Het grote GS-topic deel 31 - the story continues ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Danku, tis uiteraard geen nieuwe motor. Heb m destijds gekocht omdat ik dagelijks 70km moet rijden, maar wil nooit weer zonder gs door de wereld.

Ik ben 24 en mensen zijn gauw geneigd om me een ouwelul te noemen puur om de gs. Naja... Heeft met verstand te maken zullen we maar zeggen :Y
 
Nou....... het is toch onder andere een leeftijddingetje. Iemand die verstandig is koopt een Jap, iemand met een overmatig masochistische instelling en versleten brein koopt een boxer GS. :Y
 
Laatst bewerkt:
De woorden "ROTAX" en "GS" in 1 enkele zin... het brengt je toch ongemakkelijk terug naar een Oostenrijkse kladschilder, die het in Duitsland "eens ging uitleggen"...

Komaan, Detox, ga nou eens voor een volbloed Duitser, of volop voor een andere AS-mogendheid... maar geen Germaans mengelmoesje...

Uiteindelijk wil je toch ...een R1200GS LC (the real stuff) *O*
 
Komaan, Detox, ga nou eens voor een volbloed Duitser, of volop voor een andere AS-mogendheid... maar geen Germaans mengelmoesje...

:} :} :} Goed idee!

Zie Tox er al op rond snorren... :+

_small_018%20Stelvio%208V.JPG
 
Nou....... het is toch onder andere een leeftijddingetje. Iemand die verstandig is koopt een Jap, iemand met een overmatig masochistische instelling en versleten brein koopt een boxer GS. :Y

Dan mag ik me wel zorgen gaan maken. -O-

Heb wel een transalp of een oude africatwin overwogen, gs gaf doorslag vanwege de cardan aandrijving. Je ververst de olie en dan heb je er 10000km geen omkijken naar. Ideaal voor een woonwerker.

En vind m tot nog toe sleutelvriendelijk ook, je trekt m met een inbusset bijna helemaal uit elkaar.

Karakter was ff wennen, zeker dat rukje naar rechts als je t gas erop gooit. Verder heerlijke fiets, ben wel benieuwd naar de 1200. Nu geen geld voor helaas
 
De woorden "ROTAX" en "GS" in 1 enkele zin... het brengt je toch ongemakkelijk terug naar een Oostenrijkse kladschilder, die het in Duitsland "eens ging uitleggen"...
Heb je het nou over Hitler :?

Toevallig is die man wel zwaar ondergewaardeerd, hij stond o.a. aan de basis van de GS. :o
 
Dan mag ik me wel zorgen gaan maken. -O-

Heb wel een transalp of een oude africatwin overwogen, gs gaf doorslag vanwege de cardan aandrijving. Je ververst de olie en dan heb je er 10000km geen omkijken naar. Ideaal voor een woonwerker.

En vind m tot nog toe sleutelvriendelijk ook, je trekt m met een inbusset bijna helemaal uit elkaar.

Karakter was ff wennen, zeker dat rukje naar rechts als je t gas erop gooit. Verder heerlijke fiets, ben wel benieuwd naar de 1200. Nu geen geld voor helaas
Met iedere update is de 1100/1150/1200/1200LC weer beter geworden. Dat rukje naar rechts is niet meer. Als jij nu op een nieuwe LC stapt schrik je van het verschil. Met name wendbaarheid en instant vermogen zijn zo anders als 20 jaar terug! Maar je moet wat te wensen over houden. ;)
 
Met iedere update is de 1100/1150/1200/1200LC weer beter geworden. Dat rukje naar rechts is niet meer. Als jij nu op een nieuwe LC stapt schrik je van het verschil. Met name wendbaarheid en instant vermogen zijn zo anders als 20 jaar terug! Maar je moet wat te wensen over houden. ;)

Zal toch eerst de financiën voorelkaar moeten boksen. Kon deze opa maar amper betalen. ;(
 
Wolf ligt nu op zijn vertrouwde IC, daar waar hij altijd al incentive care krijgt. Hij maakt het redelijk goed, al is het aan de stand van zijn oren te zien dat hij niet blij is en pijn heeft. Had hij maar moeten opletten met verkeersles. :/

Jeetje Chris en Anita!! :X Een geluk bij een ongeluk begrijp ik dat het nog relatief "goed" is afgelopen? :$
Heel veel beterschap gewenst voor jullie jongste spruit! :')
 
Even wat anders........mijn 800tje staat al de hele winter binnen omdat hij van mij niet in de pekel buiten mag spelen :N
Maar ik ben een beetje kwijt wanneer het voor het laatst gevroren heeft en er dus gestrooid is, en of het sindsdien dus alweer genoeg geregend heeft om die zooi weg te spoelen.
Het seizoen begint weer zo'n beetje, dinsdag begint de lente en volgende week is het zomertijd, dus het gaat al een beetje kriebelen ;)
Maar voor ik wat serieuze kilometertjes kan maken moet hij nog wel steeds zijn 20K beurt hebben (want er staat al bijna 25K op de klok :X )
 
Weg is al 2 weken schoon....

20K beurt.... kassa... mocht voor die van Petra eergisteren dik 500 aftikken.
Die van mij krijg deze week de 40K beurt, nogmaals kassa -O- -O- -O-
 
Goed verhaal. Ik struikelde over het puntje euro's....... €800,- voor dat brok Chinese kinderarbeid :?
Voor de rest zie ik dat mijn 350 dus ook nog prima kan. De optie slingerwegen buiten de bebouwde kom zou ik wel willen hebben, daar kan je in het buitenland lol van hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan