ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo te zien heb je een net exemplaar op de kop weten te tikken, wauw. :). Persoonlijk had ik de demper niet ingekort, maar het geheel ziet er goed uit.

Mijn ZX10R staat inmiddels weer thuis na een welverdiende onderhoudsbeurt waarbij de volgende zaken zijn uitgevoerd:
- Nieuwe remblokjes
- Nieuwe remklauwbouten
- Nieuwe koppelingskabel
- Uitgebreide kleine beurt
- Active snelgas

Aangezien iedereen foto's aan het plaatsen is....
[afbeelding]
[afbeelding]

Rick wil je mijn foto in de OP misschien vervangen voor de onderstaande foto:).
[afbeelding]
Done!
 
Nu je toch bezig bent :$
Kun je deze voor mij in de OP zetten? :)

Bvd!

8c9118259e524db769fbbb4e7e494a5b
 
Weer een soepele koppeling nu? Enneh... snelgas met dat blok? Uitkijken he ;)

Hoi Peter, ik had hoge verwachtingen van de nieuwe koppelingskabel, maar in de praktijk ga ik er qua bedieningsgemak niet veel op vooruit :P. Voor een kabelbediende koppeling kost het "veel" moeite om de hendel in te trekken. Waarschijnlijk speelt de Brembo mechanische koppelingshouder ook een rol in dit verhaal. Eigenlijk staat de hendel net iets te ver van het handvat af.... Haha... ik zal zeker in het begin voorzichtig omgaan met de gashendel :9. Ik ben benieuwd of het om veel gewenning vraagt. Op de Honda zit hetzelfde snelgassysteem van Active, maar een CBR600RR heeft 80 pk minder. Ik kan wel merken dat de slag een stuk korter is.
 
Hoi Peter, ik had hoge verwachtingen van de nieuwe koppelingskabel, maar in de praktijk ga ik er qua bedieningsgemak niet veel op vooruit :P. Voor een kabelbediende koppeling kost het "veel" moeite om de hendel in te trekken. Waarschijnlijk speelt de Brembo mechanische koppelingshouder ook een rol in dit verhaal.
Ik heb nog een originele - ruilen? Krijg je titanium boutjes en Gilles koppelingshendel erbij :+
 
Ik heb nog een originele - ruilen? Krijg je titanium boutjes en Gilles koppelingshendel erbij :+

Hahaha... je weet het.. van ruilen komt huilen (dat geldt zeker voor mij in deze situatie) :P. Maarehh wanneer het ruilmiddel geld is, is het een heel ander verhaal;). In dat geval koop ik deze: WIRE CLUTCH PERCH KIT - ACTIVE zo te zien is de wire clutch perch kit van Galespeed wel verstelbaar :9
 
Hahaha... je weet het.. van ruilen komt huilen (dat geldt zeker voor mij in deze situatie) :P. Maarehh wanneer het ruilmiddel geld is, is het een heel ander verhaal;). In dat geval koop ik deze: WIRE CLUTCH PERCH KIT - ACTIVE zo te zien is de wire clutch perch kit van Galespeed wel verstelbaar :9

Yep,de mijne ligt bij John in de vitrine,niet gezien toen je fiets er stond?Zijn er ook wel weer met verschillende overbrengingen dus weer moet je een keus maken.Eind van de maand haal ik het hele spulletje op.
 
Yep,de mijne ligt bij John in de vitrine,niet gezien toen je fiets er stond?Zijn er ook wel weer met verschillende overbrengingen dus weer moet je een keus maken.Eind van de maand haal ik het hele spulletje op.

Ik heb gebruik gemaakt van de haal- en brengservice van John;). Hij heeft me wel een foto laten zien van de onderdelen die je hebt gekocht, volgens mij van Facebook. Mag ik vragen wat voor prijskaartje eraan hangt?
 
Vooruit dan maar, omdat het zo'n geile motor is :P

Toppie, danku! :} Geef je helemaal gelijk trouwens :+ :Y

Hahaha... je weet het.. van ruilen komt huilen (dat geldt zeker voor mij in deze situatie) :P. Maarehh wanneer het ruilmiddel geld is, is het een heel ander verhaal;). In dat geval koop ik deze: WIRE CLUTCH PERCH KIT - ACTIVE zo te zien is de wire clutch perch kit van Galespeed wel verstelbaar :9
Kon het proberen :+
Die dingen van Galespeed zijn ook wel tof trouwens :)
 
Heeft er hier iemand ervaring met bagage rekken voor achterop de zx10r .
Het is voor de trip naar Bruno een mooie alternatief voor een tanktas of rugzak .
Heb wel een mooie ondekt van het merk hepco&becker :Y

Of nog mooier heeft er iemand zo een nog te koop ? En wil er vanaf
Voor zx10r 2008/10.
Heb alwel op MP gekeken , maar kan ff niks vinden.
 
Heeft er hier iemand ervaring met bagage rekken voor achterop de zx10r .
Het is voor de trip naar Bruno een mooie alternatief voor een tanktas of rugzak .
Heb wel een mooie ondekt van het merk hepco&becker :Y

Of nog mooier heeft er iemand zo een nog te koop ? En wil er vanaf
Voor zx10r 2008/10.
Heb alwel op MP gekeken , maar kan ff niks vinden.
Ik heb deze:

https://www.amazon.co.uk/Jofama-Large-Tail-Pack/dp/B00EB8RJL0
(ook gewoon in NL te krijgen)

Werkt prima voor een aantal dagen weg. Wordt met een aantal bandjes gemonteerd. Kun je ook 200+ mee rijden :Y :+
Is er in een 40 liter en 50 liter (geloof ik) variant. Ik heb de 40, maar na ervaring zou ik voor de grotere gaan, zeker als je meer dan een paar dagen gaat doen.

Wel het lakwerk naast je buddy even polijsten, waxxen en dan ducttape erop zodat je lak niet beschadigd.
 
Heeft iemand nog een light smoke kuipruit over voor een 04/05 zx10r? Heb nu een dark smoke met groene tint van puig. Ruilen ook prima!
 
Heeft iemand nog een light smoke kuipruit over voor een 04/05 zx10r? Heb nu een dark smoke met groene tint van puig. Ruilen ook prima!

Ik heb dit ruitje van Zero Gravity in de garage liggen, maar ik weet niet of dit is wat je zoekt.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan