Het grote GS-topic deel 31 - the story continues ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke stepjes/voetsteunen gebruiken jullie of hebben jullie om zo min mogelijk trillingen van het blok te voelen?

Ik had een R en nu een GS. Rijdt geweldig. Moet wel zeggen dat de R smoother was/is (althans die ik had) Schijnt te zijn dat het per motor verschillend kan zijn.

Misschien wat lastig uit te leggen, maar op de R minder trillingen gevoel van het blok dan op de GS. Maar mijn zit en relateer positie is zoveel beter geworden (ik: 186 lang met lange stelten :) )

Of kan je iets anders doen om minder trillingen te voelen?

Misschien "klaag" ik te veel en hoort het gewoon zo :)

Geen idee. Een "R" heb ik nooit gehad, wel inmiddels m'n 3e LC en die trillen allemaal wel wat, maar niet verontrustend hoewel "dooie vingers" op de snelweg nog wel eens voor kunnen komen. Gelukkig heb ik cruise control om dat tegen te gaan . Mijn gemonteerde stepjes zijn van de drachtige koe dus zonder rubbers.
 
Ik heb geen dooie vingers, zit wel relax. Komende tijd wat langere ritten en ik ga t ervaren.

Maar vooralsnog is het normaal als ik dat zo proef.
 
De grieken zijn bang dat er een paar honderdduizend vluchtelingen worden doorgeschoven, die zitten hier vast niet op te wachten.

dat is wel een reëel punt, aan de andere kant , hun grenzen zijn slecht te bewaken, en hun bewaking laat wel iets te wensen over.....
aan de andere kant men zou ook kunnen gaan besluiten dat ze mensen die duidelijk uit niet oorlogs gebieden binnen een week eruit zetten en niet de hele procedure laten door lopen.
 
Duurde even, maar ben nu ook trotse eigenaar van een F650GS *D

17266094_385314911824441_5253368224237486080_n.jpg
 
Dank!

Ben al een beetje aan het kijken naar leuke updates voor de motor. Zo denk ik om zo'n koplamp gril, handkappen en een spatbord extender te kopen :)
 
het meeste vuil wat op de koplamp komt zijn vliegen,,

heb van die iets vochtige doekjes waar ik computer schermen mee schoon maak, zijn ook heel geschikt voor koplampen en kuipruitjes.
 
Inderdaad, het is met spijt... altijd heel veel zorg voor gedragen.
Maar normaal ging mijn vrouw erop rijden maar hij is jammer genoeg veel te hoog voor haar.
We gaan nu een kawa z650 (2017) voor haar kopen.
 
Proficiat !

Zo'n koplamp grille is niet alleen onwettelijk op straat, maar bovendien lijkt het mij lastig om het koplampglas schoon te houden... en dat vermindert enorm de lichtopbrengst ...
Dat kuisen is geen probleem. Je klikt die dingen zo los.
Lichtopbrengst is idd iets minder. Ik zet de mijne er alleen 's zomers op als ik een hoger risico op steenslag heb.
 
Proficiat !

Zo'n koplamp grille is niet alleen onwettelijk op straat, maar bovendien lijkt het mij lastig om het koplampglas schoon te houden... en dat vermindert enorm de lichtopbrengst ...


Aah goede! Zal dan sowieso eentje zoeken die makkelijk af te halen is :)
 
Een koplampunit van een F700GS kost ruim €350,- ex montage, het glas is niet los te koop. Ik wou dat ik een koplamp beschermer op F&S d'r motor had gemonteerd. :/
 
LED zou veel langer mee moeten gaan,

ik hoor eigenlijk dat ze een nieuw standaard formaat lamp met LCD , dan zakt de prijs wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan