 3de vrachtwagen het een goed idee vond om mijn gat in de middelste baan dicht te rijden vanuit de rechter baan. Toen mocht er wel een beetje gas bij ja.

Maar goed met jouw overtuigingskracht is niets mis. Overtuig hem deze keer niet de snelweg op te gaan en dan is dat probleem ook weer opgelost :+
 
Ja klopt, heb het vege lijf pasgeleden nog gered toen de 3 baans snelweg overging in 2 baans, er 2 vrachtwagens in het midden reden en een 3de vrachtwagen het een goed idee vond om mijn gat in de middelste baan dicht te rijden vanuit de rechter baan. Toen mocht er wel een beetje gas bij ja.

Maar goed met jouw overtuigingskracht is niets mis. Overtuig hem deze keer niet de snelweg op te gaan en dan is dat probleem ook weer opgelost :+


snelweg is toch geen reedt aan ook :+
 
Ik neem aan dat je me begreep.

Ja, ik zou ook een begrenzer eraf halen als ik zo zou moeten rijden. Ik hou ook niet van geknepen Pk's. Maar het mag niet! Die wetten zijn er met een reden. Nou ja, dat nemen we maar aan, want idd, 11Kw voor snelwegverkeer is bijna zelfmoord.

Als ie met dat ding naar iemand gaat om de begrenzing er af te halen, word ie gewoon netjes geholpen. Het blijft een klant. Maar dan mag TS er ook niet meer op rijden. Doet ie dat toch, dan pleegt ie waarschijnlijk een misdrijf, want het ontbreekt hem aan een geldig rijbewijs.

Die beslissing maakt ie zelf. Hij is 21 dus nemen we aan dat ie hersencellen genoeg heeft om dat te bepalen.
Dat ie het niet mag en niet verzekerd is, tsja, who cares.
Daar komen we wel achter als ie brokken maakt (hopende op dat ie neimand raakt) en er een technisch onderzoek komt.
 
Natuurlijk begreep ik jou. Ik ken dan de variant van: Als hij zijn fiets in de sloot, gooi jij jouw fiets dan ook in de sloot?

Tja, wat het ontgrenzen betreft; vroeger toen we jong waren mocht je je brommer niet opvoeren, maar we deden het wel. De dealer mocht het ook niet, maar verkocht (legaal) de mooiste spullen om de brommer sneller te krijgen. Dus eigenlijk brengt de TS niets nieuws onder de zon.

Alleen ben ik nu iets ouder dan 16 jaar, en kijk anders tegen het opvoeren en ontgrenzen aan. Ik kan het de TS alleen maar ontraden, niet verbieden.
 
Laatst bewerkt:
Het is officieel:

latest


*O* *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan