Het grote GS-topic deel 31 - the story continues ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
De hoes van BMW is sterk, past goed en verslijt haast niet ... nadeel : er staat in koeien van letters "BMW" op... té veel info voor stelend krapuul.

De hoezen van LOUIS.DE zijn goedkoop en goed afgewerkt, maar zijn aan de kleine kant... kies daar alleszins de grootst beschikbare versie van.
 
heeft er hier iemand ervaring met motorhoezen en wat een beetje betaalbaar en goed is voor de GS? Thanks


ik heb hier nog een hoes liggen die ik niet gebruik, merk weet ik niet , maar ze is wel geschikt voor een GS , moest je geintreseerd zijn , voor een sixpack mag je ze hebben :Y morgen foto van maken :t riempjes aan om onderaan dicht te maken en ook gaten on om een kettingslot door te steken ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik ben er dus achter wat die oorverdovende hoge noot -de "huuuuuuu"- veroorzaakte.
Het was mijn helm :')
Ik had één ventilatiegaatje open gezet, of niet helemaal goed open, ik weet het niet precies.
Ik ben dolgelukkig dat het is opgelost, want dat zou net eens zo'n probleem kunnen zijn waar je naar blijft zoeken.
Nu weer lekker rijden zonder (veel) herrie :]
 
Nou, ik ben er dus achter wat die oorverdovende hoge noot -de "huuuuuuu"- veroorzaakte.
Het was mijn helm :')
Ik had één ventilatiegaatje open gezet, of niet helemaal goed open, ik weet het niet precies.
Ik ben dolgelukkig dat het is opgelost, want dat zou net eens zo'n probleem kunnen zijn waar je naar blijft zoeken.
Nu weer lekker rijden zonder (veel) herrie :]

De verdere avonturen zijn te volgen in het nieuwste album van Suske & Wiske :
"DE BRULLENDE BOTSMUTS".... :+
 
Laatst bewerkt:
De verdere avonturen zijn te volgen in het nieuwste album van Suske & Wiske :
"DE BRULLENDE BOTSMUTS".... :+

*O* *O*

#nooitteoudomdatleuktevinden

Fijn dat het fluitende probleem opgelost is... stel nou dat je je motor had ingeruild om dat probleem... maak een testrit op wat anders.... nog steeds! Ha! Ik ziet het voor me.
 
De natte droom van Detox: 199 KG.....


rambler_azoren_5.jpg
 
Cool ding en inderdaad een fiets naar mijn hart. Ik heb de nieuwe Motoplus liggen, maar nog niet aangeraakt.
 
Nou, ik ben er dus achter wat die oorverdovende hoge noot -de "huuuuuuu"- veroorzaakte.
Het was mijn helm :')
Ik had één ventilatiegaatje open gezet, of niet helemaal goed open, ik weet het niet precies.
Ik ben dolgelukkig dat het is opgelost, want dat zou net eens zo'n probleem kunnen zijn waar je naar blijft zoeken.
Nu weer lekker rijden zonder (veel) herrie :]


mooi dat het zo is opgelost.


heb mijn motorkleding gewassen voor het naderende nieuwe seizoen, zijn er nog anderen die zich op dergelijke manier voorbereiden ?
 
mooi dat het zo is opgelost.


heb mijn motorkleding gewassen voor het naderende nieuwe seizoen, zijn er nog anderen die zich op dergelijke manier voorbereiden ?

Ik haal de pinlock uit het vizier en maak dat helemaal schoon.
Verder poets is de laarzen eens een keer en kijk of mijn pak nog een keer in de machine moet.
Ik zat er eigenlijk een keer aan te denken om het pak in de biotex in bad te gooien en na een halve dag inweken de machine in de gooien. Uiteindelijk trekt dat vuil er zo diep in.. dan wordt zo'n pak toch redelijk groezelig.
 
Vorig jaar was er een etentje met deelnemers uit dit topic.
Dat werd gedaan in Harderwijk.

IS er animo om dit weer eens te herhalen ?
bv eind maart of zo?


Zo ja dan wil ik dit best weer eens organiseren.
 
Wij zijn altijd voor iets met eten. :P

Misschien kan je een pol voor een datum opzetten, dan hebben we dat in ieder geval weer scherp.
 
Zeer goed, Maniac... ik gooide reeds ettelijke weken geleden een dergelijk visje uit, maar niemand beet...

Ik brand alleszins een kaars dat er deze keer bij ons thuis geen enkele voorouder onverhoeds in elkaar zijgt, terwijl hij/zij op hond en kat past...

Laat die data maar komen... vanaf 15 maart (tot een stuk in april) zijn we weer in Belgenland... :Y
 
Dan roep ik gewoon meteen een datum

Zaterdag 25 maart.

Tox: pol...mmm je weet t toch...ik tik bijna de 60 aan..digibeet enzo. Daarom meteen een datum why not ?


Wie gaan er mee ?

Mr & mrs Maniac
..
..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan