ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een diss? Pfff Almere afzeiken om de straattaal, maar er zelf wel mee schermen. Ga weg joh, droeftoeter.

P.S. Wanneer gaan we boeken voor een circuitdagje dit jaar? :P

Almere dissen kan op veel meer manieren dan alleen de gek hebben met de taal van de besnedenlanders.

Maar uuh goed idee! Ik zit dus te denken om Motorsportschool Holland eens te proberen. :)
 
Ook hier maar even vragen!

Een vriend van mij is op zoek naar een extra voorwiel voor zijn zx6r. Van horen zeggen, begrijpen wij dat een ZX10R wiel van 06+ ook zal passen (dan wel met nieuwe lagers).

Mocht iemand nog zo'n mooie Enkei velg hebben liggen dan hoor ik dat graag!
 
Laatst bewerkt:
De 10 gaat toch maar de verkoop in. Circuit gaat voor mij niet meer gebeuren, misschien leuke straatfiets ervoor terug :)

full


- std blok
- kit ecu (zit KIMS op, maar gebruikt zelf ander systeem)
- works Leovince systeem
- pit limiter
- Ohlins achter shock
- Ohlins stuurdemper (een echte :) )
- Ohlins FGT fork
- PVM wielen
- Carbon frame / achterbrug beschermers
- Brembo calipers
- staalomvlochten remleidingen voor/achter
- Snelwisselsysteem voor wielen voor en achter (klauwen hoeven niet los, achterremklauw blijft zitten)
- Wave schijven
- Benzine aftap systeem
- AIM MXL-2 dashbord/logger (GPS, voor/achterwiel snelheid, toeren, temp, level TC, ingrijpen TC, veerwegsensoren, gasstand, remdruk etc etc)
- Gripone Tractioncontrol (gekoppeld aan datalogger en dashbord en stuurschakelaars voor level TC)
- CRC kuipen
- Zonder sleutels (kit ecu heeft geen sleutel en tankdop is race versie)
- Tellert quickshifter
- Lucas rear sets


en nog wel wat meer geloof ik :) Originele dashbord zit er ook bij, voor als datalogging eraf gaat
 
Sorry dat ik op brute wijze inbreek in dit topic, maar ik zit met een prangende vraag, nl. : weet iemand de afstand tussen de remschijven van een ZX10R uit '04-'05.
Ik ben bezig met een ZXR750 project.

Alvast bedankt voor het mee denken/meten

Gr. Bjorn
 
vergeten meten vandaag :P
Ben het kuipdeel aan het vervangen die beschadigt is (rechts boven de koplamp)
Maar heb een vraag aan de achterkant (dus weg van de koplamp) op deze bout zit daar normaal geen moer op kan nergens geen schema vinden waarop die afgebeeld staat of part nr maar lijkt me dat die draadeinde er niet voor show opzit langs 2 kanten de ene kant draait in een soort clip die in het kuipdeel vastzit :)
Zat er bij mij allesinds niet op maar bij monteren van gear indicator wel meer dingen ontdekt die niet kloppen :P Bout van zadel is een andere voor gebruikt deuk in tank van die op te heffen tegen bevestiging van stuurdemper etc beetje lompe vorige eigenaar dus (nog lomper dan ik :+ )
full
 
vergeten meten vandaag :P
Ben het kuipdeel aan het vervangen die beschadigt is (rechts boven de koplamp)
Maar heb een vraag aan de achterkant (dus weg van de koplamp) op deze bout zit daar normaal geen moer op kan nergens geen schema vinden waarop die afgebeeld staat of part nr maar lijkt me dat die draadeinde er niet voor show opzit langs 2 kanten de ene kant draait in een soort clip die in het kuipdeel vastzit :)
Zat er bij mij allesinds niet op maar bij monteren van gear indicator wel meer dingen ontdekt die niet kloppen :P Bout van zadel is een andere voor gebruikt deuk in tank van die op te heffen tegen bevestiging van stuurdemper etc beetje lompe vorige eigenaar dus (nog lomper dan ik :+ )
[afbeelding]
Klopt, er zit op de kant die jij beschrijft normaal een moer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan