Startmotor krijgt motor niet goed rond van Kawasaki LTD

fastback71

Rookie
15 nov 2013
10
0
Goedemiddag,

Ik ben bezig met een Kawasaki LTD454 uit 1986, deze heeft een hele tijd silgestaan. Het lijkt alsof de startmotor de motor niet goed door de compressie heen krijgt, gaat erg langzaam rond met starten. Ook wanneer ik direct stroom op de startmoter zet. Koolborstels van de startmotor heb ik laten vervangen dus ga er eigenlijk van uit dat deze goed is. Waar kan dit aan liggen? Heeft een LTD 454 een decompressieklep en waar kan ik deze vinden?

Alvast bedankt voor jullie hulp! :)

Groeten,
Jeffrey
 
Startkabels en een draaiende automotor. :Y Als jouw startmotor nu nog niet lekker rondgaat, kan je deze verdenken.

Iets vergeten te smeren bij de revisie of zo. :?

Dan ga ik dat eerdaags eens proberen ;)
Ik heb een likkie vet aan de tandwieltjes gesmeerd. Volgens mij hoeft er aan de koolborstel kant niks gesmeerd te worden...

Is er veel verschil tussen een 8Ah en 12 Ah accu ? Kawasaki heeft origineel 12 Ah en volgens mij start ik hem nu met 8 Ah accu.
 
Dan ga ik dat eerdaags eens proberen ;)
Ik heb een likkie vet aan de tandwieltjes gesmeerd. Volgens mij hoeft er aan de koolborstel kant niks gesmeerd te worden...

Is er veel verschil tussen een 8Ah en 12 Ah accu ? Kawasaki heeft origineel 12 Ah en volgens mij start ik hem nu met 8 Ah accu.
het verschil is 4Ah. Met een lichtere accu zal tijdens starten de spanning verder inzakken. Hierdoor zal de startmotor minder sterk zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan