1cm spelling op achtertandwiel zzr 600

Daniel0416

MF veteraan
16 dec 2008
1.016
0
Drunen
Daar zijn we weer :)

Vandaag weer flink gesleuteld aan de zzr. De achterrem goed gangbaar gemaakt (de remolie was meer remblubber) en de klauw helemaal uit elkaar gehad en schoon gemaakt. Ook een nieuwe accu gemonteerd en de carbs beter afgesteld. Motor loopt steeds beter , en het project krijgt steeds meer vorm. Dus ook even een heel klein voorzichtig proefritje gedaan om de blok. En toen kwam er een nieuw probleem te voorschijn.

Het overschakelen , remmen en gas los gingen niet helemaal lekker. Er klapperde iets , wat schokken....gewoon niet lekker zeg maar. Toen kwam ik tot de ontdekking dat mijn achtertandwiel al ruim een centimeter onderweg was voordat mijn achterwiel pas begon met draaien....Conclusie , rubber in het achterwiel versleten.

Dus achterwiel gedemonteerd , en inderdaad , de rubbers helemaal naar de kl*&^Te.
Opzich niet zo heel spannend allemaal. Maar nu de vraag ,

Wat is de officiële benaming van deze rubbers?

Tandwieldragers?

En weet iemand een adres waar ik deze rubbers los kan halen / bestellen? Mag nieuw of goed gebruikt...

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Yep. Transmissie dempers.

Nieuwe zijn het fijnst natuurlijk. Moet je bij de kawa dealer zijn.
Ben echter benieuwd of deze nog nieuw te bestellen zijn voor dit model :/

Anders boonstra motorparts of motor-parts- online
 
Laatst bewerkt:
Yep. Transmissie dempers.

Nieuwe zijn het fijnst natuurlijk. Moet je bij de kawa dealer zijn.
Ben echter benieuwd of deze nog nieuw te bestellen zijn voor dit model :/

Anders boonstra motorparts of motor-parts- online

Ik heb beide site's al open staan , beide kunnen ze leveren. Gebruikt wel te verstaand. Maar alles is beter als wat er nu in zit...Man man man , dat iemand hier zo mee heeft kunnen rijden...
 
Daar zijn we weer :)

Vandaag weer flink gesleuteld aan de zzr. De achterrem goed gangbaar gemaakt (de remolie was meer remblubber) en de klauw helemaal uit elkaar gehad en schoon gemaakt. Ook een nieuwe accu gemonteerd en de carbs beter afgesteld. Motor loopt steeds beter , en het project krijgt steeds meer vorm. Dus ook even een heel klein voorzichtig proefritje gedaan om de blok. En toen kwam er een nieuw probleem te voorschijn.

Het overschakelen , remmen en gas los gingen niet helemaal lekker. Er klapperde iets , wat schokken....gewoon niet lekker zeg maar. Toen kwam ik tot de ontdekking dat mijn achtertandwiel al ruim een centimeter onderweg was voordat mijn achterwiel pas begon met draaien....Conclusie , rubber in het achterwiel versleten.

Dus achterwiel gedemonteerd , en inderdaad , de rubbers helemaal naar de kl*&^Te.
Opzich niet zo heel spannend allemaal. Maar nu de vraag ,

Wat is de officiële benaming van deze rubbers?

Tandwieldragers?

En weet iemand een adres waar ik deze rubbers los kan halen / bestellen? Mag nieuw of goed gebruikt...

Alvast bedankt.
Goffer, net n wiel met rubbers weggegeven.
Is maat van me, gaat zn sloperij en onderdelenhandel uitbreiden.

Ik zal es vragen wat ie er voor moet hebben...
 
Terug
Bovenaan Onderaan