2 motoren gestolen in Wageningen

Rob R

MF'er
11 jan 2015
139
0
Wageningen
Hallo allemaal, in de nacht van donderdag op vrijdag zijn 2 van mijn motoren gestolen, het zijn:
- Honda xr600r met kenteken m*-**-*y
- Honda cb400t met kenteken z*-**-*6

Hou de ogen dus helaas weer open, mvg Rob

full


CB400t
full
 
Laatst bewerkt:
Woon er dicht bij(andere kant van het water) dus zal ook mijn ogen open houden. Voor de handel (al dan niet naar het buitenland) zijn dit incourante modellen dus een goede kans dat ze voor een paar rondjes joyriden zijn meegenomen. Uniek in ieder geval dus niet te missen.
 
Lang leve de action, ik probeer het met de hogedruk reiniger eraf te spuiten maar dat gaat hem niet worden.
 
Mooi zwart is niet lelijk. Of was het puur het onherkenbaar maken? In ieder geval blij dat er 1 terug is. Dader(s) opgepakt?
 
Jee man, daar krijg je tranen van in je ogen.
Hoe is hij zo snel terug gevonden? (politie? of een oplettende MF-er?)
Is er geen enkel spoor van de dader(s)? (of nog in onderzoek?)
Je hebt één van de 2 in ieder geval terug. (nou hopelijk de andere nog)
 
Politie heeft hem terug gevonden via een goede oplettende burger die hem gevonden had in de bosjes. Ik heb al wat geprobeerd maar ze hebben hem met hitte bestendige lak of hammerite gespoten, ik krijg het er dus niet goed af. Dus weer op zoek naar onderdelen en dan van de winter restaureren in de staat zoals ie was.
 
Politie heeft hem terug gevonden via een goede oplettende burger die hem gevonden had in de bosjes. Ik heb al wat geprobeerd maar ze hebben hem met hitte bestendige lak of hammerite gespoten, ik krijg het er dus niet goed af. Dus weer op zoek naar onderdelen en dan van de winter restaureren in de staat zoals ie was.


Je hebt ook de professionele Thinner die autospuiters gebruiken ;) Maar goed succes met het opknappen hopelijk krijgen de dieven teelbal ontstekingen of de galg *O*
 
Ik vermoed dat het die goedkope spuitbus van de Action is geweest en dat is acryl. Als hij buiten staat valt het er over een paar jaar vanzelf af.
 
Action verf kan je verwijderen met nitrocellulose thinner. Hammerrite heeft een eigen verdunning, waar het mogelijk nog mee te verwijderen is.
 
Andere motor is ook terug, gelukkig met veel minder schade dan de eerste...Contactslot weg, dashbord vernield, lakbeschadegingen onder het zadel, achterband lek, achterkant licht ontzet...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan