ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
e6cb41.jpg


Even gestart
 
O ja???? Zolang jij en ik instructeur daar zijn kan je dat toch niet met droge ogen beweren????
:+
De motor bij hans van Wijk is gekocht door iemand die eergister mijn straat akra heeft opgehaald. Leuke gast.
Ik ben blijkbaar oud, want ik rij naked op straat :] :] :]

O ja, iedereen de beste wensen!!!!!

O ja2, Racecracks is een top organisatie, maar CRT ook.

Klopt je bent inderdaad oud. Wen er maar aan. :+
 
Hallo allemaal,

Zoals beloofd nog wat foto's van mijn nieuwe aanwinst. Ben al wat verder met de motor. Heb een stuurdemper van Hyperpro op de kop weten te tikken, daarnaast een BMC filter geplaatst en een andere demper. Wilde graag een wat meer oldschool demper hebben die past bij de leeftijd van de motor, alleen vind ik ze origineel veel te lang. Heb de demper nu 10cm ingekort en ben er erg blij mee!

Ik zal dit topic blijven volgen en in het voorjaar wat betere foto's maken ;)

Groet,
René
full

full

full
 
Snelste bike ooit gereden. :} :9~
Ik krijg spontaan zin in een afraffelrondje als ik die black beauty zie.
Big instant power, geen lelijke verassingen met sturen. :}

Bij de Appie even de koppeling vernieuwen en dit jaar weer vergelijken. O-)
(Mapping nu maar permanent van "ROAD" /op Assen en Zandvoort mee gereden :X -> "SPORT" / overgeslagen --> op "RACE" gezet.
Die twee keer door de avondspits waren even geen meetpunt)
:+
 
Laatst bewerkt:
:9~
Maarehh, wat zit er op je pijp ouwe soufflaki-happer?!

Hallo allemaal,

Zoals beloofd nog wat foto's van mijn nieuwe aanwinst. Ben al wat verder met de motor. Heb een stuurdemper van Hyperpro op de kop weten te tikken, daarnaast een BMC filter geplaatst en een andere demper. Wilde graag een wat meer oldschool demper hebben die past bij de leeftijd van de motor, alleen vind ik ze origineel veel te lang. Heb de demper nu 10cm ingekort en ben er erg blij mee!

Ik zal dit topic blijven volgen en in het voorjaar wat betere foto's maken ;)

Groet,
René
full

full

full
:9~ :9~ Staat 'm goed!
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Zoals beloofd nog wat foto's van mijn nieuwe aanwinst. Ben al wat verder met de motor. Heb een stuurdemper van Hyperpro op de kop weten te tikken, daarnaast een BMC filter geplaatst en een andere demper. Wilde graag een wat meer oldschool demper hebben die past bij de leeftijd van de motor, alleen vind ik ze origineel veel te lang. Heb de demper nu 10cm ingekort en ben er erg blij mee!

Ik zal dit topic blijven volgen en in het voorjaar wat betere foto's maken ;)

Groet,
René
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


oldskool?? leeftijd?? ik wordt oud ;( :P

mooi ding hoor. ik vind deze toch het mooiste, en dat heeft niets te maken met het feit dat ik er ook 1 heb.
 
Laatst bewerkt:
oldskool?? leeftijd?? ik wordt oud ;( :P

mooi ding hoor. ik vind deze toch het mooiste, en dat heeft niets te maken met het feit dat ik er ook 1 heb.

Haha mja misschien beetje overdreven, maar de Gen1 is ook alweer 13 jaar oud. Toen hadden ze nog niet van die korte fancy GP pijpjes :P
 
2004/2005 Beauty & The east in 1 motor.....

[afbeelding]

Beauty en the east? Welk oosten.

Op die pijp zit nog wat aangekoekt zaad. Ik kon me niet inhouden toen ik naar mijn motor keek ;)

Een oude akra sticker die verlept en op de verkeerde plek zat ivm uitlaat inkorten. Ik bestel even een nieuw stickertje en die plak ik over die plek heen.
 
Mooie motor vrij zeldzaam denk ik in die staat (vrij origineel/showroomstaat bijna als ik foto's zie :) )
Blijf de 2004 toch echt de mooiste vinden :9

Bedankt! Klopt dat de motor erg netjes is. Bijna geen krasje op te vinden. Vorige eigenaar vond de rode R echter mooier dan de gele R die standaard is op 2004. Heb ondertussen al een paar originele 2004 stickers op ebay gekocht. Dan klopt het hele plaatje weer!

Bijna origineel verder op kuipruit, uitlaat en stalen remleidingen na. Er zit nu een PUIG donker(groene) dubbel bubbel kuipruit op. Ik vind deze niet de mooiste. Heeft iemand nog een light smoke ruitje liggen of iemand die wil ruilen?
 
Hallo allemaal,

Zoals beloofd nog wat foto's van mijn nieuwe aanwinst. Ben al wat verder met de motor. Heb een stuurdemper van Hyperpro op de kop weten te tikken, daarnaast een BMC filter geplaatst en een andere demper. Wilde graag een wat meer oldschool demper hebben die past bij de leeftijd van de motor, alleen vind ik ze origineel veel te lang. Heb de demper nu 10cm ingekort en ben er erg blij mee!

Ik zal dit topic blijven volgen en in het voorjaar wat betere foto's maken ;)

Groet,
René
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Zo te zien heb je een net exemplaar op de kop weten te tikken, wauw. :). Persoonlijk had ik de demper niet ingekort, maar het geheel ziet er goed uit.

Mijn ZX10R staat inmiddels weer thuis na een welverdiende onderhoudsbeurt waarbij de volgende zaken zijn uitgevoerd:
- Nieuwe remblokjes
- Nieuwe remklauwbouten
- Nieuwe koppelingskabel
- Uitgebreide kleine beurt
- Active snelgas

Aangezien iedereen foto's aan het plaatsen is....
full

full


Rick wil je mijn foto in de OP misschien vervangen voor de onderstaande foto:).
full
 
Zo te zien heb je een net exemplaar op de kop weten te tikken, wauw. :). Persoonlijk had ik de demper niet ingekort, maar het geheel ziet er goed uit.

Mijn ZX10R staat inmiddels weer thuis na een welverdiende onderhoudsbeurt waarbij de volgende zaken zijn uitgevoerd:
- Nieuwe remblokjes
- Nieuwe remklauwbouten
- Nieuwe koppelingskabel
- Uitgebreide kleine beurt
- Active snelgas

Aangezien iedereen foto's aan het plaatsen is....
[afbeelding]
[afbeelding]

Rick wil je mijn foto in de OP misschien vervangen voor de onderstaande foto:).
[afbeelding]

Weer een soepele koppeling nu? Enneh... snelgas met dat blok? Uitkijken he ;)
 
Snel gas rules, op het circuit althans. En dan is het nog veel werken om vol gas te rijden.

Hoe het op de openbare weg is weet ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan