Verschil uitlaat pc19 en pc25

Pieterrr

Rookie
22 jun 2016
4
0
Dag mensen,

Aangezien dit mijn eerste bericht is zal ik mij eerst even voorstellen. Ik ben Pieter rijd sinds een jaar of drie op een Honda CBR 600F uit 1989. Afgelopen jaar best wat geld uitgegeven aan groot onderhoud, op de einddemper na staat hij er op dit moment (technisch) netjes bij. Zoals gezegd is de einddemper niet zo best meer. Ik kan voor een leuke prijs een demper van een pc25 uit 96 kopen. Kan iemand mij vertellen of dit past? Ik heb de zoekfunctie uitgebreid geprobeerd maar geen antwoord gevonden.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Hartelijke groet,
Pieter
 
Zoiets zocht ik👍🏿 Alleen dan zal je net zien dat bij mijn demper het nummer onbekend is. Iemand die het uit ervaring weet?
Had het ook even opgezocht, en ook echt dat ene onderdeel, da's balen '(
Weet niet of dit hem is(van een andere site)
'89
MUFFLER COMP, fits CBR600F HURRICANE 1989 (K) EUROPEAN DIRECT SALES / KPH - order at CMSNL
Of voor de bouwtekening:
Honda CBR600F HURRICANE 1989 (K) EUROPEAN DIRECT SALES / KPH EXHAUST MUFFLER - buy EXHAUST MUFFLER spares online

'96
MUFFLER COMP.., fits CBR600F HURRICANE 1996 (T) EUROPEAN DIRECT SALES / KPH - order at CMSNL

Part NR van '89 : 18310MT6003
Part NR van '96 : 18310MAL602

Of het past weet ik zo niet, maar hoop dat dit i.i.g een beetje helpt :)
Op de bouw tekening zie ik niet veel verschillen echter.
 
Laatst bewerkt:
Had het ook even opgezocht, en ook echt dat ene onderdeel, da's balen '(
Weet niet of dit hem is(van een andere site)
'89
MUFFLER COMP, fits CBR600F HURRICANE 1989 (K) EUROPEAN DIRECT SALES / KPH - order at CMSNL
Of voor de bouwtekening:
Honda CBR600F HURRICANE 1989 (K) EUROPEAN DIRECT SALES / KPH EXHAUST MUFFLER - buy EXHAUST MUFFLER spares online

'96
MUFFLER COMP.., fits CBR600F HURRICANE 1996 (T) EUROPEAN DIRECT SALES / KPH - order at CMSNL

Part NR van '89 : 18310MT6003
Part NR van '96 : 18310MAL602

Of het past weet ik zo niet, maar hoop dat dit i.i.g een beetje helpt :)
Op de bouw tekening zie ik niet veel verschillen echter.


Op de tekening lijken ze inderdaad hetzelfde. Ik denk dat ik de verkoper maar vraag om e.e.a. na te meten. Als de diameter hetzelfde is ga ik het maar gokken...

Bedankt voor het meezoeken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan