ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
De beter klussen:)

[Imgatt]
full
 
Er komen geen Kawasaki's in voor, maar....
:9~ :} :}
Dat gezicht van die kale als de GP03 start spreekt boekdelen.
Blijft toch wel een natte droom om eens een keer op zo'n MotoGP fiets te mogen (mee)rijden :}
Deze link hier plaatsen staat gelijk aan hoogverraad aan kawa !! is maar op een mannier goed te maken Harakiri!!!! :+ :+ :+ :W
_O- :+
Vind het ook niet interessant om het hier te plaatsen :? :? :? :?
Mogen hier alleen maar Kawasaki's worden geplaatst dan? :? :z
 
Laatst bewerkt:
Iemand die een nette oplossing heeft om switch van koppeling te overbruggen heb al gelezen dat je deze niet zomaar mag/kan weglaten beste manier die ik voorlopig vind is om hem gwn aan de connector te verbinden en er wat tape rond doen zodat er niet teveel vuil inkan en hem dan ergens aan vastbinden met een spanbandje maar dat vind ik een beetje beun methode :+
(zit met andere koppelingspomp die niet voorzien is om switch op te monteren).
 
Of stukje van de kabel waar de connector aan zit afknippen en verbinden, of contrastrekker monteren op bestaande connector en die doorverbinden
 
Vandaag led lampen in mn ZX10R gemonteerd. Bak licht komt daar vanaf. Te vergelijken met Xenon alleen hoeven ze niet op te warmen. Dus als ik met mijn felle lamp sein tegenwoordig, geeft het een stroboscoop effect; super veilig en zichtbaar. :P
 
Iemand die een nette oplossing heeft om switch van koppeling te overbruggen heb al gelezen dat je deze niet zomaar mag/kan weglaten beste manier die ik voorlopig vind is om hem gwn aan de connector te verbinden en er wat tape rond doen zodat er niet teveel vuil inkan en hem dan ergens aan vastbinden met een spanbandje maar dat vind ik een beetje beun methode :+
(zit met andere koppelingspomp die niet voorzien is om switch op te monteren).

Had hem toen met schakelaar op linker kuipdeel gemonteerd.
full
 
Laatst bewerkt:
Het is vloeken in de kerk, maar ik ben tegenwoordig Kawasaki af.
Na de verkoop van mijn 10 op zoek gegaan naar een leuke 600 met een voorkeur voor een r6... maar het liep anders.

Kwam per toeval een gsxr 750 tegen die van begin tot eind klopte. Na een bezichtiging, proefrit, nieuwe bezichtiging en proefrit, de knoop doorgehakt en meegenomen.

Zie hier (de helft) van mijn gsxr 750 2011:
16722520_1294280813966270_5710796133829930329_o.jpg

Ik heb ook nog een een foto van de gehele motor maar krijg die op de een of andere manier niet geplaatst.
 
Even account maken bij Photobucket?
Heb je nog jaren plezier van alle foto's op één plek. :P
Url kan dan gewoon hier.

Of zonder registratie hier: TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
Kan ook automatisch verkleinen.

En nog gefeliciteerd met de recente en z.g.a.n. Soes. :}

Thanks!!
Ik had een photbucketaccount en was er dus mee bezig om een linkje te maken om een complete foto te maken.

Meteen 100 pop-ups met de melding dat ik een gouden ipad had gewonnen, kreeg het niet weggeklikt, telefoon liep vast, woedeaanval.

Even klaar met photobucket _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan