Lelijke lasnaad op nieuwe starter tandwiel

Ronnie_Doorzon

Die hard MF'er
12 nov 2002
434
15
Groningen
Dag allen,

Voordat ik een nieuw tandwiel plaats zou ik graag jullie mening horen over de lasnaad die erop zit.
Ik heb geen idee of dit er zo uit hoort te zien of dat het kwaad kan.

Het tandwiel wordt aangedreven door de elektrische starter.

starterGear.jpg
 
Die robot heeft nu eenmaal een beginnetje en een eind nodig. Waar twijfel je aan? De constructie gaat echt niet stuk en je ziet het nooit meer.
Dank!, dat beantwoord mijn vraag.
Ziet er dus uit als een normale las en het heeft geen negatief effect op de constructie sterkte.

Cosmetisch kan mij inderdaad niks schelen zolang de boel maar heel blijft.
Mooi, kan ik lekker knutselen dit weekend.
 
Ziet eruit als een onvolledige las van de Robot, die met de hand bijgewerkt is.
Wel een maandagochtendlasje, na een goed weekend :+

Zal op zich de werking niet beïnvloeden, maar had eigenlijk in de rommelbak moeten belanden..

Groeten Magnamannetje.
 
Ziet eruit als een onvolledige las van de Robot, die met de hand bijgewerkt is.
Wel een maandagochtendlasje, na een goed weekend :+

Zal op zich de werking niet beïnvloeden, maar had eigenlijk in de rommelbak moeten belanden..

Groeten Magnamannetje.
Hoezo in de rommelbak moeten belanden? Als het functioneel is dan voldoet het toch. Verder worden er toch geen eisen gesteld aan het uiterlijk van zo'n tandwiel.
Denk trouwens eerder dat het zoals in de eerste reactie gezegd het begin en eindpunt is van de robot. Is waarschijnlijk wel op te lossen als de programmeur even wat waardes veranderd.
 
Constructief zal dat tandwiel wel 5 motoren mee kunnen gaan.
Uit oogpunt van kwaliteits-zorg had de fabrikant dit tandwiel wel in de afvalton kunnen doen.
Dit exemplaar is er niet eentje voor de reclame-folder!
 
Laatst bewerkt:
Dag allen,

Voordat ik een nieuw tandwiel plaats zou ik graag jullie mening horen over de lasnaad die erop zit.
Ik heb geen idee of dit er zo uit hoort te zien of dat het kwaad kan.

Het tandwiel wordt aangedreven door de elektrische starter.

[afbeelding]

Schoonheidsfoutje en daarbij een klein plakfoutje welke geen problemen zal geven.

(mening van een gediplomeerd lasser)
 
Terug
Bovenaan Onderaan