Bluetooth systeem en hjc helm

Yathunder

Rookie
5 feb 2016
13
2
Limbabwe
Beste mede motorfanisten,

Ik rij een aprilia sl1000 streetfighter, super motor! Maar daat gaat het nu niet om voor de verandering...

Ik heb een HJC SYMAX 3, en ben zoekende voor een bluetooth communicatie systeem, standaard zit er in de helm voorbereidingen voor een chatterbox xbi2-h, maaaar hier is niks tot niet veel over te vinden.

Is hier op het forum iemand die misschien dezelfde helm heeft en een ander bluetooth systeem erop gemonteerd heeft?

Ik wil het gaan gebruiken voor muziek en navigatie, gebruik al een tijd een jabra clipper, maar de in ears irriteren na een tijdje, gewone blijven niet lekker zitten vandaar de zoektocht...

Alvast bedankt voor ce eventuele tips en trucs!

Gr Dominique
 
Elke communicatieset zal gewoon passen op die helm.
Dus bijv een Scala rider Qz (als je niet van plan bent om te praten met anderen)

Heb zelf ook een HJC IS-max BT liggen en daar kan ook alleen maar zo'n chatterbox op
Werkt ook gewoon met andere setjes :) (je moet dan wel de speakers gebruiken van de nieuwe set natuurlijk)
 
Laatst bewerkt:
De chatterbox werd mij overal afgeraden ivm mogelijkheden mbt streamen, kwaliteit en communiceren met andere merken.
Na veel vergelijken heb ik gekozen voor een Interphone F5MC, de speakers en kabels passen in de daarvoor gemaakte sleuven, en de unit zelf aan de linkerzijde geplakt.
De meegeleverde plakstrip is goed, maar heb zelf vandaag een strip besteld van 3m waar ik ervaring mee heb met action cam (deze is namelijk dikker). De helm heeft vreemde curves waardoor de set niet helemaal aansluit, en met de dikkere plakstrik verwachtnik dit te tackelen.

Voor meer info of foto's pb even?

Gr Dominique
 
Terug
Bovenaan Onderaan