Gesloten aanhangwagen

bumme

Die hard MF'er
20 apr 2008
268
0
Zwolle
Te koop Anssems gesloten aanhangwagen (exclusief inrijklem)

Afmeting opbouw:
totale lengte incl dissel 4110 mm
lengte bak 3000 mm
totale breedte 1760 mm
breedte bak (inw) 1280 mm
Hoogte ca 1600 mm

Maximum 2000 kg
full

full

full

full

full

full

full



De aanhangwagen heb ik terug laten zetten naar 1250 kg inclusief laadvermogen zodat deze achter lichtere auto's kan. Laadvermogen is nog steeds 690 kg. Kan eenvoudig weer terug gezet worden.

Voorzien van disselbak van een Alpenkreuzer. Beplating is in 2012 vernieuwd. Banden in zeer goede staat.

Vraagprijs € 1250,00
 
Laatst bewerkt:
Reacties graag per email bumme74 apeding hotmail punt com of per telefoon nul zes vijf twee 607 055
 
ik heb belangstelling, maar zit momenteel nog in het buitenland. Begin augustus ben ik terug en zal ik contact opnemen.
1500 euro vindt ik wel teveel, dus daar zal wel iets aan moeten gebeuren.

vrgr,
Chris
 
Hallo Chris,

Prijs is onderhandelbaar. Ik heb geen haast dus ik hoor wel wanneer je terug bent.
 
De aanhangwagen heb ik terug laten zetten naar 1250 kg inclusief laadvermogen zodat deze achter lichtere auto's kan. Laadvermogen is nog steeds 690 kg.

Je bedoelt zodat deze achter zwaardere auto's kan :P
Je mag tegenwoordig ook zonder E een zwaardere AHW trekken achter je auto. Je mag alleen niet boven de 3500 totaal gewicht komen.

How to: Motortrailer, bepalen welk rijbewijs benodigd is



Meer potentiële kopers dus ;)
 
Klopt! Heb dit ongeveer een half jaar voor die verandering gedaan. Kan nu dus alle kanten op. Voor racen heb je het laadvermogen niet nodig.....tenzij je met een GS met volle koffers wil gaan knallen...hahahahaah
 
Hallo Peer,

Ik heb er zelf nooit 2 motoren in gehad maar die passen er wel in. De totale hoogte is ongeveer 2.10 meter. Standplaats is inderdaad Zwolle.

Groet
Roel
 
Terug
Bovenaan Onderaan