Wie weet welke stekker

rodero65

MF'er
9 aug 2011
55
3
Ik kwam deze stekker onder de buddyseat is geen aansluiting voor een druppellader omdat er alleen bij kontakt aan er spanning op is, persoonlijk denk ik aan een navigatie aansluiting maar kan het niet zomterug vinden omdat alles is weg gewerkt, type motor is Yamaha Diversion 900, heeft iemand een iedee de vorige eigenaar is niet bereikbaar en kan dus geen uitsluitsel geven.
full
 
De Diversion heeft geen standaard stekker voor extra's. Dit is dus een stekker die zelf er bij gezet is. Het is zo ook niet te zien wat voor een type stekker het is.

Dus voor een druppellader zal je zelf iets aan de accu moeten maken.
 
Voor de druppellader ben ik al,klaar maar kan deze stekker niet thuis brengen en geeft alleen spanning wanneer het kontakt aan is dus zal het van een Navigatie of headset geweest kunnen zijn maar bedankt.
 
Moet in een later stadium de 12v van de Navi aansluiten dus dan gaat de tank er even af en kan het dan mooi zien en anders is het gelijk een mooie 12v aansluiting van de Navi maar wederom bedankt.
 
Staat er (via contact) spanning op? Dat zei je al.

Inderdaad, zal een accesoire aansturen. Voor een druppellader zal er altijd spanning op staan.
Navigatie?
Telefoonlader?
Zwaailamp?
Etc.

Gewoon volgen en netjes verwijderen, maar je kan ook bekijken of je er zelf iets mee kan?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan