IOMTT: Tips?

De veerboot is zelfs 2 x zo druk want op de Mannanan is er zelfs een tweede dek in gepropt om extra motoren te kunnen herbergen. Enige probleem is bij het verlaten van de vessel je staat te wachten tot het ''onderdek'' gelost is en dan sta je wel alle uitlaatgassen in te ademen. Maar dat hoort erbij.
 
Ach, we houden wel van een beetje rook toch?


full
 
Gregnyba is inderdaad gaaf,top of barre garrow
Union mills (bij de 2de kerk)
net voorbij greeba castle
Bally garry
Crosby
Kirk Michael (maak niet uit waar)
School house corner
ect ect ect ect ect ect ect ect ect
Het is overal zo gaaf.
Ook gaaf is om net voor roads closing gewoon te gaan rijden tot dat je er door de marshalls vanaf wordt gedirigeerd.
Zorg wel dat je eten en drinken bij hebt want ik heb weleens de race achter een hek van een weiland gestaan met verder niks.....
 
Gregnyba is inderdaad gaaf,top of barre garrow
Union mills (bij de 2de kerk)
net voorbij greeba castle
Bally garry
Crosby
Kirk Michael (maak niet uit waar)
School house corner
ect ect ect ect ect ect ect ect ect
Het is overal zo gaaf.
Ook gaaf is om net voor roads closing gewoon te gaan rijden tot dat je er door de marshalls vanaf wordt gedirigeerd.
Zorg wel dat je eten en drinken bij hebt want ik heb weleens de race achter een hek van een weiland gestaan met verder niks.....
Rugzakkie om en camera mee en genieten!
 
Wij vertreken morgenmiddag naar Man (nachtboot naar Hull). *O*

Wie weet of ze in Engeland ook streng zijn mbt uitlaatdempers.
Ik heb een MIVV-GP dempertje met een heerlijk soundje, maar ik weet niet hoe the police in Engeland daar over denkt, iemand ervaring mee?
 
Laatst bewerkt:
Wij vertreken morgenmiddag naar Man (nachtboot naar Hull). *O*

Wie weet of ze in Engeland ook streng zijn mbt uitlaatdempers.
Ik heb een MIVV-GP dempertje met een heerlijk soundje, maar ik weet niet hoe the police in Engeland daar over denkt, iemand ervaring mee?
wij ook *O*

wij gaan Met Ride-on.
 
Eindelijk.....
Over een uur rijden we richting de boot....
En op naar het gaafste eiland.....
O man wat heb ik er zinin *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan