Het grote GS-topic deel 31 - the story continues ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Totl en Woekie, bedankt :) Ik ben trotse bezitter van een rode GS uit 2005 nu, ABS is recent gespoeld en werkt goed. Grootste is vooral door dealers onderhouden. Terugroepacties ga ik nog even laten controleren door een BMW dealer.

Specs:
75k op de teller
drie BMW koffers er bij
bochtenset zonder balanspijp en katalysator
verstelbaar ruitje
carbon hugger
radiator/koplamp beschermers

Hier naast zijn voorganger:
[afbeelding]

Gefeliciteerd, zou wel dat gaasje voor de koplamp weg halen :Y
 
Haha daar twijfelde ik zelf ook al aan. Nu ik het van een ander hoor moet 'ie er toch maar van af, volgens mij is het ook niet echt chill voor de lichtbundel zo.
 
Pfffff Het zal wel zijn dat ik de 500 en 660 gewend ben, maar wat is het opnieuw opstarten van de route onderweg, of even een tankstation toevoegen aan de route "anders" geworden.
Heb weer even Mr Gps en Gps.nl nodig gehad om weer wat bij te scholen
 
Onderschat kinderen niet. Daar zit meer energie en doorzettingsvermogen in dan je op het eerste gezicht verwacht. Mijn mannetje van 12 wandelt op een ochtend met twee vingers in z'n neus 20km om dan 's middags nog een hockeywedstrijd te doen. Ik doe beiden niet na zonder bier zuurstof.
Klikt als een uitdaging...

is het eigenlijk niet. Gewoon doorgaan zonder te stoppen. Tijd om nog eens een echte uitdaging te plannen...
 
Heb je fouten even gecorrigeerd.
Fouten gecorrigeerd :?

Je weet dat drank en drugs onder werktijd verboden zijn hè.
full
 
Haha daar twijfelde ik zelf ook al aan. Nu ik het van een ander hoor moet 'ie er toch maar van af, volgens mij is het ook niet echt chill voor de lichtbundel zo.

dat weet ik zo niet, vind 't persoonlijk erg lelijk dus weg ermee.

verder zelf weten natuurlijk :P
 
Goh...lijkt wel verrekte veel op de Bos..

Ik heb die dr/mr pijp een keer gehoord...tjonge ..wat een mooi geluid...maar die prijs vond ik wel wat over te top.. daar köop je een leuke 2e hands kle voor....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan